Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+9
Liz H
Bjørn
Elin
Maria
KP
Odd Espen
Roy Fredrik
AnetteM
Gry
13 posters
Side 2 av 40
Side 2 av 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Maria skrev:Jeg tror at dersom utbruddet er i tidlig stadie, så kan det hjelpe med bare vannbytte.. Er ikke helt sikker da..
Får følge litt med da....
Skal til Hovden på torsdag -søndag.. Skal bli deilig! Satser på litt snø!
KP- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 268
Registration date : 22.02.2008
I dag er jeg fortsatt syk, så jeg er hjemme fra skolen og nå får jeg frokost på senga! Hehe, kjøkkendama kom opp og banka på døra og spurte om jeg ville ha frokost, og hva jeg ville ha på
God bedring, Odd Espen - godt du har ei kjøkkendame som tar vare på deg!
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
takk
Ja, det er det ikke alle som har! hehe...
Nå sitter jeg å leser på forskjellige akvarie-forum, og gjett om jeg har lyst til å dra hjem og stikke henna i akvariene da!? Jeg har hvertfall god tid til å planlegge de akvariene jeg skal sette opp på nytt, og jeg har noen ideer
Nå har jeg meldt meg på fotokonken på Af, så regner med at jeg vinner 1000kr på webzoo der, så jeg får kjøpt litt utstyr som kan stå klart til jeg kommer hjem!
Ja, det er det ikke alle som har! hehe...
Nå sitter jeg å leser på forskjellige akvarie-forum, og gjett om jeg har lyst til å dra hjem og stikke henna i akvariene da!? Jeg har hvertfall god tid til å planlegge de akvariene jeg skal sette opp på nytt, og jeg har noen ideer
Nå har jeg meldt meg på fotokonken på Af, så regner med at jeg vinner 1000kr på webzoo der, så jeg får kjøpt litt utstyr som kan stå klart til jeg kommer hjem!
Jeg håper for all del at Obama vinner i dag. En liten Obama video...
https://www.youtube.com/watch?v=FOTAfGuLA-0
https://www.youtube.com/watch?v=FOTAfGuLA-0
Ja, han hadde fått min stemme også. Må vel sitte oppe å følge med i natt. Har heldigvis fri i morgen.
Min stemme hadde og gått til han.
-
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Enig!
McCain tror jeg kommer til å bli en ny Bush.. Og det kommer til å gå utover mer enn bare USA....
McCain tror jeg kommer til å bli en ny Bush.. Og det kommer til å gå utover mer enn bare USA....
Følger dere virkelig så mye med at dere vet hvem dere "heier" på????
KP- Viderekommen pjatter
-
Har fått med meg litt, men det går mye på at skal det bli en forandring i Amerika så er vel Obama mannen som vil bringe mest nytt inn, både fordi han er mulatt, og fordi han er forholdsvis ung, og kommer fra en helt vanlig familie.
Ellers har han en utrolig god utstråling synes jeg, og har vist mest av seg selv.
Ellers har han en utrolig god utstråling synes jeg, og har vist mest av seg selv.
Gry skrev:Har fått med meg litt, men det går mye på at skal det bli en forandring i Amerika så er vel Obama mannen som vil bringe mest nytt inn, både fordi han er mulatt, og fordi han er forholdsvis ung, og kommer fra en helt vanlig familie.
hmmm...
Er det samme grunnlaget du stemmer på i Norge??
KP- Viderekommen pjatter
-
Det hadde vel vært litt på kanten, så ikke pga utstråling nei, (det skal man vel lete lenge etter blant våre politikere).
Men, at de kan tilføre forandringer jeg setter pris på er selvfølgelig en grunn til å stemme frem et parti eller politiker.
Her i landet blir det jo til at man følger med de forskjellige partiene gjennom hele året, og har litt mer grunnlag for å kunne finne sitt parti, men i det Amerikanske valget blir det ikke til at jeg sitter å setter meg inn i alle detaljer nei. Det er jeg den første til å innrømme.
Men, at de kan tilføre forandringer jeg setter pris på er selvfølgelig en grunn til å stemme frem et parti eller politiker.
Her i landet blir det jo til at man følger med de forskjellige partiene gjennom hele året, og har litt mer grunnlag for å kunne finne sitt parti, men i det Amerikanske valget blir det ikke til at jeg sitter å setter meg inn i alle detaljer nei. Det er jeg den første til å innrømme.
