Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+14
jantommy
Liz H
Johan
bianca88
Roy Fredrik
Tore
KP
Arne
Maria
Odd Espen
AnetteM
Gry
Bjørn
Elin
18 posters
Side 3 av 40
Side 3 av 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Tuva Nydelig navn. SÅ stas med ei lita jente. Føler at ho er litt maskott her siden vi får være med underveis for å si det slik.
Dersom det bare er skjermen som flikker på laptoppen din er det mest sannsynlig ikke virus men dårlig kontakt Espen. Min flikket masse, ble borte, kom igjen og holdt på slik. Mens pc hele tiden var på. Hadde det på min HP og da siden jeg hadde garanti fikk jeg fikset det. Ikke no problem..
Dersom det bare er skjermen som flikker på laptoppen din er det mest sannsynlig ikke virus men dårlig kontakt Espen. Min flikket masse, ble borte, kom igjen og holdt på slik. Mens pc hele tiden var på. Hadde det på min HP og da siden jeg hadde garanti fikk jeg fikset det. Ikke no problem..
Nå har jeg bestillt 3 stykk 191 litere, 3 stykk 165 litere, 3 stykk 135 litere og 3 stykk 49 litere. De to 300 literene jeg bestillte har jeg fått hjem. Blir mye nye akvarier nå. Alle de gamle untagen 2700 literen skal selges.
nå er det lenge sien jeg har satt snuta mi inn her.. blitt noe opphengt i kryssord og sånn, og når jeg i tillegg kunne vinne premier, ja da satt konkuranseinstinktet i Ann Helen inn.. Men nå skal vi ut å fiske faktisk... Og johan har fått noen "få" sluker og andre ting jeg ikke har peiling på, men som ser ut som blekkspruter og hattifnatter, og en sluk som jeg stjal.. Kan det ha noe med at den var rosa, lilla og hvit? Så nå kan jeg fiske alligator med en sluk som veier 7 gram i regnet....eller kanskje det betyr noe anna?..
Fikk foresten med meg at jeg er kakebaker igjen.... Vet jo ikke hvordan Johan jobber da, men om han har en teit arbeidstid da, så tror jeg at jeg smisker meg innpå Elin...
Fikk foresten med meg at jeg er kakebaker igjen.... Vet jo ikke hvordan Johan jobber da, men om han har en teit arbeidstid da, så tror jeg at jeg smisker meg innpå Elin...
Roy Fredrik skrev:Nå har jeg bestillt 3 stykk 191 litere, 3 stykk 165 litere, 3 stykk 135 litere og 3 stykk 49 litere. De to 300 literene jeg bestillte har jeg fått hjem. Blir mye nye akvarier nå. Alle de gamle untagen 2700 literen skal selges.
Hm.... kunne tenkt meg større akvarie, ca 250 liter med alt. Har du det som du skal selge?........... billig billig.
Bjørn skrev:Roy Fredrik skrev:Nå har jeg bestillt 3 stykk 191 litere, 3 stykk 165 litere, 3 stykk 135 litere og 3 stykk 49 litere. De to 300 literene jeg bestillte har jeg fått hjem. Blir mye nye akvarier nå. Alle de gamle untagen 2700 literen skal selges.
Hm.... kunne tenkt meg større akvarie, ca 250 liter med alt. Har du det som du skal selge?........... billig billig.
Jeg kommer til og ha følgende akvarier til salgs når de nye er i drift :
1x360 liter med knust glass (gis vekk)
1x200 liter
1x160 liter
1x120 liter
6x81 liter (Fire i aluminiums reol)
3x73 liter (Tre i tre reol)
1x45 liter
1x43 liter
1x38 liter
Har og en 325 liter, men det skal RAK låne for og ha utstillt på DNB i Risør. Reklamere for klubben.
Hvordan er de 6 81 literne? De er ikke tilfeldigvis samme som mine? Jeg har leita overalt etter ett for å erstatte det som er knust i min reol.
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
AnetteM skrev:Hvordan er de 6 81 literne? De er ikke tilfeldigvis samme som mine? Jeg har leita overalt etter ett for å erstatte det som er knust i min reol.
De har målene LxBxH cm 58x40x35
Da passer de ikke. Søren. Mine er ca 70x35x35
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Sendt deg en PM, Roy Fredrik. Er ikke sikker på om det kommer frem, har noe problemer med å få sendt slikt..
