Kattetråden
+4
Odd Espen
Gry
Maria
Elin
8 posters
Pjatten :: Dyrehagen :: Dyre-forumet :: Kattene våre
Side 2 av 10
Side 2 av 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Kattetråden
Den er plastbelagt. Tall og meg? Men eh maskene er 5x5 cm og trådtykkelsen ca2mm tenker jeg... Vanlig gjerdenetting.
Elin skrev:Den er plastbelagt. Tall og meg? Men eh maskene er 5x5 cm og trådtykkelsen ca2mm tenker jeg... Vanlig gjerdenetting.
mhm.. Kan ikke bruke sånt jeg ser du.. For gøyene tåler ikke zink, og tenker den plastiken ikke er no særlig heller.. :p
Har funnet en bedrift som driver med rustfritt stål, men de har selvsagt sommerferie til 4 august, så får ikke fatt i dem..
Goth av Ochremenko, han er en sphynx
Sist endret av Elin den Tir 7 Okt - 4:23, endret 1 gang
Jeg klarer ikke slutte å le av det siste bildet.. Han ser.. Nasty ut..
Han kan faktisk kansje falle inn under katagorien "Så stygg at det er kult"..
Han kan faktisk kansje falle inn under katagorien "Så stygg at det er kult"..
Ja Goth er en sjarmør. Henta han i gå i Horten, så da orka jeg ikke skrive så masse. 5 timer i min bil er som å være i tynn oksygen i høyfjellet hehe.
Jeg er forvert for ham i 2 år om alt går som det skal. Han skal få besøk av sine pene nakne damer her. Det er det ikke alle som får lov til av "mor" *fnis*
Gutten er 3 år og flott syns nå jeg. Han er en sphynx så de kalles hårløse katter. Han har faktisk litt pels så helt hårløs er han ikke. Har fin pels i ansikt og på poter (og på ballene æsj til det siste hehehe).
Kan skrive opp og ned om rasen, men skal ikke kjede dere med det.
Hehe han har ett morsomt litt skummelt utseende, men er den snilleste mest sosiale katten jeg har mltt. Også går han rundt og mijauer i ett.
Han takla hundene som ble helt krakilske ved å overse og bare vimse rundt og gjøre seg kjent. Virket flott for nå går de tre sammen som om de har kjent hverandre for evig. Litt værre med Cerina for hun bare knurrer, hveser og slår etter ham, og han står å hyler til henne. Håper de skal treffe tonen snart
Skal se om ikke jeg får noen bedre bilder i dag som det er lyst. Var visst sant dette med at i mørket er alle katter grå
Jeg er forvert for ham i 2 år om alt går som det skal. Han skal få besøk av sine pene nakne damer her. Det er det ikke alle som får lov til av "mor" *fnis*
Gutten er 3 år og flott syns nå jeg. Han er en sphynx så de kalles hårløse katter. Han har faktisk litt pels så helt hårløs er han ikke. Har fin pels i ansikt og på poter (og på ballene æsj til det siste hehehe).
Kan skrive opp og ned om rasen, men skal ikke kjede dere med det.
Hehe han har ett morsomt litt skummelt utseende, men er den snilleste mest sosiale katten jeg har mltt. Også går han rundt og mijauer i ett.
Han takla hundene som ble helt krakilske ved å overse og bare vimse rundt og gjøre seg kjent. Virket flott for nå går de tre sammen som om de har kjent hverandre for evig. Litt værre med Cerina for hun bare knurrer, hveser og slår etter ham, og han står å hyler til henne. Håper de skal treffe tonen snart
Skal se om ikke jeg får noen bedre bilder i dag som det er lyst. Var visst sant dette med at i mørket er alle katter grå
Bildespam av naken katt aka Goth :
Siste for å vise hvor slapp han er nå hi hi. Det er gørr varmt her! 30 grader i stua og jeg er tom for lister til å lage mer nettvindu
Siste for å vise hvor slapp han er nå hi hi. Det er gørr varmt her! 30 grader i stua og jeg er tom for lister til å lage mer nettvindu
Så han er nesten din!? Det ene bildet viste han ikke fra sin beste side, men de andre bildene viser jo hvor elegant og majestetisk han er. Skikkelig egyptisk preg over han
Han er nesten min ja
Ganske så elegant er han. Nå har akkurat Maria vært her og sett han så hun kan jo fortelle om han er elegant hehe. Vet ikke om hun falt helt for hans utseende..
Han stod i vinduet før i dag og da kom noen gutter forbi og de pekte og krekte seg. Jeg lo godt, eller lo jeg goth? hahaha
Ganske så elegant er han. Nå har akkurat Maria vært her og sett han så hun kan jo fortelle om han er elegant hehe. Vet ikke om hun falt helt for hans utseende..
Han stod i vinduet før i dag og da kom noen gutter forbi og de pekte og krekte seg. Jeg lo godt, eller lo jeg goth? hahaha
Jeg får ikke helt bestemt meg.. Jeg kunne godt klart meg uten de utstikkende ballene med er par hårtuster på og halen var også ganske nasty.. Samt at rynkene var litt.. ehm.. mindre pent.. hehe..
Som jeg sa til Elin for noen dagder siden da hun fortalte meg om Goth, så sa jeg at jeg håper personligheten tar opp, og det gjorde den.. Jeg fikk også da se det værste bildet noen gang av han tror jeg.. :p
Veldig sosial og koslig er han, absolutt.. Men Cerina er finest.. <3
Som jeg sa til Elin for noen dagder siden da hun fortalte meg om Goth, så sa jeg at jeg håper personligheten tar opp, og det gjorde den.. Jeg fikk også da se det værste bildet noen gang av han tror jeg.. :p
Veldig sosial og koslig er han, absolutt.. Men Cerina er finest.. <3
Hehehe Cerina er penest ja, ho er helt enig!
