Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+14
jantommy
Liz H
Johan
bianca88
Roy Fredrik
Tore
KP
Arne
Maria
Odd Espen
AnetteM
Gry
Bjørn
Elin
18 posters
Side 38 av 40
Side 38 av 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Fisk som begynner på p? Finnes jo ingen av dem
Og ikke sa du om det var norsk eller latin heller...?
Praktbotia?
Panaque?
Pseudancistrus?
Peckoltia?
Praktbarbe?
Puntius?
Pictus-malle?
Praktbotia?
Panaque?
Pseudancistrus?
Peckoltia?
Praktbarbe?
Puntius?
Pictus-malle?
Liz H- Viderekommen pjatter
- Antall Innlegg : 268
Registration date : 03.03.2008
Liz H skrev:Fisk som begynner på p? Finnes jo ingen av dem
Praktbotia?
Panaque?
Pseudancistrus?
Peckoltia?
Praktbarbe?
Puntius?
Pictus-malle?
He he....
Pi***
(ble litt sjokkert, fisken er lite nå, men blir en viss størrelse som voksen...)
KP- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 268
Registration date : 22.02.2008
KP- Viderekommen pjatter
-
Huh....
piraya?
If so it's NOT a keeper
piraya?
If so it's NOT a keeper
Dessuten synes jeg godt du han si det nå altså *ler*
Liz H skrev:Huh....
piraya?
If so it's NOT a keeper
10 poeng....
Nå har jeg rett og slett en liten priaya svømmende rundt :-S
KP- Viderekommen pjatter
-
Ouch!
Den hadde ikke fått bli lenge i mitt kar i alle fall.....
Liz H skrev:Ouch!
Foreløpig er den meget liten, så får se hvor lenge den blir værende...
KP- Viderekommen pjatter
-
#€&/€&€%"!!!!!
Noen som har et gratis antivirus program å anbefale?
Prøvde et her, men maskina klikka totalt, og jeg måtte sette maskina tilbake i tid for å få ting til å funke..
Prøvde et her, men maskina klikka totalt, og jeg måtte sette maskina tilbake i tid for å få ting til å funke..
Maria skrev:#€&/€&€%"!!!!!
AVG er det mange som bruker, men ikke erfaring selv..... Bruker ikke antivirus programvare, blir som regel krøll av slikt :-S
KP- Viderekommen pjatter
-
Jeg har brukt AVG i to måneder nå - fornøyd så langt i alle fall (og så bruker det voldsomt mye mindre systemressurser enn mange andre antivirusprogrammer jeg har prøvd )
Elin: Var Avast jeg prøvde nå..
KP og Liz H: Jeg har brukt AVG til nå, men gratisversjonen har de sluttet med, dermed må jeg ha nytt..
KP og Liz H: Jeg har brukt AVG til nå, men gratisversjonen har de sluttet med, dermed må jeg ha nytt..
Nei da. Gratisversjonen er der fortsatt men litt vanskeligere å finne.
http://free.avg.com/download-avg-anti-virus-free-edition
http://free.avg.com/download-avg-anti-virus-free-edition
Har aldri hatt problemer med avast og brukt det i år. AVG derimot finner virus der det ikke er virus... hos meg hvertfall.
Jeg holder på å bli GAL! Jeg syntes foreldre burde riste seg selv i nakken som ikke opplyser ungene sine om at dersom ikke det er pyntet i oppgangen til huset, så er ikke disse int i å dele ut godis til 100 å ørten unger!!!!
Elin skrev:Begynn å del ut epler, da slutter de å komme
gi dem en løkring hver.. høhø
Synes det må være lov å ringe på allikevel jeg, men har sagt i fra om at dersom det dukker opp er surt menneske i døren, ja da ber de pent om unnskyldning for at de forstyrret. Jeg storkoser meg når de små, ivrige barna står spente i døren og sier "knask, eller knep", men nå er jeg jo litt mer enn gjennomsnittlig opptatt av høytider da, og benytter alle anledninger til å gjøre hverdagen koselig og annerledes.Maria skrev:Jeg holder på å bli GAL! Jeg syntes foreldre burde riste seg selv i nakken som ikke opplyser ungene sine om at dersom ikke det er pyntet i oppgangen til huset, så er ikke disse int i å dele ut godis til 100 å ørten unger!!!!
