Hei og hå !
4 posters
Side 1 av 1
Hei og hå !
Hei og hå !
Ja nå er det lenge siden jeg har vært her inne og pjattet. Men jeg er på jobb midt i Stillehavet og er på vei for og sende opp satelitten Echostar XI.
Jeg har sendt alle medlemmene i Risør Akvarieklubb en mail. Vennligst les og gi meg tilbake melding.
Hilsen
Roy Fredrik
Ja nå er det lenge siden jeg har vært her inne og pjattet. Men jeg er på jobb midt i Stillehavet og er på vei for og sende opp satelitten Echostar XI.
Jeg har sendt alle medlemmene i Risør Akvarieklubb en mail. Vennligst les og gi meg tilbake melding.
Hilsen
Roy Fredrik
Re: Hei og hå !
Hei Royern! Lenge siden sist her inne ja. Håper du kommer deg innom litt oftere fremover. Skulle jo tro at du ikke savnet oss i det hele tatt!!!
Har sendt deg mail jeg og. Gry: Klart han savner oss, han er bare så ulidelig sjenert, vet du
Anette
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Sjenert kan vel ingen si at jeg er vel hehe, det er til og med bilde av rumpa mi på facebook haha. Men har vært litt opptatt ja. Skal skjerpe meg og være innom her litt oftere.
I dag har jeg tegnet akvarier hele dagen. Skal skifte ut nesten alle akvariene unntagen 2700 og 3x73. Men det blir etter jeg er ferdig med loftet. Men tegningene har jeg god tid til og lage. Foreløpige planer er : På badet: 3x200 3x175 3x150 3x73 1x2700, muligens ett par små og. De to akvariene i gangen vil og bli byttet ut. Nye er allerede bestillt, Boyu FH-1200. Alle de gamle reolene og akvariene kommer jeg til og selge etterhvert.
I dag har jeg tegnet akvarier hele dagen. Skal skifte ut nesten alle akvariene unntagen 2700 og 3x73. Men det blir etter jeg er ferdig med loftet. Men tegningene har jeg god tid til og lage. Foreløpige planer er : På badet: 3x200 3x175 3x150 3x73 1x2700, muligens ett par små og. De to akvariene i gangen vil og bli byttet ut. Nye er allerede bestillt, Boyu FH-1200. Alle de gamle reolene og akvariene kommer jeg til og selge etterhvert.
Side 1 av 1