Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+14
jantommy
Liz H
Johan
bianca88
Roy Fredrik
Tore
KP
Arne
Maria
Odd Espen
AnetteM
Gry
Bjørn
Elin
18 posters
Side 30 av 40
Side 30 av 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
ang. hilsen
Nå har jeg fått kjeft av min mor for ikke å ha vært her inne, også for å ha vært uhøfflig nok til å ikke svare på et innlegg av Odd espen.
Bedre seint en aldri?
Tusen takk for velkomsten Odd Espen!
Så får jeg bare se om jeg klarer å bli litt mer aktiv her inne, og ikke kun en "sniker".
Vet at det lureste jeeg kan gjøre er å høre på mamma
Bedre seint en aldri?
Tusen takk for velkomsten Odd Espen!
Så får jeg bare se om jeg klarer å bli litt mer aktiv her inne, og ikke kun en "sniker".
Vet at det lureste jeeg kan gjøre er å høre på mamma
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Jøss, her må jeg nesten gratulere med det beste innlegget så langt her inne altså!! Helt enig i hvert eneste ord du skriver! Velkommen!
Lett å se hvem mamman din er hvertfall! Du ligna veldig ho som er på bildet til Gry! Hehe...
ha ha
For å være ærlig så må jeg innrømme at jeg så det selv da vi kom opp under hverandre med avaterene slik..
Ja er vel ikke uten grunn jeg blir kalt for lille gry i Risør...
For å være ærlig så må jeg innrømme at jeg så det selv da vi kom opp under hverandre med avaterene slik..
Ja er vel ikke uten grunn jeg blir kalt for lille gry i Risør...
Nå henger jeg ikke helt med her.. Gått sånn delvis i helge-modus.. Er sjanetta datteren din, Gry?
I feriemodus jeg og I natt sov vi ute på solsenger, og jeg sov ikke så alt for mye, så jeg er ganske trøtt nå... Nå stikker jeg ned å bader i bassenget litt, håper jeg våkner litt av det, for vi skal ha filmnatt i natt, altså vi skal se filmer hele nattan! Tror jeg er død på søndag hvertfall! hehe...
Hmmm... at vi ligner på hverandre ut fra det avatar bildet ditt Jeanette, det tar jeg som et stort kompliment!
Ja, Maria, dette er min datter, hun som skal ha baby
Ja, Maria, dette er min datter, hun som skal ha baby
Nå få rjeg komme meg på jobb. Er online fra ca 21.30, sees da.
Er vel ikke helt umulig å se at Jeanette er datteren til Gry nei hehe. Velkommen til pjatten
Høres ut som du har litt av ett skjema å følge i ferien Espen, nesten slitsomt..
Jeg har og planer om filmkveld. Har 3 filmer jeg ikke har sett. 3:10 to Yuma, Into the wild og ENekteMann. Vet ikke hvilken jeg skal velge. Noen som har sett noen av dem?
Høres ut som du har litt av ett skjema å følge i ferien Espen, nesten slitsomt..
Jeg har og planer om filmkveld. Har 3 filmer jeg ikke har sett. 3:10 to Yuma, Into the wild og ENekteMann. Vet ikke hvilken jeg skal velge. Noen som har sett noen av dem?
Takk skal du ha Elin.
Tror jeg skal klare å føle meg velkommen her
Prøver å få samboeren inn hit også, så har jeg gjort en innsats for å holde litt aktivitet på forumet
Ang. filmene, så har jeg faktisk ikke sett noen av dem, men har lest meg til at "en ektemann" og "into the wild" har fått elendig kritikk. "3:10 to yuma" derimot har fått god kritikk og etter min mening en film det er verdt å bruke noen timer på Du får oppdatere oss på om noen av de har fortjent/ikke fortjent sin kritikk!
Hva holder Odd Espen på med da? Siden jeg er ny her, så har jeg ikke fått med meg hva han bedriver tiden med. Hørtes ut som en godt ønskelig situasjon hvertfall. Basseng, filmnatt og feriemodus.
Nyskjerrig
Tror jeg skal klare å føle meg velkommen her
Prøver å få samboeren inn hit også, så har jeg gjort en innsats for å holde litt aktivitet på forumet
Ang. filmene, så har jeg faktisk ikke sett noen av dem, men har lest meg til at "en ektemann" og "into the wild" har fått elendig kritikk. "3:10 to yuma" derimot har fått god kritikk og etter min mening en film det er verdt å bruke noen timer på Du får oppdatere oss på om noen av de har fortjent/ikke fortjent sin kritikk!
Hva holder Odd Espen på med da? Siden jeg er ny her, så har jeg ikke fått med meg hva han bedriver tiden med. Hørtes ut som en godt ønskelig situasjon hvertfall. Basseng, filmnatt og feriemodus.
Nyskjerrig
Jeg er ikke flink til å se på bilder og likheter.. jeg har dummet meg noe voldsomt på det tidligere, og tar ingen sjangser... :p
Gjett hva jeg plukket med meg fra jobb i dag? Mine 5 Etroplus canarensis står til avklimatisering i karret! Jeg har gørr dårlig samvittighet for å ha skilt dem fra de andre 6.. Så må kansje.. ta dem og...
Gjett hva jeg plukket med meg fra jobb i dag? Mine 5 Etroplus canarensis står til avklimatisering i karret! Jeg har gørr dårlig samvittighet for å ha skilt dem fra de andre 6.. Så må kansje.. ta dem og...
Bilder Maria bilder! Skal de i 375literen?
Og JA det er dårlig gjort å skille dem, løp og kjøp de siste
Elin skrev:Bilder Maria bilder! Skal de i 375literen?
