Den o'store mytteri tråden
4 posters
Side 1 av 1
Den o'store mytteri tråden
Her kan vi som savner den gamle tråden skrive og syte i lange baner om hvor teit det er at bildene må forminskes eller trykkes på
Eller at dette rullende vinduet trekker så mye oppmerksomhet at man ikke får fulgt med på hva nå enn det var som gikk på tv
Eller andre ting ved den nye utseende på pjatten som er gøy å klage på? Ps. det er ikke lov å klage på min avatar eller noe jeg sier å gjør altså. Demokrati er ikke noe gøy når det går utover meg - kun når det gagner meg
Herved åpner jeg klagemuren med promp og prakt
(ble du sur nå Gry? alt ditt harde arbeid med å lage fin pjatt også kommer jeg her og klaaager? Og om du ble gørr sur kan du ta bilde av det og legge ut )
Eller at dette rullende vinduet trekker så mye oppmerksomhet at man ikke får fulgt med på hva nå enn det var som gikk på tv
Eller andre ting ved den nye utseende på pjatten som er gøy å klage på? Ps. det er ikke lov å klage på min avatar eller noe jeg sier å gjør altså. Demokrati er ikke noe gøy når det går utover meg - kun når det gagner meg
Herved åpner jeg klagemuren med promp og prakt
(ble du sur nå Gry? alt ditt harde arbeid med å lage fin pjatt også kommer jeg her og klaaager? Og om du ble gørr sur kan du ta bilde av det og legge ut )
Re: Den o'store mytteri tråden
Hehe, nei. Det er heller ikke noe problem å fjerne rulleteksten. Jeg tenkte bare at det var lettere å holde seg oppdatert på hva som kom inn av nye innlegg på denne måten. Jeg skal fikse med en eneste gang
Flott da skal jeg leie film til kvelden, men nå har jeg ikke noe å skylde på om jeg ikke klarer å følge med hi hi.
Ja, dette bilde greiene var no herk altså.. :p
Men nå er det bra igjen!
Men nå er det bra igjen!
her endres det i vei ser jeg jaja, greit for meg, men dere kunne venta til jeg var hjemme, så jeg kunne fulgt med på hva som skjer!
Her overlater du meg med alt ansvaret, også kjefter du når jeg forter meg å gjør som mengden sier for å unngå mytteri!? Nei du er jammen en fin en
Hvordan har dere det på ferie? Rekker ikke lese svaret ditt enda om det kommer et, for nå skla jeg ut i hagen en tur.
Hvordan har dere det på ferie? Rekker ikke lese svaret ditt enda om det kommer et, for nå skla jeg ut i hagen en tur.
rakk ikke lese svaret ditt jeg heller
Sorry, men mytteri er jo morro så lenge jeg ikke er her hehe...
Ja, har det gøy på ferie jeg hehe, i dag har jeg til å med golfa! Jeg vant... nesten... ok, tapte
Sorry, men mytteri er jo morro så lenge jeg ikke er her hehe...
Ja, har det gøy på ferie jeg hehe, i dag har jeg til å med golfa! Jeg vant... nesten... ok, tapte
Ja, tror jeg og hehe, men det er jo hjeeeeemme! Dit kommer jeg ikke før søndag
Får heller prøve meg på golf på banen en gang til! Jeg brukte bare 62 slag... på 6 hull, klarte det bra noen ganger, men av å til så bare puttra ballen bortover
Får heller prøve meg på golf på banen en gang til! Jeg brukte bare 62 slag... på 6 hull, klarte det bra noen ganger, men av å til så bare puttra ballen bortover
Side 1 av 1