Roy Fredrik skrev:Bjørn skrev:Roy Fredrik skrev:Nå har jeg bestillt 3 stykk 191 litere, 3 stykk 165 litere, 3 stykk 135 litere og 3 stykk 49 litere. De to 300 literene jeg bestillte har jeg fått hjem. Blir mye nye akvarier nå. Alle de gamle untagen 2700 literen skal selges.
Jeg kommer til og ha følgende akvarier til salgs når de nye er i drift :
1x360 liter med knust glass (gis vekk)
1x200 liter
1x160 liter
1x120 liter
6x81 liter (Fire i aluminiums reol)
3x73 liter (Tre i tre reol)
1x45 liter
1x43 liter
1x38 liter
Har og en 325 liter, men det skal RAK låne for og ha utstillt på DNB i Risør. Reklamere for klubben.
Setter i drift karene dine jeg Roy Fredrik å kjøper 1 stk 73 liter av deg med L-046 i men sånne bagateller bryr vi oss ikke om
Ny 73 Liter i butikken koster ca 1100 så...........
HE HE
L-046 mallene går i en 81 liter og ikke en 73 liter hehe
Noen sa til meg at man altid har plass til et akvarium til, har en her hjemme som sier at det ikke stemmer.
Er det tillfelle, har man ikke plass
Jeg har mange ting som jeg kan hive ut....... kjerringa, symaskinbenken til kjerringa ++
Er det tillfelle, har man ikke plass
Jeg har mange ting som jeg kan hive ut....... kjerringa, symaskinbenken til kjerringa ++
Noen som har sagt det til deg, ligger nå i andre enden av sofaen her å ler av innlegget ditt, Bjørn.
Hva?! Kommer de stygge Lmallene egentlig fra Roy Fredrik? Bruker dem til å kjøre inn noen kar med jeg...
det gjør ikke kjerringa, heheheGry skrev:Noen som har sagt det til deg, ligger nå i andre enden av sofaen her å ler av innlegget ditt, Bjørn.
Jo da, ho humrer litt....
Nei L-46 mallene selger jeg ikke. Håper og få de til og yngle etterhvert. Er jo en stund siden jeg hadde dem forgje gang. Da hadde jeg masse yngel på dem. Men hvor ble de av ? Svaret får dere på foredraget til Birger og meg på vintertreffet.
Tidenen beste "sette-seg-fullestendig-på-hjernen-sang"!
Herregud den sangen.. hva har du i posen hva har du i posen! Å neeeei
Nå har jeg kjøpt enda ett akvarium. Ett lite ett som jeg skal ha her ombord på lugaren. Satt det opp i går kveld, med røtter og planter og 100 vill guppy. Betalte 15 dollar for alle guppiene. Noe som tilsvarer rundt 80 øre stykke. Det er billig for villguppy. De blir solgt som fôr til andre fisk her...
Jeg har en forferdelig humor. Sitter og griner av latter over denne:
Tre raske menn er kjempe vittig. Her i huset et "blinde Arne" den store helten. Jeg vet ikke hvor mange ganger vår Arne må si "eg kan ikkje se, det er det som er problemet!"
Hadde egentlig tenkt å lage en egen tråd til dette. Men siden det er katter og hunder og fisker og sofa, fant jeg ikke ut hvor det passet.. Kanskje vi trenger en *hjemmehososs* tråd. Eller en *der ingen skulle tro at nåkon kunne bu* tråd?
Uansett. Jeg tror at dette er grunnen til at jeg ikke har mye besøk. Mangel på sofaplass. Den ledige plassen pleier nemlig jeg å bruke...
Det er mange som mangler på bildet, men Aadne og Lille Kylling ville ikke sitte stille for kamera så da ble det Emo og fiskene i stedet. Det er Emo den rare klumpen på toppen av akvariet...
Uansett. Jeg tror at dette er grunnen til at jeg ikke har mye besøk. Mangel på sofaplass. Den ledige plassen pleier nemlig jeg å bruke...
Det er mange som mangler på bildet, men Aadne og Lille Kylling ville ikke sitte stille for kamera så da ble det Emo og fiskene i stedet. Det er Emo den rare klumpen på toppen av akvariet...
Det ser ut som om gjengen har det kjempe bra i sofaen, og det ser ut som noen har slengt fra seg deler av en katt på karet, og wow for noen vakre fisk! Er det de som Nina dretter?
Side 3 av 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Side 3 av 40