Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+14
jantommy
Liz H
Johan
bianca88
Roy Fredrik
Tore
KP
Arne
Maria
Odd Espen
AnetteM
Gry
Bjørn
Elin
18 posters
Side 19 av 40
Side 19 av 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Vi kunne jo sendt masse virus til mailen hans...... hehe, bare tuller!!!
Eeeh, så mye fritidsproblemer har ikke jeg engang! Jeg skjønte ikke vitsen med den mailen jeg, syns sånt bare er teit.
Virus-ideen er nesten fristende ved sånne tilfeller, bortsett fra at det litt vanskelig uten å få virus sjøl
Virus-ideen er nesten fristende ved sånne tilfeller, bortsett fra at det litt vanskelig uten å få virus sjøl
Hmmmmm.... kan være Oddrun som er den store synderen her. Espens onde side
Oddrun er ett ordentlig troll best å ikke tirre henne Gry
Nå må jeg dra frem det gode gamle ROFLMAO!!! Hehe, ikke tirre mer på Oddrun nei.
Gry skrev:Noen som vet hvem Sondre Løkenberg er? Han skal være medlem av arendal akvarieklubb.
Her er utdrag av mail fra han i dag, etter at jeg har svart han på lignende spørsmål i to dager....
hva er lek temp på guppy og platy og når blir guppy og platy kjønsmoden?
> og kan jeg stoppe og at di ikke yngler? åsen er befruktingen ho di 2 fiska?
> og hvorfor jager platy hunne på di 2 guppy hunnene mine?
-------------------------------------------------------------------------------
Hei.
> Vet ikke om du er klar over det, men du driver å sender mail til min private
> mail-adresse. Her får jeg ca 40 mail hver dag, og kan ikke svare alle dersom
> de har spørsmål ang fisk. Da får du legge ut spørsmålet på nettakvariet.no
> slik at du har sjansen til å få svar fra mange.
> Gry.
----------------------------------------------------------
>
JÆBLA HORE!!! FAEN TA DEG!!!!
>
> ----- Original Message -----
> From: "duffen@live.no"
> To:
> Sent: Sunday, September 28, 2008 11:01 AM
> Subject: temp+ guppy +platy
>
Melding sendt fra medlem Sondre Løkenberg Løken
>
>
Etter dette skriver han at han ikke heter Sondre men Andre. Noen i klubben som vet hvilken sjarmør dette er?
Han er bannet fra AF med annet nick, men opprettet dette i dag, og ble bannet på nytt.
Vet ikke hvem han er, men raporterte ham to ganger i dag. Både Mona O og jeg fikk nesten samme mld. som du viser til her. Usaklig og lite hyggelig fyr. Han rappet bilder fra Mona O som han brukte til avatar og noen andre bilder med copyright som han la ut som sine egne...
Ah, se det ja. En skikkelig stor-kjeltring altså!! Hehe.
Rapporterte han jeg og, og han kommer nok ikke inn dit igjen. Håper han melder seg inn på NA Skal personlig ta godt i mot han der inne!
Rapporterte han jeg og, og han kommer nok ikke inn dit igjen. Håper han melder seg inn på NA Skal personlig ta godt i mot han der inne!
Må bare fortelle dere noe.
Jeg skal få være med på første delen når Jeanette skal ha babyen sin!! Hun vil ha meg der under åpningsfasen, men tror hun og barnefaren vil være alene akkurat når babyen skal ut. Det forstår jeg kjempe godt! Jeg ble så glad når hun spurte om jeg ville være der! Jippi!!!
Vel, hopper i køya nå folkens. Sees i morgen. Har fri fra morgenen av, og begynner ikke på jobb før halv fire! Juhu!!!
Jeg skal få være med på første delen når Jeanette skal ha babyen sin!! Hun vil ha meg der under åpningsfasen, men tror hun og barnefaren vil være alene akkurat når babyen skal ut. Det forstår jeg kjempe godt! Jeg ble så glad når hun spurte om jeg ville være der! Jippi!!!
Vel, hopper i køya nå folkens. Sees i morgen. Har fri fra morgenen av, og begynner ikke på jobb før halv fire! Juhu!!!
