Kattene i Korketrekkeren
+3
Odd Espen
Gry
Elin
7 posters
Pjatten :: Dyrehagen :: Dyre-forumet :: Kattene våre
Side 2 av 9
Side 2 av 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Kattene i Korketrekkeren
Helledussan, se den halen da!! <3
Og den flotte grå nesen! hun er virkelig vakker!!
Og den flotte grå nesen! hun er virkelig vakker!!
Takk! Hun ser ut som en deilig liten pusefrøken i mine øyne. Gleder meg til hun får spottene sine og. Kan visst ta år før de er ordentlig på plass hehe
Ecco og shakira
ÅÅ leke med halen
ÅÅ nei den gøye hunden gikk
Ikke langt
Skal nok få tak i henne igjen
Men om hun skal være så treg kan jeg like godt jakte litt på fuglene som er på utsiden
Helt til jeg bare ligger her bak ryggen på ho der som fyller matskåla mi og ser pen ut
ÅÅ leke med halen
ÅÅ nei den gøye hunden gikk
Ikke langt
Skal nok få tak i henne igjen
Men om hun skal være så treg kan jeg like godt jakte litt på fuglene som er på utsiden
Helt til jeg bare ligger her bak ryggen på ho der som fyller matskåla mi og ser pen ut
Må spamme litt frem til lørdag og vi skal hente Isolde (kuru) og da blir det enda verre
Pene Ecoo og Shakira!
Mene.. det kan se ut til at du tar bilder på rimelig høy ISO verdi.. ?
Mene.. det kan se ut til at du tar bilder på rimelig høy ISO verdi.. ?
Jepp fant ut av det etter at jeg hadde tatt dem. Nå har jeg stilt på kameraet igjen hehe.
Elin skrev:Jepp fant ut av det etter at jeg hadde tatt dem. Nå har jeg stilt på kameraet igjen hehe.
hehe.. Jeg kræka nettopp alle mine instiller på mitt.. Prøvde meg litt ut på karret, plutselig ble ALLE bilder helt svarte.. Skjønte ikke helt greia, men litt vill trykking og sånn, så kom det tilbake til normalt.. :p
Jeg har nok gjort noe mer enn bare ødelagt Iso for bildene blir ikke så bra som i begynnelsen. Kan det være fordi det er for mørkt i stua mi?
hmm.. oki.. mulig du har stilt på lys og sånn.. husker ikke helt hvilke knapper man stiller på.. hehe.. Men siden jeg nå er sykemeldt 2 uker til og må komme å hilse på isolde og ecco snart så kan jeg se på det da..
*hark* Ehem, Dette forumet elsker pen spammin, feks sånn som Elin driver med her. Bare sånn at andre som leser ikke missforstår heltGry skrev:Dette forumet elsker spamming!!
Ja, men vi kan ikke ha noe av at du tar helt av Gry. Slik er det bare hehehe
Jeg glemmer litt hvor gammel Odd Espen er innimellom.. Fikk nesten litt sjokk av den komentaren der...
Jeg vet ikke helt hvorfor jeg noen ganger får det for meg at han er yngere.. Men det skjer med Elin innimellom, jeg glemmer litt at hun er 30..
Mulig jeg missforstod Odd Espens innlegg og jeg har andre... betydninger av ordet.. Men det ble bare rart..
Mulig jeg missforstod Odd Espens innlegg og jeg har andre... betydninger av ordet.. Men det ble bare rart..
Haha! Ja, noen må jo være ansvarlig for at alt er som det skal her! Og da trengs det folk som megGry skrev:Søren, der ble jeg satt på plass igjen.
Å det er negativt eller positivt?Maria skrev:Jeg glemmer litt hvor gammel Odd Espen er innimellom.. Fikk nesten litt sjokk av den komentaren der... Jeg vet ikke helt hvorfor jeg noen ganger får det for
meg at han er yngere.. Men det skjer med Elin innimellom, jeg glemmer
litt at hun er 30..
Men Elin er jo ikke 30 heller da! Ho ser ikke sånn ut engang! Bare en feil på førerkortet det
Er ikke negativt ment.. :p hehe.. Men dere er ikke de eneste jeg gjør det med.. Det med deg er nok fordi jeg syntes unge i dag bare ser yngere og yngere ut.. Sånn de som går på ungdomsskolen syntes jeg ser himla små ut..
Side 2 av 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Pjatten :: Dyrehagen :: Dyre-forumet :: Kattene våre
Side 2 av 9