He he... det ante meg ja...
Klarer ikke å følge med nok til å ha en kandidat... IALLEFALL ikke i USA, men knapt nok i Norge heller... :-S
Klarer ikke å følge med nok til å ha en kandidat... IALLEFALL ikke i USA, men knapt nok i Norge heller... :-S
KP- Viderekommen pjatter
-
Dette valget for innvirkning selv på oss her i Norge. Bare se på renta. Det er Bush administrasjonens sin skyld at vi har finans krisa i dag. Han påla alle banker i USA og gi lån til folk, selv om de ikke kunne betale tilbake. Alle med lån i Norge har allerede fått merke økningen av renta.
Mac Cain er for gammel, for hissig, tenker kun kortsiktig, og er halvdau. Han er jo helt skjeiv i trynet. Han har og en idiot som visepresidents kandidat, Sarah Palin. De driver med sverte kampanje i stedenfor valg kamp.
Obama er ung, nytenkende, og har mere fornuftige løsninger på diverse oppgaver de står ovenfor. Biden som er visepresident kandidat, har lang erfaring, og er en fornuftig mann.
For min egen del, har dette valget innvirkning på huslånet mitt. Og hvem som blir president har endel og si for jobben min sin del, siden jeg jobber i USA.
Men jeg er glad det er over nå. Er drit lei av og høre på valg i alle kanaler. Det inkluderer alle TV kanalene i USA jeg har på TVen der borte.
Men egentlig hadde jeg stemt på Paris Hilton...
Mac Cain er for gammel, for hissig, tenker kun kortsiktig, og er halvdau. Han er jo helt skjeiv i trynet. Han har og en idiot som visepresidents kandidat, Sarah Palin. De driver med sverte kampanje i stedenfor valg kamp.
Obama er ung, nytenkende, og har mere fornuftige løsninger på diverse oppgaver de står ovenfor. Biden som er visepresident kandidat, har lang erfaring, og er en fornuftig mann.
For min egen del, har dette valget innvirkning på huslånet mitt. Og hvem som blir president har endel og si for jobben min sin del, siden jeg jobber i USA.
Men jeg er glad det er over nå. Er drit lei av og høre på valg i alle kanaler. Det inkluderer alle TV kanalene i USA jeg har på TVen der borte.
Roy Fredrik skrev:
Ja det hadde vært noe det ja...
Renta merkes, du har et poeng der gett...
KP- Viderekommen pjatter
-
Obama er mer sosialistisk og helhetstenkende, jeg tror han vil ta i bruk mer langsiktige løsninger og lytte mer til folk som har greie på de ulike tingene. Bush og Mac Cain lytter mest til seg selv, og virker arrogante.
-
Fikk solgt fæsk i går faktisk! Det kom en og hentet 4 stk Sp Black... Første gangen det faktisk har kommet penger INN pga hobbyen....
KP- Viderekommen pjatter
-
Det er sjelden jeg lager skikkelig middag når jeg er hjemme alene ute dama. Men i dag har jeg hatt indrefilet av gris, med bernais saus, og stekte grønnsaker, og en god rødvin. Var helt utmerket.
Roy Fredrik skrev:Det er sjelden jeg lager skikkelig middag når jeg er hjemme alene ute dama. Men i dag har jeg hatt indrefilet av gris, med bernais saus, og stekte grønnsaker, og en god rødvin. Var helt utmerket.
Nå ble jeg rett og slett sulten....
KP- Viderekommen pjatter
-
Det ble jeg og.. Og jeg liker ikke bernais saus og rødvin...
Jøss, skal si du har jobbet på kjøkkenet i dag. Her i huset ble det grillpølser i skauen. Ikke så verst det heller.
Jeg får vel begynne og trene litt til Trudy flytter inn for gått. Trudy tar seg av rydding og vasking, og jeg av matlaging. Jeg duger ikke helt til reingjøring har jeg funnet ut...
Elin skrev:Det ble jeg og.. Og jeg liker ikke bernais saus og rødvin...
Bernais saus er "helt greit", men rødvin derimot, DET er NAM NAM!
KP- Viderekommen pjatter
-
Tror jeg og skal skaffe meg en Trudy. Jeg liker heller ikke å rydde
Side 2 av 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Side 2 av 40