Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+14
jantommy
Liz H
Johan
bianca88
Roy Fredrik
Tore
KP
Arne
Maria
Odd Espen
AnetteM
Gry
Bjørn
Elin
18 posters
Side 2 av 40
Side 2 av 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Hm.. I dag fikk jeg melding i innboksen om at jeg hadde fått ny PM her på pjatten. Men når jeg logger meg inn her er det ingen nye PMer å se.. Hva skjer a?
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Nå virka det, Bjørn. Har svart deg.
Gry: Var noe slikt jeg kunne tenke meg de lå på nå, de har ca dobla i pris, da. Dachsen vår var dyr, siden den var fra gode oppdrettere og både gode gener for utstilling og jakt. Vi kunne fått billigere den gangen. Når skal dere overta den, da?
Gry: Var noe slikt jeg kunne tenke meg de lå på nå, de har ca dobla i pris, da. Dachsen vår var dyr, siden den var fra gode oppdrettere og både gode gener for utstilling og jakt. Vi kunne fått billigere den gangen. Når skal dere overta den, da?
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Litt stolt av meg selv, og veldig fasinert.. Matcher vi ikke?
Å helledussen, jo dere matcher! Hvor har du funnet han henne da?
Skulle akkurat til å skrive å høre hvordan det går med deg, så: hvordan går det med deg? Bedre?
Skulle akkurat til å skrive å høre hvordan det går med deg, så: hvordan går det med deg? Bedre?
Han heter Rio og er "lillebror" til Ayo. Er Nina på forumet som eier han.. Vi hadde gøye-leke-lage-kveld.. Og jeg er fasinert til hårrøttene.. jeg er helt forelsket.. bah.. Når jeg får hus og orden på livet mitt, sier jeg bare...
Går greit med meg egentlig.. Litt shabby i formen, men pytt, jeg har ikke like mye vondt når jeg puster lenger, så det går fremover!
Går greit med meg egentlig.. Litt shabby i formen, men pytt, jeg har ikke like mye vondt når jeg puster lenger, så det går fremover!
Å, så hun har den ja! Kjente han igjen ayo, og motsatt? Så bra at du er på bedringens vei.
Jeg hadde ikke Ayo med.. Syntes ikke det var noen god ide da hun enda ikke er trygg her hjemme.. Ville vært teit av meg å ta henne med til 2 andre jacoer og en ara, sånn helt uten videre..
Var hos Astrid, i grimstad..
Var hos Astrid, i grimstad..
Å, trodde det var hos deg jeg. Nei, det hadde nok ikke vært noen god idè å ta han med.
Velkommen Ritus!
Er nicket fra Akavaforum, så har jeg "sett deg før" hi hi.Å så pen Ara.. Godt at du føler deg litt bedre Maria
Jeg hadde logga meg ut fra Pjatten visstnok og har ikke fått email oppdateringer igjen. Logge meg ut av pjatten hmm det må ha vært i søvne! Kanskje like greit siden jeg ikke har kunnet skrive etter katteepisoden min på lørdag. Den skal jeg skrive om under kattetråden straks hi hi.
Gleder meg til storauksjon den 21. nå. Ser ikke ut som noen vil kjøpe reolen min til den prisen jeg vil ha, så da har jeg mange tomme kar Og det er gørr skummelt!
Noen(Gry) som vet hva en ekstern harddisk koster? Sånn ca liksom, jeg har jo ikke god råd, men trenger egentlig en ekstern harddisk til bildene mine!
Odd Espen skrev:Noen(Gry) som vet hva en ekstern harddisk koster? Sånn ca liksom, jeg har jo ikke god råd, men trenger egentlig en ekstern harddisk til bildene mine!
Ca. 400-500 kr ++ størrelse varierer endel.
Betalte vel 800 for den dritten som slukte alle bildene mine. Ingen her som kan redde bilder som er "slettet" under omformatering vel? Jeg har forsøkt med programmet Pc Inspector, både file- og program-recovery, men programmene finner ingenting på harddisken.
Gry skrev:Betalte vel 800 for den dritten som slukte alle bildene mine. Ingen her som kan redde bilder som er "slettet" under omformatering vel? Jeg har forsøkt med programmet Pc Inspector, både file- og program-recovery, men programmene finner ingenting på harddisken.
Husker ikke navnet til firmaet, men jobben min har brukt disse et par ganger... Koster selvfølgelig noen grunker, så alt avhenger av hvor dyrbare bildene er/var....
Kan finne ut av firmanavn hvis du er interresert..
KP- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 268
Registration date : 22.02.2008
Ja, du må gjerne finne navnet. Bilder kan ikke vurderes i penger.
