Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+14
jantommy
Liz H
Johan
bianca88
Roy Fredrik
Tore
KP
Arne
Maria
Odd Espen
AnetteM
Gry
Bjørn
Elin
18 posters
Side 20 av 40
Side 20 av 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Du må legge til slik bannerboks som de klikker seg inn via. Da får du 3 måneder gratis om de velger å bli betalende medlemmer. Jeg gikk jo inn via din side, men har ikke betalt ei krone så langt
Vet noen forresten hvordan man får bildene sine lovlig tilbake fra photobucket? Har jo lastet opp alle mine dit, og er glad for det siden den gamle laptoppen tok kvelden. Men nå har jeg dem ikke på pc og da får jeg ikke lastet dem opp fra pc... Må jeg høyre klikke og lagre bildet for hvert bilde nå?
Vet noen forresten hvordan man får bildene sine lovlig tilbake fra photobucket? Har jo lastet opp alle mine dit, og er glad for det siden den gamle laptoppen tok kvelden. Men nå har jeg dem ikke på pc og da får jeg ikke lastet dem opp fra pc... Må jeg høyre klikke og lagre bildet for hvert bilde nå?
Sist endret av Elin den Tir 30 Sep - 3:15, endret 1 gang (Reason for editing : la til ett spørsmål)
Ok, sånn bannerboks har jeg , og jeg brukte den på "Bobben" sin side da jeg gikk inn for å lage min, så da er vel alt i orden. Jeg kommer til å betale for den, i alle fall i første omgang, så får vi se hvor ivrig jeg er på å bruke den etterhvert. Dersom vi begynner å stille Mimmi, og hun gjør det bra, så er det jo gøy med en skryteside.
Ang Photobucket. Det må jeg sannelig forsøke, for jeg har jo og masse bilder der som jeg ikke har noe annet sted nå, og har lyst til å ha dem over på datan, eller en minnepenn.
Ang Photobucket. Det må jeg sannelig forsøke, for jeg har jo og masse bilder der som jeg ikke har noe annet sted nå, og har lyst til å ha dem over på datan, eller en minnepenn.
Her var det noen sider med pjatt å oppdatere seg på, ja. Nå er pc en min på ferie i nederland, helseferie. Håpet er at den kommer hjem frisk og uthvilt, jeg var lei av å få den tilbake og så sluttet den å fungere igjen etter noen minutter.
Men nå har jeg tatt i bruk en annen laptop som vikar så lenge, kan jo ikke være uten en pc som fungerer på jobb lengre. Så, håpet er at jeg kan følge med på dere oftere fra nå
Men nå har jeg tatt i bruk en annen laptop som vikar så lenge, kan jo ikke være uten en pc som fungerer på jobb lengre. Så, håpet er at jeg kan følge med på dere oftere fra nå
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Om man har photobucket pro kan man ved hjelp av ftp og explorer overføre bildene tilbake på pc. Hurra!
Du har vært savnet Anette
Du har vært savnet Anette
Gadd ikke jeg heller, så jeg kjøpte noen blekkpatroner gjennom slik trialpay greie. Trengte blekk til printeren og fikk photobucket på kjøpet eller så ble jeg bare lurt til å kjøpe ekstra dill dall i tillegg til photobucket. Kommer ann på hvordan man ser på det hi hi
Her er adressen til den nye hjemmesiden for mine dyr: www.123hjemmeside.no/korketrekkerens_slyngler
den er akkurat påbegynt, så ikke noe er slik det skal være tror jeg.Elin skrev:Her er adressen til den nye hjemmesiden for mine dyr: www.123hjemmeside.no/korketrekkerens_slyngler
her er den beste engelske sjekkelinjen jeg har lest på lenge: "did you just fart?.....because you just blew me away" LOL
Elin skrev:her er den beste engelske sjekkelinjen jeg har lest på lenge: "did you just fart?.....because you just blew me away" LOL
utrolig bra..
Der var du jo Maria. Trodde nesten du hadde glemt oss her inne
Gry skrev:Der var du jo Maria. Trodde nesten du hadde glemt oss her inne
Neida, har da ikke glemt dere! Noe så tvert i mot! Er innom her ofte da..
Har bare litt problemer for tiden, så jeg prøver å la vær å spre mitt muggene humør.. Er ikke folk her som fortjener mine utblåsninger og frustrasjoner over div. offentlige etater.....
Vi tåler en utblåsning, så om du vil skrive så kom med det!
hehe.. takk.. Men det er mye jeg ikke forstår.. Skal på nytt møte i morgen.. Etter at de igjen har slengt meg over til ny kontaktperson.. Så skal de da gi meg en test, som da skal gi svar på hvilke yrker jeg kunne tenke meg å jobbe med.. For siden jeg har astma så er det jo helt uhørt at jeg ikke reagerer på dyr.. Virker som om de ikke tror på meg.. Rett å slett, til tross for at jeg har hatt dyr hele livet liksom.. Så nå vil de prøve å sette meg ut i en annen jobb, for å se om det går bedre.. Og samtidig så vil denne dama at jeg skal prøve å jobbe 6 timer i strekk to dager i uken, det mener hun vil hjelpe.. Til tross for at jeg er så sliten at jeg noen ganger har problemer med å kjøre hjem nå liksom, hvor jeg jobber 3 timer 4 dager...