Hvilket var det værste bildet? Det hvor han vasker seg?
Hvilket var det værste bildet? Det hvor han vasker seg?
Her får Cerina leker av både meg og Maria, og jeg så glad når jeg merket at hun drev å fektet rundt med noe. Tenkte aha så hun likte lekemus, men neida hun har funnet seg en pose med en hengsle inni å leke med Jaja billig i drift hehehe
Er det bare jeg som fikk førsteinntrykket "Gollum"? Sikkert en koselig katt, men jeg liker ikke nakenkatter Cerina var myyye finere, vi kan få fler bilder av ho?
Hi hi gollum du liksom. Men ja jeg ser likheten og noen av hans utallige mijauer kan nesten minne om gollum de og
Skal få tatt mange flere bilder av Cerina, men i dag har det vært så varmt for store jenta (5.9 kg og masse pels hehe) at bildene hadde blitt kjedelige. Hun har stort sett lagt under møbelet sitt og kikka. Først nå er hun ute og kikker rundt seg. Hun og Goth driver å psyker hverandre litt ut og så dilter de etter
hverandre.
Skal få tatt mange flere bilder av Cerina, men i dag har det vært så varmt for store jenta (5.9 kg og masse pels hehe) at bildene hadde blitt kjedelige. Hun har stort sett lagt under møbelet sitt og kikka. Først nå er hun ute og kikker rundt seg. Hun og Goth driver å psyker hverandre litt ut og så dilter de etter
hverandre.
Litt nytt fra kattene. Goth heter nå Emo og Cerina heter Serafina. Serafina har vært her 2 uker i morgen og Emo har vært her 1 pluss en dag. Det går greit, men litt texas i blant med å få alle til å leke fint. For om alle hiver seg inn på engang er det litt galskap og noen ender opp med å bli redde .
I dag skal jeg bade Emo og gruer med litt. Han er veldig grei å ha med å gjøre og vant med å bli vaska en gang i uka.
Fikk tatt noen bilder og ler godt av det ene. Er spam så dere må gjerne si ifra om det er for mye bilder
Har bikkja tissa på dette gresset eller?
Pene Serafina
Ta den flua
Emo
Guttene mine
I dag skal jeg bade Emo og gruer med litt. Han er veldig grei å ha med å gjøre og vant med å bli vaska en gang i uka.
Fikk tatt noen bilder og ler godt av det ene. Er spam så dere må gjerne si ifra om det er for mye bilder
Har bikkja tissa på dette gresset eller?
Pene Serafina
Ta den flua
Emo
Guttene mine
Nå har jeg prøvd ut masse kattedrittsand. Heter vel kanskje ikke det på fint, men det er det kattene gjør i den. Har prøvd billig sand som ikke klumper fra rema1000, og den var vel det samme som å bruke biltemasand, noe drid. En annen billigsand som skulle ta vekk lukt (catsand) lukta ikke bra og dersom man skal fjerne all denne sanden hver dag blir det dyrt! Billig sand som klumper fra rema1000, tja den klumper helt til du rører dritten så er det sand igjen. Buddy klumpesand var ok, men det lukta fremdeles mye og hvem syns at babypudder og bæsj er en god blanding av lukter? Katteperler likte ikke Serafina, hun gikk da på do på utsiden av kassen. Nå har vi kjøpt dyr klumpesand på Myrene (everclean lilla) og jeg vet at Emo har laget en stinker, men det stinker ikke! Juuuhuuu. Da kan jeg bare glede meg til å plukke opp uten å måtte leve med lukta mens jeg gleder meg. Om det er noen andre med kattesand erfaringer, del i vei!
Ja, det er spennende med katter! Nå skal vi prøve ut for. Har bare prøvd ut royal canin "inndoor", men stjal noen prøveposer fra myrene. Ellers har de en billig på coop som heter prefix eller noe sånn som jeg hadde tenkt å prøve ut. Sikkert for mye salt i den, men det skal jeg forske litt på.
Ja, det er spennende med katter! Nå skal vi prøve ut for. Har bare prøvd ut royal canin "inndoor", men stjal noen prøveposer fra myrene. Ellers har de en billig på coop som heter prefix eller noe sånn som jeg hadde tenkt å prøve ut. Sikkert for mye salt i den, men det skal jeg forske litt på.
Du må prøve den som heter Cat Exclusive som lukter baby pudder, den får du på myrene. Vi bruker den og kattene er kjempefornøyd, 15 kg som varer et par mnd med 6 katter.
Nina-Kristin- Nybegynner
-
Antall Innlegg : 29
Jobb/hobbier : Assistent
Humor : Helt syk..
Registration date : 05.08.2008
Gry skrev:Smake deg frem da eller?Elin skrev: men det skal jeg forske litt på.
Ja selvfølgelig. Nam nam
Nina-Kristin skrev:Du må prøve den som heter Cat Exclusive som lukter baby pudder, den får du på myrene. Vi bruker den og kattene er kjempefornøyd, 15 kg som varer et par mnd med 6 katter.
Men Jeg skjønner ikke hvorfor bæsj og babypudder lukten skal bli en hit? Tror det var den sanda Arne anbefalte og som det ble skrevet i den store pjatten så fikk jeg endelig vært så bestemt at han ikke klarte å overbevise meg Men så kommer du og sier den er bra og Nå må jeg jo prøve den...
Side 2 av 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Pjatten :: Dyrehagen :: Dyre-forumet :: Kattene våre
Side 2 av 10