Pjatten
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Her er stedet å diskutere alt og ingenting.

+14
jantommy
Liz H
Johan
bianca88
Roy Fredrik
Tore
KP
Arne
Maria
Odd Espen
AnetteM
Gry
Bjørn
Elin
18 posters

Side 37 av 40 Previous  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Next

Go down

Her er stedet å diskutere alt og ingenting. - Page 37 Empty Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.

Poste by Gry Ons 29 Okt - 6:53

Å nå kommer jeg til å lure på hvordan den melodien var igjen.....

Nei, får skli meg ned på jobb. Nå regner det, da blir jeg deppa Crying or Very sad Nesten.
Gry
Gry
Administrator
Administrator

Female
Antall Innlegg : 3587
Jobb/hobbier : Sykepleier som liker Akvarier, fotografering, data.
Humor : Ironisk, tørr, totalt håpløs
Registration date : 02.02.2008

https://pjatten.forumakers.com

Til Toppen Go down

Her er stedet å diskutere alt og ingenting. - Page 37 Empty Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.

Poste by Elin Ons 29 Okt - 6:54

Men Gry de har da kjøleskap og tv på jobb? Kan ikke være deppa da Laughing

Ha en strålende dag!
Elin
Elin
Moderator
Moderator

Female
Antall Innlegg : 1985
Humor : Ja noen ganger bobler det til og med over
Registration date : 03.02.2008

http://www.elinszoo.com

Til Toppen Go down

Poste by KP Ons 29 Okt - 7:05

Elin skrev:Flott dikt! Ble insipirert til å gå bort å gi kjøleskapet en god klem, tørke litt støv av tv og faktisk vurdere å sette på noe sport. Ser aldri på det, men det hørtes fristende ut hi hi.

Er nok ikke et dikt, men en kjent Jokke låt....

Men finner den desverre ikke på jobb pc-en... pleier alltid å plage mine kollegaer første dagen med snø...

KP
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Male
Antall Innlegg : 268
Registration date : 22.02.2008

Til Toppen Go down

Poste by Roy Fredrik Ons 29 Okt - 8:10

KP skrev:

Du må jo bare få henta Corvetta, den er nok flott på vinterføre!!!

400 HK på glatta går sikkert fint hehe. Har tenkt og bruke den gamle Porscha til daglig. Men det er vel kansje ikke noe vinterbil det heller, så det blir nok Ford Mondeo'n som jeg bruker denne vinteren. Den er ferdig bulket.

Men nå synes jeg at værgudene for bestemme seg. I dag har vi hatt snø, sol, haggel, sludd og regn....
Roy Fredrik
Roy Fredrik
God bidragsyter
God bidragsyter

Male
Antall Innlegg : 331
Jobb/hobbier : Rocket man, akvarier
Registration date : 18.02.2008

http://www.risorakvarieklubb.org

Til Toppen Go down

Poste by Roy Fredrik Ons 29 Okt - 8:25

Her kommer vinteren.

Roy Fredrik
Roy Fredrik
God bidragsyter
God bidragsyter

Male

Til Toppen Go down

Poste by Roy Fredrik Ons 29 Okt - 8:40

Vinter er farlig :

Hvorfor får jeg ikke denne linken opp som den over ? Har prøvd og rette på det flere ganger.

Sist endret av Roy Fredrik den Ons 29 Okt - 9:00, endret 5 ganger
Roy Fredrik
Roy Fredrik
God bidragsyter
God bidragsyter

Male

Til Toppen Go down

Poste by Odd Espen Ons 29 Okt - 8:44

Nei, nå føltes det helt feil å lese om at det faller snø! Snøen passer liksom ikke til været her nede... Neutral
Odd Espen
Odd Espen
Moderator
Moderator

Male
Antall Innlegg : 2059
Humor : Hmm...

https://pjatten.forumakers.com/

Til Toppen Go down

Poste by Maria Ons 29 Okt - 9:28

KP skrev:
Jeg var på god vei til å kjefte på et kvinnfolk i dag... satt seg fast i et så og si flatt kryss.. bilen full av barn... Skjønner ikke hva folk tenker med....

Nei, kvinnfolk bak rattet, det skulle ikke vært lov... (klarer jeg å provosere noen i dag da ?!?)

Jeg har no ikke vært bak rattet lenge, men har to vintere bak meg, uten så mye som en eneste skrape i lakken! Heller har jeg aldri kjørt utfor.. Satt meg fast en gang da, men det var fordi jeg syntes ikke den brøyte skavelen i innkjøringa var så stor, mao, jeg viste ikke bilen til mamma var så lav.. :p Men gikk greit, kom meg løs, sparka vekk no snø og kom meg videre.. så det så..

Mannfolk er no ikke så særlig vettuge de heller.. Tipper halvparten eller fler av de som har kjørt utfor i dag er mannfolk.. :p Så jeg syntes ikke du skal ule så høyt.. Laughing
Maria
Maria
Pjatten overlever ikke uten meg.