Og denne testen da.. Tar et PAR TIMER å gjenomføre! Jeg holdt på å dette av stolen da hun fortalte det.. Men jeg kan jo ikke si nei.. Så sykemeldte meg skal opp i morgen og ta denne testen da.. Den skal da komme opp med 50-60 forskjellige yrker jeg kunne passet i, ut i fra interesser og sånn.. Lurer på hva de sier om testen gir meg yrker som vetrinær, dyrepleier, ansatt i dyrebutikk o.l.
Sorry..
Og denne testen da.. Tar et PAR TIMER å gjenomføre! Jeg holdt på å dette av stolen da hun fortalte det.. Men jeg kan jo ikke si nei.. Så sykemeldte meg skal opp i morgen og ta denne testen da.. Den skal da komme opp med 50-60 forskjellige yrker jeg kunne passet i, ut i fra interesser og sånn.. Lurer på hva de sier om testen gir meg yrker som vetrinær, dyrepleier, ansatt i dyrebutikk o.l.
Sorry..
Men hva mener du selv da? Vil du gjerne fortsette i butikken hvor du er nå?
Jeg ser jo at det er jo ikke noe vits for Kathrine å ansette meg til noe etter dette.. Vil jo bare være en kostnad for henne.. Ting har på en måte gått veldig skrått nedover de siste to mnd... Kundeforhold er kansje ikke helt tingen for meg.. i å med lungene mine nesten har en magnetisk effekt mot virus, baterier og sykdommer... som legen så pent forklarte det i dag..
Jeg trives veldig bra, og liker å være der.. Men jeg får liksom aldri kommet meg opp igjen.. Jeg viste vel forsåvidt fra begynnelsen at dette kom til å skje, men ble mer optimistisk da jeg ble satt til å bare jobbe 3tx4d, og tenkte det måtte være en lett overgang for meg.. Noe som da ikke helt har gått som jeg trodde... Noe som er veldig kjedelig, fordi jeg ville og vil.. Men nå skal jeg vist prøve noe nytt... En annen jobb, aner ikke helt hva men det får jeg vel svar på i morgen.. Forundrer meg ikke om de skal ha meg til å gå noe mer på skole.. Men jeg får jo bare gjøre som dem sier.. Kommer ikke noen vei å si nei..
Jeg har egentlig gitt opp.. Gjør som dem ber meg og hviler ut når jeg blir sykemeldt....
Jeg trives veldig bra, og liker å være der.. Men jeg får liksom aldri kommet meg opp igjen.. Jeg viste vel forsåvidt fra begynnelsen at dette kom til å skje, men ble mer optimistisk da jeg ble satt til å bare jobbe 3tx4d, og tenkte det måtte være en lett overgang for meg.. Noe som da ikke helt har gått som jeg trodde... Noe som er veldig kjedelig, fordi jeg ville og vil.. Men nå skal jeg vist prøve noe nytt... En annen jobb, aner ikke helt hva men det får jeg vel svar på i morgen.. Forundrer meg ikke om de skal ha meg til å gå noe mer på skole.. Men jeg får jo bare gjøre som dem sier.. Kommer ikke noen vei å si nei..
Jeg har egentlig gitt opp.. Gjør som dem ber meg og hviler ut når jeg blir sykemeldt....
i morra kommer jeg hjem fra skolen i rundt syv tiden på kvelden Skal på dykkerkurs rett etter skolen, og det varer ganske lenge... Skal øve på dykking i bassenget i morra, kjempe spennende
Maria skrev:hehe.. takk.. Men det er mye jeg ikke forstår.. Skal på nytt møte i morgen.. Etter at de igjen har slengt meg over til ny kontaktperson.. Så skal de da gi meg en test, som da skal gi svar på hvilke yrker jeg kunne tenke meg å jobbe med.. For siden jeg har astma så er det jo helt uhørt at jeg ikke reagerer på dyr.. Virker som om de ikke tror på meg.. Rett å slett, til tross for at jeg har hatt dyr hele livet liksom.. Så nå vil de prøve å sette meg ut i en annen jobb, for å se om det går bedre.. Og samtidig så vil denne dama at jeg skal prøve å jobbe 6 timer i strekk to dager i uken, det mener hun vil hjelpe.. Til tross for at jeg er så sliten at jeg noen ganger har problemer med å kjøre hjem nå liksom, hvor jeg jobber 3 timer 4 dager...
Sorry..
Det har ikke gått opp for deg at de kansje har rett da Maria ?
