Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+13
Selveste Preben
KP
Robbies
Birger
Roy Fredrik
Arne
Maria
Johan
Elin
AnetteM
Gry
Liz H
Odd Espen
17 posters
Side 22 av 40
Side 22 av 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
ODD ESPEN!!! Dette ser for j#(/%€ ut! Få tilbake den gamle layouten!
Kom plutselig på at jeg kunne forandre det tilbake selv.....
Gry skrev:ODD ESPEN!!! Dette ser for j#(/%€ ut! Få tilbake den gamle layouten!
TOM det rååååsa designet på NA 1. april var bedre enn dette..... Men ser at du har fikset opp Gry..
KP- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 268
Registration date : 22.02.2008
Gry skrev:Kom plutselig på at jeg kunne forandre det tilbake selv.....
Må være varmen.. hihi
jeg tror snart nav får bombetrussel...
Idiotene har trekt meg for lønn!! SÅ JEG HAR INGEN TING!!!! Ahhhhrg.. Jeg har mest lyst å kringlevri dem.. Hva pokker skal jeg liksom leve på de neste to ukene?! Luftdiesel og innbilingsbrød? J%/€%(%"a sopper!!
Maria skrev:
Idiotene har trekt meg for lønn!! SÅ JEG HAR INGEN TING!!!! Ahhhhrg.. Jeg har mest lyst å kringlevri dem.. Hva pokker skal jeg liksom leve på de neste to ukene?! Luftdiesel og innbilingsbrød? J%/€%(%"a sopper!!
Uff, hørtes ikke greit ut.... De trekte deg uten at du visste? Pga jobben i sørlandsparken?
KP- Viderekommen pjatter
-
KP skrev:Maria skrev:
Uff, hørtes ikke greit ut.... De trekte deg uten at du visste? Pga jobben i sørlandsparken?
De skal ikke trekke meg.. Jobben i sørlandsparken ER jobben jeg har, som jeg får betalt for, fra nav.. Sånn egentlig normalt sett.. Gah.. Skal ringe dem i morgen.. For jeg må ha diesel, vist ikke kommer jeg meg ikke på jobb!
Hvorfor skulle jeg fikse layouten?Gry skrev:ODD ESPEN!!! Dette ser for j#(/%€ ut! Få tilbake den gamle layouten!
Pc'n min lå jo lukket på "nattbordet" mitt, og lå helt stille siden min siste melding her til nå
Jeg har vært ute eller jobba, så ikke skyld på meg! Jeg fikk ikke med meg noe ny layout en gang!
Merkelig? Var det du Elin? Ingen andre som har tilgang til å forandre noe her, etter det jeg vet?
Nei, hvis ingen har sneket seg inn på pc'n til noen da? Arne? Hehe...
Nei, han var på jobb, og har heller ikke passordet mitt, så jeg skal nok la være å legge skylden på han denne gangen Nei, kan være en "feil" fra de som eier oppsettene og serverne her.
Vakke meg som gjorde pjatten grønn... Tror ikke jeg har slike evner. Og nåå som jeg lurer på om jeg har det begynner maktmonsteret i meg å våkne og jeg vil jeg vil jeg vil ha antrasitt grå pjatt med rosa striper! Eller ikke
I går kjøpte jeg med Wii. På avbetaling for jeg er som vanlig på etterskudd og litt blakk hehe. Men det blir 120 kr ekstra for å betale den over 3 måndeder og jeg kan leve med det.
Har ikke råd til slik wii fit, men wii sport var kjempegøy. Jeg er en mester i å bomme i alle sportsgrener bortsett fra boksing. Av en eller annen grunn var jeg drit god til det! hehehe.
Nå skulle jeg inn her å lese det er andre spill å anbefale. Skal spare til fit, men har jo lyst på noe morro og. Så de hadde sims, men det er jo ikke så fart i så jeg skjønner ikke helt at det er helt wii?
I går kjøpte jeg med Wii. På avbetaling for jeg er som vanlig på etterskudd og litt blakk hehe. Men det blir 120 kr ekstra for å betale den over 3 måndeder og jeg kan leve med det.
Har ikke råd til slik wii fit, men wii sport var kjempegøy. Jeg er en mester i å bomme i alle sportsgrener bortsett fra boksing. Av en eller annen grunn var jeg drit god til det! hehehe.
Nå skulle jeg inn her å lese det er andre spill å anbefale. Skal spare til fit, men har jo lyst på noe morro og. Så de hadde sims, men det er jo ikke så fart i så jeg skjønner ikke helt at det er helt wii?
Gratulerer med wii! Boksing er det eneste jeg ikke har forsøkt enda. Jeg kan ikke se for meg at jeg treffer en ting, men jeg bør kanskje forsøke meg på det og Må være det ideelle spill dersom man har litt sinne som må ut en dag.
*bli slengt rundt på tlf på navkontoret*
7 minutter.. lurer på når jeg faktisk får svar.....
gratulerer med wii, Elin! Artig..
7 minutter.. lurer på når jeg faktisk får svar.....
gratulerer med wii, Elin! Artig..
hihi.. gikk så vidt et sekund etter jeg postet innlegget til noen svarte..
Gry skrev:Fikk du ordnet opp i det da?
Jepp!
Nå får jeg bare svinekjøre frem og tilbake til jobb og håpe dieselen holder til jeg får pengene..
Tok Alf/Alfhild på fersken på plenen her i går kveld..
H*n er bare søtest..
H*n er bare søtest..
Solo kom hjem med noe forstyrrende i går.. Har vært litt panisk for å finne ut HVA denne ormen er.. Og til min største fortvilelse så er det en sort huggorm.. Det er nok en stor hunne etter hva en kamerat kom frem til, og han mente og at det godt kunne være et bol i nærheten...
Fant denne under trappen her i går, hodeløs.. Men litt fin da, sånn egentlig, hadde fine blåfarger på undersiden..
Fant denne under trappen her i går, hodeløs.. Men litt fin da, sånn egentlig, hadde fine blåfarger på undersiden..
IIIIK! Den hadde jeg trodd vært sleve,buorm eller snok siden den var så mørk, så jeg hadde vel endt opp med å bli bitt.... Eller, jeg hadde vel satt i toppen av et tre uansett hva jeg hadde trodd det hadde vært Gi meg heller en fet kvelerslange.
Maria skrev:
Fant denne under trappen her i går, hodeløs..
Hvor forsvant hodet???
KP- Viderekommen pjatter
-
KP skrev:Maria skrev:
Fant denne under trappen her i går, hodeløs..
Hvor forsvant hodet???
I magen på en at kattene tenker jeg... :p
Ahrg.. Nå er jeg lei, er 4 gangen det teite kattedyret kommer tilbake med den teite huggormen!
Jeg liker den ikke noe særlig lenger.. Stygge ting, som bare blir styggere for hver gang..
Jeg liker den ikke noe særlig lenger.. Stygge ting, som bare blir styggere for hver gang..
Orm må jeg innrømme jeg ikke er noe glad i.. Hadde en sånn lagt på min dørkarm, hadde jeg vurdert å flytte.. Tar ikke pinnsvinet "ditt" sånne stygginger til frokost, da?
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Side 22 av 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Side 22 av 40