De skal i 375l ja.. Har scalarene der enda.. Håper det går greit.. Scalarene er veldig rolige av seg og har ikke laget noe trøbbel tidligere, så jeg prøver.. Så tar vi nytt karr og sånn litt over tid slik at ikke mamma får hetta..
Jeg har dårlig samvittighet ja.. Tror jeg må høre om jeg kan få en avbetalings mulighet.. Tenk å ha en stim på 11 stk da..
Her er noen bilder, de står fremdeles i posene sine, vi tar dette rolig og forsiktig men de er alerede på vei til å få sitt flotte ytre..
Han bor og går på skole på Gran Canariasjanetta skrev:Hva holder Odd Espen på med da? Siden jeg er ny her, så har jeg ikke fått med meg hva han bedriver tiden med. Hørtes ut som en godt ønskelig situasjon hvertfall. Basseng, filmnatt og feriemodus.
Nyskjerrig
Denne uken har jeg høstferie, og vi er alene 4 stk her på internatet(de fleste er i norge), så vi har det kjempe koselig! Mette og Geir(husforeldre) er på ferie de og, så er bare de på kjøkkene som jobber her, veldig stille! I morra kommer det masse folk igjen, så vi får nyte det mens vi kan. I morra kommer nemlig en ny gruppe behandlingsreise! Med masse små-unger som løper rundt og bråker, tror det var snakk om 23 unger eller noe! De skal da bo her en mnd, før det kommer en gruppe fjortiser Så har vært herlig med 3 dager fri nå
Maria: Så flotte fisker da gitt! Skjønner det er mange med akvariedilla her, så tror jeg skal holde munn om mine "erfaringer" med akvarie
Odd Espen: Unger og fjortiser eller ei, skulle gjerne hatt et år i Spania. Har ei veninne som bodde i spania et års tid og er nok en opplevelse for livet. Men nå venter jeg ei tulle i februar, og regner sannelig med det blir en positiv opplevelse også
Odd Espen: Unger og fjortiser eller ei, skulle gjerne hatt et år i Spania. Har ei veninne som bodde i spania et års tid og er nok en opplevelse for livet. Men nå venter jeg ei tulle i februar, og regner sannelig med det blir en positiv opplevelse også
Opplevelse, ja det skal jeg love deg det er! Jeg har opplevd veldig mye her nede jeg aldri hadde gjort hjemme. Har fått mange nye venner. Vi har det veldig gøy, og finner på mye sammen. Så ja, jeg er glad jeg faktisk turte å søke meg ned hit! Ingen jeg kjenner hadde noen gang trodd at jeg skulle ned hit, så det er litt eksta morro. Jeg var vel den mamma og pappa aldri hadde trodd ville flytte ut, men viste seg at når jeg ført flytter, flytter jeg langtsjanetta skrev:Odd Espen: Unger og fjortiser eller ei, skulle gjerne hatt et år i Spania. Har ei veninne som bodde i spania et års tid og er nok en opplevelse for livet. Men nå venter jeg ei tulle i februar, og regner sannelig med det blir en positiv opplevelse også
Hadde nesten ikke trodd at du kom til å reise jeg heller Odd Espen, men jammen var du tøffere enn jeg trodde.
Har skaffet meg 10stk. Corydoras albino i dag.... AD/HD fisk... de er overalt på en gang. Snodige men artige fisk.
Stor takk til Arne.
Stor takk til Arne.
Nydelige fisker Maria
Jeg har nå sett en av filmene og den var helt ok. ENekteMANN.
Ellers fikk jeg akkurat melding fra søstra mi som er på Island. Mannen hennes vant Norgesmesterskapet i bodybuilding -80 kg klassen, så nå er det nordisk på tapetet. Håper de har nok mat på Island til søndag når alle disse muskelbuntene skal av dietten og ha etegilde
Jeg har nå sett en av filmene og den var helt ok. ENekteMANN.
Ellers fikk jeg akkurat melding fra søstra mi som er på Island. Mannen hennes vant Norgesmesterskapet i bodybuilding -80 kg klassen, så nå er det nordisk på tapetet. Håper de har nok mat på Island til søndag når alle disse muskelbuntene skal av dietten og ha etegilde
Oj. gratulerer til svogeren din. Den vaktklassen er fin, men større så blir det litt kvalmt.
Merkelig at de får lov å spise der nå? Hehe.
Merkelig at de får lov å spise der nå? Hehe.
De blir vel nødt til å spise før eller siden. Siden de fleste av utøverene har levd på veldig lite frem til null karbo i månedsvis og uten vann i ett par dager ser jeg for meg at de er fryktelig sultne på søndag... Den dietten de følger hadde ikke jeg klart lenge. Proteinpulver, kylling, tunfisk, og om man da skal kose seg litt havrekorn eller riskaker......
Jeg syns ikke det er så veldig pent, men all respekt til utøverende for hva de setter seg igjenom for å drive sporten sin.
Jeg syns ikke det er så veldig pent, men all respekt til utøverende for hva de setter seg igjenom for å drive sporten sin.
Må bare skryte litt til...
De kom plutselig susende frem i karret og viste seg stolt frem til meg og kamera.. Så gjorde jeg en bevegelse som var litt skummel så de måtte skyndte seg tilbake bak den trygge rothaugen..
De kom plutselig susende frem i karret og viste seg stolt frem til meg og kamera.. Så gjorde jeg en bevegelse som var litt skummel så de måtte skyndte seg tilbake bak den trygge rothaugen..
Kjempe lekkre fisk!
Og nå, velkommen til Anne! Søster til Maria, blir skikkelig familieforum det her nå jo
Og nå, velkommen til Anne! Søster til Maria, blir skikkelig familieforum det her nå jo
Side 30 av 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Side 30 av 40