Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+14
jantommy
Liz H
Johan
bianca88
Roy Fredrik
Tore
KP
Arne
Maria
Odd Espen
AnetteM
Gry
Bjørn
Elin
18 posters
Side 1 av 40
Side 1 av 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Nå er jeg så lei meg for at jeg ikke møtte på møtet..., men hva skulle jeg gjort der spist hele kaka og skyldt på noen andre?
AnetteM skrev: Bjørn var livredd
Hæ??????? Jeg var vel ikke redd, ikke veldig ihvertfall..
Bjørn skrev:AnetteM skrev: Bjørn var livredd
Hæ??????? Jeg var vel ikke redd, ikke veldig ihvertfall..
Det er helt ok Bjørn. Anette er ganske skummel...
Vi hadde jo trengt å ha noe pent å se på vet du, Elin, det er der du kommer inn. Og ja, vi er også triste for at du ikke kom. Vi bestemte forresten at du, Ann Helen og Maria er faste kakebakere til vintertreffet.
Jeg skal begynne å gjøre plass til alle munkene i fryseren nå. Satser jo på at det kommer dobbelt så mange neste år og da med 3 munker på hver blir det best å starte i morgen med bakingen. Håper også at jeg og Ann Helen får til en ny bake dag for det var morro
Gry: Ja, det stemmer. Mamma fikk bare være med om hun bakte kake. Men jeg sa hun fikk holde seg unna stua. Hun gråt bare litt
Elin: Du skulle vært her, da skulle du passa ungene, for det var det ingen som gadd, de gikk for lut og kaldt vann.
Bjørn:
Elin: Du skulle vært her, da skulle du passa ungene, for det var det ingen som gadd, de gikk for lut og kaldt vann.
Bjørn:
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Jah... det hørtes jo morro ut
Fant dere ut når treffet skal være innimellom alt tullet eller? Eller skal dere ta det litt senere?
Ikke snakk om kaker da! Åååh, kake! Jeg vil og ha kake! Gleder meg til jul, da skal jeg hjem og bake kake
Men jeg har fått skikkelig god hjemmelaga sjokoladepudding idag da!
Fant dere ut når treffet skal være innimellom alt tullet eller? Eller skal dere ta det litt senere?
Ikke snakk om kaker da! Åååh, kake! Jeg vil og ha kake! Gleder meg til jul, da skal jeg hjem og bake kake
Men jeg har fått skikkelig god hjemmelaga sjokoladepudding idag da!
Vi fant ut at du skal bake kaker i jula, som vi skal fryse og selge på treffet, som blir siste helga i februar.
-
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
neei, kakene skal jeg ha med meg ned hit, så skal jeg bake så mange så jeg har heeele året
Hvilken kake skal det være denne gangen da? :p
Og, kan jeg reservere plass hos dere Gry og Arne? Jeg skal være snill!
Og, kan jeg reservere plass hos dere Gry og Arne? Jeg skal være snill!
-
Jøss så god jeg er til å ta bilder Ja, det hjelper med manuell-fokus synes jeg.
Maria: om jentene er hos sin far så er det plass i herberget.
Oj, kom plutselig på at når vi har treffet, ja da har jeg sannelig blitt bestemor!!
Anette: "Sov" godt da.
Maria: om jentene er hos sin far så er det plass i herberget.
Oj, kom plutselig på at når vi har treffet, ja da har jeg sannelig blitt bestemor!!
Anette: "Sov" godt da.
Hadde besøk på baksiden av rekka i går.
Mmmm, godt til middag. Jeg skal ha meg et rådyrlår til middag snart. Ble fryktelig sulten da jeg fikk se den.
Mmmm, godt til middag. Jeg skal ha meg et rådyrlår til middag snart. Ble fryktelig sulten da jeg fikk se den.
Flott bilde med fine farger.
Hæ, sulten av å se et rådyr? Skeptisk
Nå har jeg gått i to timer å humret av en vits Guro fortalte meg.... Sier vel litt om humoren min, men jeg lar det stå til, og forteller den videre til dere.
Det lå to slanger og koste seg på bakken, plutselig sier den ene: Oj, er vi giftige!?
Ja, sier den andre, hvorfor spør du?
Skitt, fordi jeg akkurat bet meg i tunga.....