Female
Antall Innlegg : 1637

http://mariaszoo.page.tl/

Til Toppen Go down

Poste by AnetteM Ons 29 Okt - 10:20

Jeg liker heller ikke den snøen vi har på sørlandet, forsvinner jo før vi får brukt den alikevel, så er like greit at den holder seg helt vekk. Den ligger bare der så lenge at vi må måke den, og sklir litt rundt på den:). Jeg måtte heldigvis ikke tidlig ut i dag, så jeg slapp å skli med bilen, selv om den har sommerdekk. Hadde bestilt time for å skifte dekk på fredag, men fikk bytte til kl. 22 i kveld.. ja, 22:) - bra at de verksted folka jobber ekstra for å redde oss damer i nød:). Skal til Arendal med mellomste til doktor i morgen, så er deilig å ha det gjort med de der vinterdekka, så slipper jeg å tenke på det:)
AnetteM
AnetteM
Steingal pjattoman.
Steingal pjattoman.

Female
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008

Til Toppen Go down

Poste by KP Ons 29 Okt - 11:19

Maria skrev:
KP skrev:
Jeg var på god vei til å kjefte på et kvinnfolk i dag... satt seg fast i et så og si flatt kryss.. bilen full av barn... Skjønner ikke hva folk tenker med....

Nei, kvinnfolk bak rattet, det skulle ikke vært lov... (klarer jeg å provosere noen i dag da ?!?)

Jeg har no ikke vært bak rattet lenge, men har to vintere bak meg, uten så mye som en eneste skrape i lakken! Heller har jeg aldri kjørt utfor.. Satt meg fast en gang da, men det var fordi jeg syntes ikke den brøyte skavelen i innkjøringa var så stor, mao, jeg viste ikke bilen til mamma var så lav.. :p Men gikk greit, kom meg løs, sparka vekk no snø og kom meg videre.. så det så..

Mannfolk er no ikke så særlig vettuge de heller.. Tipper halvparten eller fler av de som har kjørt utfor i dag er mannfolk.. :p Så jeg syntes ikke du skal ule så høyt.. Laughing

Såda såda.... liker å provosere litt en gang i blandt... ;-)

Den mannlige delen av befolkningen er nok ikke noe særlig bedre nei.... Men jeg merker selv at det er mye lettere å legge merke til hvis det er en kvinnelig bilist som har satt seg fast... :-D

KP
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Male

Til Toppen Go down

Poste by Maria Ons 29 Okt - 12:15

Herre.. Jeg er så mett at det gjør vondt å puste.... Neutral

Mamma fant ut vi skulle ha pinnekjøtt.. NAM, men aua magen min er for god og full..
Maria
Maria

Female

Til Toppen Go down

Poste by KP Ons 29 Okt - 12:41

Maria skrev:Herre.. Jeg er så mett at det gjør vondt å puste.... Neutral

Mamma fant ut vi skulle ha pinnekjøtt.. NAM, men aua magen min er for god og full..

AAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG....

Hvorfor skal ALLE, og da mener jeg ALLE snakke om pinnekjøtt nå om dagen...... JEG VIL OG HA.... Så jeg får lage meg det en av de nærmeste dagene tror jeg..... bare så kjipt at kjerringa ikke liker det :-( men men...

På fredag skal vi i hummerkalas til en kompis, DET gleder jeg meg til!! Masse hummer og masse øl! :-D

KP
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Male

Til Toppen Go down

Poste by Bjørn Ons 29 Okt - 14:01

Blæææ. Nei pinnekjøtt er ikke godt.... Jeg vil ha kjøttboller, det er godt det. Svenske kjøttboller. Mmmmmmmm mye bedre enn all annen julemat.
Bjørn
Bjørn
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Male
Antall Innlegg : 288
Jobb/hobbier : Fiske, kniv, data, foto og nå akvarie.
Humor : Hm
Registration date : 16.08.2008

http://www.apollos.info/

Til Toppen Go down

Poste by Roy Fredrik Ons 29 Okt - 15:30

Ska vi itte heller ta en slik Pizza Grandiosa ?
Roy Fredrik
Roy Fredrik
God bidragsyter
God bidragsyter

Male

Til Toppen Go down

Poste by Odd Espen Ons 29 Okt - 15:49

Nå har jeg fått feira bursdagen min... igjen Very Happy
Denne gangen med Los Teques, hvertfall de som var her! Kjempe kos! Fikk en stor deilig sjokoladekake med navnet mitt på! Også fikk vi brus! Og jeg fikk jo gave fra alle sammen! Very Happy Det var kjempe morro altså! Skulle ønske jeg hadde bursdag mer enn 1 dag i året! Hehe...
Odd Espen
Odd Espen
Moderator
Moderator

Male
Antall Innlegg : 2059
Humor : Hmm...

https://pjatten.forumakers.com/

Til Toppen Go down

Poste by KP Tor 30 Okt - 2:14

Bjørn skrev:Blæææ. Nei pinnekjøtt er ikke godt.... Jeg vil ha kjøttboller, det er godt det. Svenske kjøttboller. Mmmmmmmm mye bedre enn all annen julemat.

naaaa... kjøttbullar kan man jo spise hele året..... Pinnekjøtt er rett og slett FANTASTISK... med kålerabistappe... mmmmm, sulten nå!

