Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+14
jantommy
Liz H
Johan
bianca88
Roy Fredrik
Tore
KP
Arne
Maria
Odd Espen
AnetteM
Gry
Bjørn
Elin
18 posters
Side 39 av 40
Side 39 av 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Jeg tror ikke jeg hadde klart å bo ved siden av deg, Elin - når de mallene dine gnager på røttene bråker det sånn at jeg ikke hadde fått sove. For ikke å snakke om bråket når kattene maler.
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Det er greit Anette for når akvarieplantene dine vokser da bråker det. Det suser i sivet! Godt at vi har en hel by i mellom oss hi hi
Jeg hører mallene dine alikevel, jeg, gnage, gnage om nettene:)
Er det møte i banken til søndag, forresten? Kan jeg være i hvelvet mens dere setter opp akvarie? Skulle vi ha planer om ett oppsett?
Er det møte i banken til søndag, forresten? Kan jeg være i hvelvet mens dere setter opp akvarie? Skulle vi ha planer om ett oppsett?
-
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Jeg er glad vi bor i skauen uten naboer jeg De naboene vi har går greit, for det er hytte naboer hehe...
Eller jeg har jo naboer nå da, men jeg tror jeg kan overleve med de i et år
Eller jeg har jo naboer nå da, men jeg tror jeg kan overleve med de i et år
Hmmm, fikk beskjed om at jeg har fått en pm, men ingenting i innboksen... er det flere som har opplevd dette...
-
Nei.. må være en halloween ting? Det spøker i innboksene på pjatten!
-
Kan være noen som har skrevet en til deg, men slettet den fra utboksen rett før den skulle blitt sendt. De blir liggende litt der, før de blir sendt videre. Har opplevet at det da ble sendt blankt til vedkommende som skulle fått den.
Det kan godt hende det er det som har skjedd. Fikk mail om pm, men ingen pm i boksen. Ser program om plastisk kirurgi på tv.. grøss, ekkelt.
-
Mener du denne?Roy Fredrik skrev:Nå er de rosa elefantene her igjen...
Hahaha den er det lenge siden jeg har sett. Pene elefanten.
Her er det veldig sjeldent rosa elefanter altså, og heldigvis for det
Det er ikke så ofte det er rosa elefanter her heller. Men når de først er her, er det en hel flokk...
Nå går det masse platyer i et av mine kar Lenge siden jeg har hatt slike fisk, men du verden hvor mange fine farger det er på dem. Disse skal opp i karet vi skal sette opp i DNB her i byen i morgen.
Har noe vasspest for mye, er det noe vi kan ha oppi karet i Banken. Har luket litt.. kan slenge oppi noe annet rusk også, men vet ikke hva rusket heter. Det er planter ihvertfall.
Ja, ta det med så ser vi hva vi bruker. Tror vi har noe vi kan slenge med oss vi også.
Går ikke an å være i dårlig humør med denne gående i bakgrunnen
I kveld kommer det endelig en god film på tv. På tv1000 family viser de "regin over me" lokken 21.00 Her er en side med trailer. Gleder meg til å se den.
http://www.sonypictures.com/movies/reignoverme/site/site.html
http://www.sonypictures.com/movies/reignoverme/site/site.html
Jeg testet den ica eco reklame dansen man kan gjøre på nettet. Trodde jeg skulle daue av latter. Du legger inn et bilde av deg selv og de lager et 3d ansikt ut fra det. Dette 3d bilde legger de oppå ansiktet til han som egentlig danser. Og så får du se deg selv danse eco dansen. Jeg lo så høyt at jeg tror de hørte meg i hele nabolaget hehe.
Test dansen her :
http://www.ecodance.no/
Test dansen her :
http://www.ecodance.no/
Vi brukte ca en time bare på å sitte å le i sofaen i går, da Vivian laget egen eco-dans. Kjempe vittig!
Han ser ikke helt god ut han som har ansiktet der opprinnelig heller da. Han ser ut til å ha blitt tatt rett ut av en skrekkfilm
Reklamen som går på tv er også kjempe vittig synes jeg. Der danser, peser og snakker han samtidig.
Reklamen som går på tv er også kjempe vittig synes jeg. Der danser, peser og snakker han samtidig.
hihi.. jeg syntes og den reklamen er hysterisk morsom!
Side 39 av 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Side 39 av 40