Etter det jeg vet så har du både hund, katt, fugl og røyker. Dette er fire store årsaker til astma. At du jobber i dyrebutikk gjør det jo heller ikke noe bedre. Jeg har en kammerat som jobbet i to forskjellige dyrebutikker. Han hadde alle de samme symptomene som deg. Det at ikke han var frisk gikk ut over jobb og forhold til andre. Men når han sluttet ble han markert bedre med en gang.
Om du har hatt dyr hele ditt liv, så er ikke det noen garranti for at de ikke skal påvirke din helse. Vi hadde hund i flere år, før plutselig en natt min far holdt på og dø, fordi han ikke fikk puste. Det viste seg at det var hunden som var problemet. Det hadde byggd seg opp over tid, for så og plutselig slå ut. Vi kvittet oss med hunden, noe som var en av de værste dagene i mitt liv. Men jeg er glad vi gjorde det, vil heller ha min far en hunden.
Så la noen andre passe dyrene dine i ett halvt års tid, og slutt i den jobben i dyrebutikken. Og for guds skyld, slutt og røyke. Prøver du dette i ett halvt års tid, kan du jo se om helsen din blir bedre eller ikke. Blir den ikke bedre, noe jeg tviler på at den ikke gjør, kan du jo si at det ikke påvirker deg. Men prøv. Det koster så lite, og du har alt og vinne.
Du er veldig ung Maria, og de lungene dine skal fungere til du er 80-100 år. Tenk de problemene du har i dag. De blir ikke noe bedre, hvis man ikke forsøker.
For og si det som det er, vi vil mye heller ha deg her Maria, enn alle dyrene dine og den fine jobben din.
Jeg ønsker deg god bedring.
Det var et veldig direkte, tydelig, ærlig og flott innlegg Roy Fredrik. Ble nesten litt rørt jeg.
Maria, jeg vil nok si meg enig i Roy Fredrik sine tanker om at du nok blir dårligere av alle faktorene du har rundt deg, men nok om det.
Det jeg synes er vondt å lese er at du har gitt opp. Man må aldri gi opp, for det finnes ca en million alternativer tilbake for hvert alternativ man har forsøkt. Du har helt sikkert andre interesser enn dyr? Finnes det ikke noen muligheter innen disse interessene når det kommer til utdanning og arbeid? Tenker bare hvor gøy jeg synes det var/er å gå på skole når jeg vet at det som ventet meg når jeg var ferdig var en jobb jeg alltid har interessert meg for.
Maria, jeg vil nok si meg enig i Roy Fredrik sine tanker om at du nok blir dårligere av alle faktorene du har rundt deg, men nok om det.
Det jeg synes er vondt å lese er at du har gitt opp. Man må aldri gi opp, for det finnes ca en million alternativer tilbake for hvert alternativ man har forsøkt. Du har helt sikkert andre interesser enn dyr? Finnes det ikke noen muligheter innen disse interessene når det kommer til utdanning og arbeid? Tenker bare hvor gøy jeg synes det var/er å gå på skole når jeg vet at det som ventet meg når jeg var ferdig var en jobb jeg alltid har interessert meg for.
Roy Fredrik skrev:
Det har ikke gått opp for deg at de kansje har rett da Maria ?
Etter det jeg vet så har du både hund, katt, fugl og røyker. Dette er fire store årsaker til astma. At du jobber i dyrebutikk gjør det jo heller ikke noe bedre. Jeg har en kammerat som jobbet i to forskjellige dyrebutikker. Han hadde alle de samme symptomene som deg. Det at ikke han var frisk gikk ut over jobb og forhold til andre. Men når han sluttet ble han markert bedre med en gang.
Om du har hatt dyr hele ditt liv, så er ikke det noen garranti for at de ikke skal påvirke din helse. Vi hadde hund i flere år, før plutselig en natt min far holdt på og dø, fordi han ikke fikk puste. Det viste seg at det var hunden som var problemet. Det hadde byggd seg opp over tid, for så og plutselig slå ut. Vi kvittet oss med hunden, noe som var en av de værste dagene i mitt liv. Men jeg er glad vi gjorde det, vil heller ha min far en hunden.
Så la noen andre passe dyrene dine i ett halvt års tid, og slutt i den jobben i dyrebutikken. Og for guds skyld, slutt og røyke. Prøver du dette i ett halvt års tid, kan du jo se om helsen din blir bedre eller ikke. Blir den ikke bedre, noe jeg tviler på at den ikke gjør, kan du jo si at det ikke påvirker deg. Men prøv. Det koster så lite, og du har alt og vinne.
Du er veldig ung Maria, og de lungene dine skal fungere til du er 80-100 år. Tenk de problemene du har i dag. De blir ikke noe bedre, hvis man ikke forsøker.
For og si det som det er, vi vil mye heller ha deg her Maria, enn alle dyrene dine og den fine jobben din.
Jeg ønsker deg god bedring.
Jeg prøver å slutte.. Det er bare flere ting som gjør det litt vanskelig.. Er ikke så lett å finne seg en plass å bo...
Ang. andre interesser, så.. nei jeg har ikke så veldig mye mer enn dyra... Lager kort innimellom..
Side 20 av 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Side 20 av 40