KP
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Male

Til Toppen Go down

Poste by Bjørn Tor 30 Okt - 3:44

KP skrev:
Bjørn skrev:Blæææ. Nei pinnekjøtt er ikke godt.... Jeg vil ha kjøttboller, det er godt det. Svenske kjøttboller. Mmmmmmmm mye bedre enn all annen julemat.

naaaa... kjøttbullar kan man jo spise hele året..... Pinnekjøtt er rett og slett FANTASTISK... med kålerabistappe... mmmmm, sulten nå!

Ja det er riktig man kan spise det hele året, men det er godt og det er ikke Pinnekjøtt, kålerabistappe, mm.
Nei kjøttboller og pils det er tingen...
Bjørn
Bjørn
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Male
Antall Innlegg : 288
Jobb/hobbier : Fiske, kniv, data, foto og nå akvarie.
Humor : Hm
Registration date : 16.08.2008

http://www.apollos.info/

Til Toppen Go down

Poste by Gry Tor 30 Okt - 9:19

Nå synes jeg dere bør hoppe inn i juletråden altså, når dere begynner å diskutere julemat! Very Happy Pinnekjøtt spiser vi på julaften, så det er tabu alle andre dager.
Gry
Gry
Administrator
Administrator

Female
Antall Innlegg : 3587
Jobb/hobbier : Sykepleier som liker Akvarier, fotografering, data.
Humor : Ironisk, tørr, totalt håpløs
Registration date : 02.02.2008

https://pjatten.forumakers.com

Til Toppen Go down

Poste by KP Tor 30 Okt - 10:37

Gry skrev:Nå synes jeg dere bør hoppe inn i juletråden altså, når dere begynner å diskutere julemat! Very Happy Pinnekjøtt spiser vi på julaften, så det er tabu alle andre dager.

Nå har jeg vært å kjøpt meg pinnekjøtt og kålerabi!!! :-D :-D Men får nok ikke spist det før søndag... affraid Men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves....

KP
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Male

Til Toppen Go down

Poste by Maria Tor 30 Okt - 11:28

KP skrev:
Gry skrev:Nå synes jeg dere bør hoppe inn i juletråden altså, når dere begynner å diskutere julemat! Very Happy Pinnekjøtt spiser vi på julaften, så det er tabu alle andre dager.

Nå har jeg vært å kjøpt meg pinnekjøtt og kålerabi!!! :-D :-D Men får nok ikke spist det før søndag... affraid Men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves....

Hvordan lager du kålrabistappen?
Maria
Maria

Female

Til Toppen Go down

Poste by AnetteM Tor 30 Okt - 11:31

Jeg er ikke så glad i julemat jeg da.. Kan spise den, men det som er godt er jo sushi! Og tapas, og thai-mat, og sjømat.. mmm!
AnetteM
AnetteM
Steingal pjattoman.
Steingal pjattoman.

Female
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.

Til Toppen Go down

Poste by Elin Tor 30 Okt - 11:41

I dag har jeg vært skikkelig flink selv om jeg er gørr forkjøla. Har nemlig tatt vannbytte på 540 litern. Det var ett styr med vann overalt, men virkelig på tide. At ikke de stakkars fiskene har gått til streik skjønner ikke jeg.

Nå skal jeg kose meg med litt varm te, fyr på peisen og donald duck stemmen min. Og så skal jeg slutte å gå ut med vått hår (og det har jeg sagt siden barneskolen). Jeg hater nemlig hårføning. Varm i toppen og løvehår æsj!
Elin
Elin
Moderator
Moderator

Female
Antall Innlegg : 1985
Humor : Ja noen ganger bobler det til og med over

http://www.elinszoo.com

Til Toppen Go down

Poste by AnetteM Tor 30 Okt - 13:56

Jeg synes du skal føne håret opp ned, med masse skum og spray etterpå, og så legge inn bilde her. Så skal jeg love å kalle deg "Løvekvinnen" for alltid etterpåSmile
AnetteM
AnetteM
Steingal pjattoman.
Steingal pjattoman.

Female

Til Toppen Go down

Poste by KP Tor 30 Okt - 16:37

Maria skrev:
KP skrev:

Hvordan lager du kålrabistappen?

Det husker jeg ALDRI, så jeg må nok søke råd hos ho mor.. :-D

KP
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Male

Til Toppen Go down

Poste by KP Fre 31 Okt - 1:39

Hmmm... kjøpte et par ansistruser for en tid tilbake, og fikk med en "blindpassasjer" som jeg ikke har visst hva var.... Var en tur innom butikken i går og fant ut hva det var, noen som vil gjette?? Fisken begynner på P....

KP
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Male

Til Toppen Go down

Poste by Sponsored content

Sponsored content

Til Toppen Go down

Side 37 av 40 Previous  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Next

Til Toppen

- Similar topics