Har en dverg gurami hann som bare ligger på bunnen... den flytter seg svært lite og når den gjør det er det bare opp for å nappe litt luft.
Hunnen er over hele akvariet, svømmer rundt og koser seg.
Er litt bekymret for hannen, er dette normalt for denne type fisk?
Har tatt nitrit test ( dråpe test) og den sier 0 nitrit.
Hunnen er over hele akvariet, svømmer rundt og koser seg.
Er litt bekymret for hannen, er dette normalt for denne type fisk?
Har tatt nitrit test ( dråpe test) og den sier 0 nitrit.
Har ikke hatt dverggurami, så jeg kan ikke helt svare på det, men har hatt blågurami, og de stor svært ofte stille nede langs bunnen. Noen andre som kan svare? Legg spørsmålet inn på NA du, sikkert mange som kan svare der
Gry skrev:Har ikke hatt dverggurami, så jeg kan ikke helt svare på det, men har hatt blågurami, og de stor svært ofte stille nede langs bunnen. Noen andre som kan svare? Legg spørsmålet inn på NA du, sikkert mange som kan svare der
Har lagt det inn på Akvaforum, håper at det er noen der som vet. Vi får se...
IbasGry skrev:Ja, du må gjerne finne navnet. Bilder kan ikke vurderes i penger.
KP- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 268
Registration date : 22.02.2008
Ibas er helt suverene på dette, men svine-dyre! Vet bl.a. at det fort kan koste 3-4000 bare for å ta imot og analysere en defekt disk. Jeg har vært litt i kontakt med dem gjennom jobben, fordi jeg har hatt kunder som hadde behov for å rekonstruere data. Mulig de også tilbyr sine tjenester til privat-personer, men det er først og fremst bedrifts-markedet de jobber mot.KP skrev:IbasGry skrev:Ja, du må gjerne finne navnet. Bilder kan ikke vurderes i penger.
Fant f.eks. dette firmaet etter et Google-søk...
Lykke til!
Tore- Nybegynner
-
Antall Innlegg : 21
Registration date : 21.04.2008
Tusen takk begge to.
Jøss, Reconsult tar jo ikke noe for selve undersøkelsen. Det var ikke verst. Jeg får kontakte dem og høre om de kan ta den i mot.
Jøss, Reconsult tar jo ikke noe for selve undersøkelsen. Det var ikke verst. Jeg får kontakte dem og høre om de kan ta den i mot.
Nå vet jeg sånn nesten hvordan det er å miste alle bildene sine, Gry! I dag når jeg kom på skolen, og slo på pc'en, så kom det bare skurring på skjermen, alt bare skurra, kunne ikke se noe som helst bare den logg-inn siden, men så starta skurringa! Simen, som og satt ved siden av meg når jeg starta pc'en, har (eller han tror hvertfall det) peiling på pc og virus osv, og han bare sa "Oi, du har virus!". Jeg ble livredd og trodde jeg hadde mista ALT! Jeg kom hjem, og spurte han hva som kom til å skje hvis jeg prøvde å slå på pc'en, for jeg ville ikke bare gi opp alt jeg har på pc'en! Han sa jeg kunne prøve, men det ville ikke gjøre noe nytte. Jeg satt i kontakten til pc'en, og starta den opp. Og det funka! Gjett om jeg ble glad da! Nå har jeg egentlig ikke lyst til å slå den av, tenk om jeg ikke får den på igjen! Søker etter virus med AVG nå, håper det bare er noe gæ'ærnt med strømmen på pc'en eller noe, så jeg bare må ha kontakten i, for det hadde jeg ikke på skolen. Men det er kanskje litt usansynelig? Uansett så håper jeg! Jeg skal hvertfall ikke miste bildene mine! Så neste gang jeg er i Las Palmas, eller et annet sted med MediaMarkt, må jeg kjøpe meg ekstern harddisk!!!
Takk for prisantydning Bjørn, da skal jeg få med noen som kanskje vet litt om eksterne harddisker på handletur, og hjelpe meg å finne en rimelig en
Takk for prisantydning Bjørn, da skal jeg få med noen som kanskje vet litt om eksterne harddisker på handletur, og hjelpe meg å finne en rimelig en
Skumlesaker! Godt du fikk den i gang igjen ja. De fleste gangene det er tull med skjermen, så er det bare en bagatell, og ikke virus, så du kan nok slappe helt av, men lurt å få bildene overført til noe eksternt. Jeg har begynt å legge flere av mine på photobucket. Satser på at de ikke går konkurs med det første
Side 2 av 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Side 2 av 40