Hæ, sulten av å se et rådyr? Skeptisk
Nå har jeg gått i to timer å humret av en vits Guro fortalte meg.... Sier vel litt om humoren min, men jeg lar det stå til, og forteller den videre til dere.
Det lå to slanger og koste seg på bakken, plutselig sier den ene: Oj, er vi giftige!?
Ja, sier den andre, hvorfor spør du?
Skitt, fordi jeg akkurat bet meg i tunga.....
Haha, knall bra!
Hvordan er vært i nord i dag?
Her nede regner det! Heldigvis ikke sånn pøs da, men plutselig kommer det litt, så stopper det, så kommer det litt igjen
Hvordan er vært i nord i dag?
Her nede regner det! Heldigvis ikke sånn pøs da, men plutselig kommer det litt, så stopper det, så kommer det litt igjen
Overskyet, men tålig lummert. Regner ikke enda, men blir ikke overasket om det snart begynner.
Nå har jeg sendt dere mail ang Vintertreffet og litt annet.
Har også lagt inn ny Vintertreff info på tråden her inne.
Ellers ser det ut som om vi får solgt det ene papegøyeburet i morgen, det skal bli godt å få det ut av stua. Saltvannskaret mitt blir også forsøkt solgt denne uken. Arne har mest sannsynlig en som er interessert i det, som pleier handle i butikken. Legger jeg sammen de pengene, med det vi har "i skuffen hjemme", så har jeg nok til hunden, uten å måtte røre kontoen vår!! Det hadde jammen vært noe.
Har også lagt inn ny Vintertreff info på tråden her inne.
Ellers ser det ut som om vi får solgt det ene papegøyeburet i morgen, det skal bli godt å få det ut av stua. Saltvannskaret mitt blir også forsøkt solgt denne uken. Arne har mest sannsynlig en som er interessert i det, som pleier handle i butikken. Legger jeg sammen de pengene, med det vi har "i skuffen hjemme", så har jeg nok til hunden, uten å måtte røre kontoen vår!! Det hadde jammen vært noe.
Ååh, hvorfor er jeg så kakesjuk når jeg er her nede!? Jeg vil alltid ha kake jo!
Helt seriøst så er det faktisk fordi du er litt usikker, og lengter litt hjem. Tuller ikke altså. Hadde du røkt, så hadde du røkt mye mer nå, og hadde du drukket så hadde du drukket mer. Du henger deg opp i annet som er trygt, og minner litt om hjemme, kake. Dette er ikke tull, selv om det kan høres slik ut.
Er det lov å spør hvor mye en sånn hund koster nå? Da vi kjøpte vår dachs da jeg var liten kosta hun en formue, 5-6 tusen, husker jeg. Verdt hver krone!
Odd Espen: Vær glad det er kake da. Måtte flire litt av deg, Gry. Du sier at man søker det som minner om hjemme og som er trygt - gode barndomsminner, som f.eks drikking og røyking
Odd Espen: Vær glad det er kake da. Måtte flire litt av deg, Gry. Du sier at man søker det som minner om hjemme og som er trygt - gode barndomsminner, som f.eks drikking og røyking
-
Jeg lengter faktisk ganske masse hjem jeg! Det er så mye bedre hjemme, da har vi liksom "alt" Er glad i huset vårt i skauen, liker meg der! Hehe... Gleder meg kjempe mye til 20.desember!!! Da skal jeg nemlig hjem!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:DGry skrev:Helt seriøst så er det faktisk fordi du er litt usikker, og lengter litt hjem. Tuller ikke altså. Hadde du røkt, så hadde du røkt mye mer nå, og hadde du drukket så hadde du drukket mer. Du henger deg opp i annet som er trygt, og minner litt om hjemme, kake. Dette er ikke tull, selv om det kan høres slik ut.
Var det ikke en sånn regel om å ikke overdrive med utropstegn og smilefjes?
Hun koster den nette sum av 12.000 kroner Dyrt, men i nederste sjiktet for miniatyrer.
Nei!!!!! Man søker det som gir trøst. For røkere fører det til mer røking, for drankere drikking, og for kakemonser kakespising. Hahaha!!AnetteM skrev:Er det lov å spør hvor mye en sånn hund koster nå? Da vi kjøpte vår dachs da jeg var liten kosta hun en formue, 5-6 tusen, husker jeg. Verdt hver krone!
Side 1 av 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Side 1 av 40