Ja, det høres jo morro ut... Hadde jeg aldri klart! Uff, tenk så ekkelt a! Ok, du trenger kanskje ikke å tenke, du har vel opplevd det før, men jeg takler ikke noe "sånt". Hadde kolapsa før jeg kom inn rommet jeg, sitter å vrir og vrenger meg når vi har om kroppen og sånn på skolen til og med, selv uten bilder, bare snakk... Nei, det er bare ekkelt!
Men du syns jo selvfølgelig ikke sånne ting er ekle! Så skjønner litt hvorfor du syns det er morro, ho er jo tross alt dattra di! Så når skjer det?
Jeg skal opp kl 6 i morra jeg, så skal vel sove snart jeg og hehe, god natt, du får kose deg i morra da...
Men du syns jo selvfølgelig ikke sånne ting er ekle! Så skjønner litt hvorfor du syns det er morro, ho er jo tross alt dattra di! Så når skjer det?
Jeg skal opp kl 6 i morra jeg, så skal vel sove snart jeg og hehe, god natt, du får kose deg i morra da...
Odd Espen skrev:Nå sitter jeg med den oppgaven igjen... Det jeg gjorde sist var førsteutkastet, der skreiv jeg litt om svartedauden. Det var visst ikke bra nok, så jeg må starte helt på nytt jeg! Oppgaven var "norge på 1200-tallet og i 2008", men svartedauden var i 134ettelleranna så det kunne jeg jo ikke skrive om! Så da sitter jeg her og leser i historieboka og prøver å komme på noe, men herregud å vanskelig det skal være! Hadde vært mye enklere hvis det hadde vært lov å skrive et eventyr, for da hadde jeg skrivd om hans kåre!Odd Espen skrev:Er det noen som kan hjelpe meg litt med norsk-lekse? Jeg skal skrive en tenkst om Norge på 1200-taller og i 2008, men jeg kommer ikke på en skit! Eneste jeg fant på er overskriften "Fra svartedauden til forkjølelse"
Norge var preget av borgerkrig på begynnelsen av 1200 tallet, fram til 1240. Etter det ble det utbygging av en sterk kongsmakt og kongefelleskap med Sverige. Se under, der finner du all informasjonen du trenger on 1200 tallet i Norge.
Borgerkrigen :
http://no.wikipedia.org/wiki/Borgerkrigstiden
Håkon Håkonson (1217-1263)
http://no.wikipedia.org/wiki/H%C3%A5kon_H%C3%A5konsson
Magnus VI Lagabøte (1263-1280)
http://no.wikipedia.org/wiki/Magnus_Lagab%C3%B8te
Eirik II Magnuson (1280-1299)
http://no.wikipedia.org/wiki/Eirik_Magnusson
Hahaha!! Det ser jo ut som om du har sånn hår! Kjempe vittig bilde!
Lekker sveis ja! Må være noe i vannet ombord som får det til å gro så godt...
Herlig bilde det er stor ståhei og ramme alvor på seremonien forstår jeg
Liz H- Viderekommen pjatter
- Antall Innlegg : 268
Registration date : 03.03.2008
takk, men nå skreiv jeg om bønder på 1200tallet og i 2008. Haha, når man har lite inspirasjon skriver man om det man kommer på! Ble faktisk nesten en hel side!Roy Fredrik skrev:Norge var preget av borgerkrig på begynnelsen av 1200 tallet, fram til 1240. Etter det ble det utbygging av en sterk kongsmakt og kongefelleskap med Sverige. Se under, der finner du all informasjonen du trenger on 1200 tallet i Norge.
Borgerkrigen :
http://no.wikipedia.org/wiki/Borgerkrigstiden
Håkon Håkonson (1217-1263)
http://no.wikipedia.org/wiki/H%C3%A5kon_H%C3%A5konsson
Magnus VI Lagabøte (1263-1280)
http://no.wikipedia.org/wiki/Magnus_Lagab%C3%B8te
Eirik II Magnuson (1280-1299)
http://no.wikipedia.org/wiki/Eirik_Magnusson
Vi har fått et nytt medlem, og hun har verdens mest sjarmerende datter som er trukket ut til å være med i en "foto-konkurranse". Vi kan hjelpe å stemme henne frem som vinner!
