Endelig, en Louis Vuitton veske er min!!!
4 posters
Side 1 av 1
Endelig, en Louis Vuitton veske er min!!!
Jeg har akkurat fått tilslaget på en LV-vesken på ebay!! Det følger med kvittering og ekthetsbevis, og den er kjøpt via en seriøs butikk (med seriøs mener jeg masse, masse gode tilbakemeldinger fra andre kunder som også har handlet via deres ebay-auksjoner. Har hatt mail-kontakt med eieren, en kjempe hyggelig dame, så jeg er bort i mot 100% sikker på at vesken er ekte. Den er meget pent brukt, og akkurat passe patinert i skinnhåndtak og andre skinndetaljer. Nå er jeg fornøyd altså!!!
Her er en link til den aktuelle vesken/bagen. Min er som sagt brukt, denne på bildet er helt ny. http://www.eluxury.com/estore/browse/product_detail.jsp?id=10022844
Skal ha en annen modell også, men den er enda dyrere, så den skal jeg ønske meg til jul, og bursdag, osv...... hehe.
Her er en link til den aktuelle vesken/bagen. Min er som sagt brukt, denne på bildet er helt ny. http://www.eluxury.com/estore/browse/product_detail.jsp?id=10022844
Skal ha en annen modell også, men den er enda dyrere, så den skal jeg ønske meg til jul, og bursdag, osv...... hehe.
Re: Endelig, en Louis Vuitton veske er min!!!
Gratulerer Gry - med den her gruser du Risørs fine damer neste gang du skal på teater
Den var kjempefin. Gøy å kjøpe seg slike kvalitetsting man bare kan bruke og bruke og bruke.
Miljøvennlig er det og, isteden for å kjøpe seg mange billige vesker:)
Anette
Den var kjempefin. Gøy å kjøpe seg slike kvalitetsting man bare kan bruke og bruke og bruke.
Miljøvennlig er det og, isteden for å kjøpe seg mange billige vesker:)
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Arne bare ristet på hodet, og mente han blir flau over å gå i gaten sammen med meg når jeg har den med Han tuller heldigvis.
Det som er så fantastisk med LV er at dette er fantastisk håndarbeide. Alt blir laget, klippet og sydd for hånd! Ikke rart de er dyre. Ellers er det som du skriver er veske man har til man "dauer". Man blir ikke kvitt dem, og i dette mønsteret og fargen så blir den ikke lagt merke til heller, så man går liksom ikke å flasher at man har en LV. Det liker jeg.
Det som er så fantastisk med LV er at dette er fantastisk håndarbeide. Alt blir laget, klippet og sydd for hånd! Ikke rart de er dyre. Ellers er det som du skriver er veske man har til man "dauer". Man blir ikke kvitt dem, og i dette mønsteret og fargen så blir den ikke lagt merke til heller, så man går liksom ikke å flasher at man har en LV. Det liker jeg.
Gratulerer Gry. Det var en pen LV. Jeg har ikke peiling på slikt, men akkurat den du får deg er var fin. Vanligvis syns jeg de ser rare ut hi hi hi. Som om noen har tatt tapet fra 18tallet og sydd seg en mellomting mellom koffert/beautibag og veske...
Hehe, ja det finnes masse rart i vesken, men det er så merkelig at jo mer man kikker på den, jo finere blir de. Denne jeg kjøpte nå kikket jeg ikke noe særlig på i begynnelsen, men så dukket den stadig opp på bilder, og etterhvert viste jeg at jeg måtte ha den. Da var jeg jo heldig med at dette er en av de rimelige typene. Er jo derfor jeg stadig så den typen til salgs også. Ikke så mange av typene på rundt 15 000-29000 som ligger til salgs akkurat....
En lignende bag som det kan man kjøpe på nille for 50 kroner. Og hvorfor vil man ha noe så eksklusivt hvis ingen legger merke til den ? Blir som og kjøre en Rolls Roys som ingen legger merke til. Ser ikke poenget i det. Damer er noen merkelige skapninger...
Vet man kan få fake LV vesker "overalt", men det ser ikke jeg vitsen med. Skal man ha noe som i det hele tatt ligner så skal det være ekte, ellers kjøper jeg heller en billig tøyveske av et totalt ukjent merke.
At den ikke stikker seg ut på noe vis er det beste. Det er kun for min egen del jeg vil ha et kjent merke, det er en god følelse å vite at man har noe av det beste, og at den nesten er uslitelig, og like moderne om 20 år. Da har nok Nille veskene takket for seg for en stund siden.
Det blir vel som Arne, som har lyst på en bil som ser vanlig og kjedelig ut, men som skjuler uhorvelig med HK under panseret.
At den ikke stikker seg ut på noe vis er det beste. Det er kun for min egen del jeg vil ha et kjent merke, det er en god følelse å vite at man har noe av det beste, og at den nesten er uslitelig, og like moderne om 20 år. Da har nok Nille veskene takket for seg for en stund siden.
Det blir vel som Arne, som har lyst på en bil som ser vanlig og kjedelig ut, men som skjuler uhorvelig med HK under panseret.
Vet a søren jeg. Den er sendt, men det tar vel en stund. Alt fra en til to uker er vanlig.
Jeg kan skrive under på at den er kjempefin. Spesielt likte jeg størrelsen, og kvaliteten på innerforet. Jeg må bytte vesker så ofte fordi innerforet går i stykker, det kommer ikke til å skje med den der, den var jo rene skipssekken inni
Anette
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Den så fin ut Gry, men kan du ikke få Vivian eller Arne til å ta bilde av den med deg på? Det er ikke alle vesker som passer til alle personer ser du og jeg må liksom vite dette. Hehehe tror nok den passer deg, men om den ikke gjør det kan du gi den til meg så har jeg julegave til søstra mi de neste 5 åra *du fikk LV veske i forfjor*
Jeg passer dessverre ikke på bilder, så du må nok ta meg på ordet når jeg sier at absolutt alt av LV-vesker nok passe helt perfekt til meg
Side 1 av 1