Gry skrev:Synes det må være lov å ringe på allikevel jeg, men har sagt i fra om at dersom det dukker opp er surt menneske i døren, ja da ber de pent om unnskyldning for at de forstyrret. Jeg storkoser meg når de små, ivrige barna står spente i døren og sier "knask, eller knep", men nå er jeg jo litt mer enn gjennomsnittlig opptatt av høytider da, og benytter alle anledninger til å gjøre hverdagen koselig og annerledes.Maria skrev:Jeg holder på å bli GAL! Jeg syntes foreldre burde riste seg selv i nakken som ikke opplyser ungene sine om at dersom ikke det er pyntet i oppgangen til huset, så er ikke disse int i å dele ut godis til 100 å ørten unger!!!!
Jo, jeg skjønner at noen syntes dette er morsommt.
Området her er sånn typisk barnefamilie området, det er 103 hus, og jeg tipper 15-20 av husene er kun voksene.. Gjennomsnittet av antall unger kan jeg tippe meg er min. 3 per familie.. Er det.. rart.. man blit noe irritert? Og når man har blitt enige at dersom det ikke er pyntet i oppgangen til huset, så er ikke de som bor der int. Men når ikke ungne får vite om det.. Så er man jo like langt..
Blir bare så oppgitt.. For hundene tar jo helt av hver gang....
Maria skrev:Gry skrev:Synes det må være lov å ringe på allikevel jeg, men har sagt i fra om at dersom det dukker opp er surt menneske i døren, ja da ber de pent om unnskyldning for at de forstyrret. Jeg storkoser meg når de små, ivrige barna står spente i døren og sier "knask, eller knep", men nå er jeg jo litt mer enn gjennomsnittlig opptatt av høytider da, og benytter alle anledninger til å gjøre hverdagen koselig og annerledes.Maria skrev:Jeg holder på å bli GAL! Jeg syntes foreldre burde riste seg selv i nakken som ikke opplyser ungene sine om at dersom ikke det er pyntet i oppgangen til huset, så er ikke disse int i å dele ut godis til 100 å ørten unger!!!!
Jo, jeg skjønner at noen syntes dette er morsommt.
Området her er sånn typisk barnefamilie området, det er 103 hus, og jeg tipper 15-20 av husene er kun voksene.. Gjennomsnittet av antall unger kan jeg tippe meg er min. 3 per familie.. Er det.. rart.. man blit noe irritert? Og når man har blitt enige at dersom det ikke er pyntet i oppgangen til huset, så er ikke de som bor der int. Men når ikke ungne får vite om det.. Så er man jo like langt..
Blir bare så oppgitt.. For hundene tar jo helt av hver gang....
Det er jo morro da. Gikk aldri rundt på haloween, men var julebokk. Var morro det. Rampestreker gjorde jeg resten av året uannsett.
Så jeg håper alle som ikke liker at ungene kommer på døra, får døra innsmurt med egg og huset tapesert med dopapir hehe
Jeg bodde i ett nabolag hvor mange ikke likte hunder. Noen liker ikke hunder, noen liker ikke unger, noen liker ikke at katter graver i beda, eller at man har dammer i hagen hvor unger kan drukne, eller store hester, eller at noen sender opp raketter som kan skremme de store hestene.. Noen liker ikke at naboen pusser opp og bråker, andre ikke at naboene har det rotete i hagen, eller at de maler huset i feil farge.
Livet kan være ganske irriterende, i grunnen
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
'AnetteM skrev:Jeg bodde i ett nabolag hvor mange ikke likte hunder. Noen liker ikke hunder, noen liker ikke unger, noen liker ikke at katter graver i beda, eller at man har dammer i hagen hvor unger kan drukne, eller store hester, eller at noen sender opp raketter som kan skremme de store hestene.. Noen liker ikke at naboen pusser opp og bråker, andre ikke at naboene har det rotete i hagen, eller at de maler huset i feil farge.
Støtter utsagnet jeg.
Side 38 av 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Side 38 av 40