Her er lenken til siden. Du stemmer selvfølgelig på Matilde 22 mnd.
http://www.smekkesjarmor.com/VoteMe.aspx
Oppdatering av tørketrommelen som streika:
Onsdag: den slutter helt uten forvarsel å gå rundt
Torsdag: reparatør kommer og sjekker. "Hmm, her må vi bestille en del"
Torsdag en uke etter: To reparatører kommer og bytter denne delen. Sjekker trommelen - den går rundt, den varmer. Hurra!
En time seinere så skal den endelig brukes igjen..... DØD...
I dag: innkjøp av nok et tørkestativ så man kan slippe ¨å kjøpe nye klær, ett tørkestativ og dårlig tørk klarer ikke ta unna for haugen i skittentøysdunken....
Torsdag førstkommende: vi får nok en gang besøk av en reparatør eller to... som sikkert må bestille en del til... og dermed kommer de tilbake med den delen torsdagen om litt over en uke....
Ting tar tiiiiiiiiid!
Fy søren så fort jeg ble avhengig av den tørketrommelen!
Onsdag: den slutter helt uten forvarsel å gå rundt
Torsdag: reparatør kommer og sjekker. "Hmm, her må vi bestille en del"
Torsdag en uke etter: To reparatører kommer og bytter denne delen. Sjekker trommelen - den går rundt, den varmer. Hurra!
En time seinere så skal den endelig brukes igjen..... DØD...
I dag: innkjøp av nok et tørkestativ så man kan slippe ¨å kjøpe nye klær, ett tørkestativ og dårlig tørk klarer ikke ta unna for haugen i skittentøysdunken....
Torsdag førstkommende: vi får nok en gang besøk av en reparatør eller to... som sikkert må bestille en del til... og dermed kommer de tilbake med den delen torsdagen om litt over en uke....
Ting tar tiiiiiiiiid!
Fy søren så fort jeg ble avhengig av den tørketrommelen!
Sukk, har vært gjennom det der selv, og selv om tørkern bare var ett år, så måtte de altså bytte ut nesten alt som var på den, før jeg ble så sint at de ga meg beskjed om at jeg kunne gå på el-kjøp å hente en ny
Kanskje det r det som skjer med oss til slutt også?
Tørketrommelen vår er nemlig ikke mer enn et år gammel den heller....
Men: nå må jeg sove litt kjenner jeg. Vi tastes!
Tørketrommelen vår er nemlig ikke mer enn et år gammel den heller....
Men: nå må jeg sove litt kjenner jeg. Vi tastes!
Gry skrev:Vi har fått et nytt medlem, og hun har verdens mest sjarmerende datter som er trukket ut til å være med i en "foto-konkurranse". Vi kan hjelpe å stemme henne frem som vinner!
Takk takk Gry!
Ok da kan vi legge tørketrommel på listen over hva en blir avhenging av. Begynner å bli ei lang liste dette her! Men de fortalte ikke om tørketrommel på skolens si NEI dager. Kanskje de burde det nå.
Jeg er litt slapp i dag i regnet, så jeg driver og ordner hjemmeside på 1-2-3 slik som Mimmi har. Egentlig syns jeg ikke noe særlig om at jeg må lage den i explorer, men gratis er gratis. Får se om det blir døgnflue eller noe jeg faktisk oppdaterer. Hadde vært kjekt å ha en plass å vise bilder av mine fantastisk fine dyr, fugler og fisk. Er fugler dyr eller må man kalle dem fugler for at det skal bli rett?
På torsdag skal frisøren min opp til svenneprøven da skal jeg sitte modell igjen. Morro!
Jeg er litt slapp i dag i regnet, så jeg driver og ordner hjemmeside på 1-2-3 slik som Mimmi har. Egentlig syns jeg ikke noe særlig om at jeg må lage den i explorer, men gratis er gratis. Får se om det blir døgnflue eller noe jeg faktisk oppdaterer. Hadde vært kjekt å ha en plass å vise bilder av mine fantastisk fine dyr, fugler og fisk. Er fugler dyr eller må man kalle dem fugler for at det skal bli rett?
På torsdag skal frisøren min opp til svenneprøven da skal jeg sitte modell igjen. Morro!
Hehe, fugler er fugler. Så gøy at du lager hjemmeside da! Hvordan får man lagt inn at man er blitt anbefalt av noen å lage den 123 -siden? Da skal jo den som anbefaler få en måned gratis side. Jeg ser ikke noe sted jeg skal skrive inn hvem som anbefalte meg det?
Side 19 av 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Side 19 av 40