Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+9
Liz H
Bjørn
Elin
Maria
KP
Odd Espen
Roy Fredrik
AnetteM
Gry
13 posters
Side 3 av 40
Side 3 av 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Nei, dette ble en skikkelig dritt-kveld! Har fulgt med på Grease-konken på TVN og har hatt Kai Thomas som soleklar favoritt (hadde gleden av å se han i action på color magick i fjor), og han var desidert best i finalen, som han har vært gjennom hele programmet, men vant han? Nei da! Ble nesten litt trist jeg, og nesten litt sur. Regner med at du også sitter med hengetryne, Bjørn? Du er jo levende opptatt av det programmet
Gry skrev:Nei, dette ble en skikkelig dritt-kveld! Har fulgt med på Grease-konken på TVN og har hatt Kai Thomas som soleklar favoritt (hadde gleden av å se han i action på color magick i fjor), og han var desidert best i finalen, som han har vært gjennom hele programmet, men vant han? Nei da! Ble nesten litt trist jeg, og nesten litt sur. Regner med at du også sitter med hengetryne, Bjørn? Du er jo levende opptatt av det programmet
Stemte du? Så faktisk programmet i dag, og heiet litt på Kai Thomas og Nicoline.... Men stemte ikke, så har vel strengt tatt ikke så mye jeg skulle ha sagt.....
KP- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 268
Registration date : 22.02.2008
Nei, jeg stemte ikke, så jeg har vel heller ikke noe jeg skulle sagt, men jeg er så naiv at jeg tror den beste vinner....
Elin skrev:Det ble jeg og.. Og jeg liker ikke bernais saus og rødvin...
Du får ta litt pepper saus og hvitvin da ?
Roy Fredrik skrev:Elin skrev:Det ble jeg og.. Og jeg liker ikke bernais saus og rødvin...
Du får ta litt pepper saus og hvitvin da ?
God løsning likte den hehehe
Jau jau... da er det litt pakking som gjenstår, så bærer det til Hovden i morgen formiddag... Satser på at det er litt snø det så man kan få lekt seg litt....
God helg folkens!
God helg folkens!
KP- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 268
Registration date : 22.02.2008
Gry skrev: Regner med at du også sitter med hengetryne, Bjørn? Du er jo levende opptatt av det programmet
Kan med hånden på hjertet si at jeg IKKE har sett et eneste av disse programmene. Så det så...
God helg til deg ogKP skrev:Jau jau... da er det litt pakking som gjenstår, så bærer det til Hovden i morgen formiddag... Satser på at det er litt snø det så man kan få lekt seg litt....
God helg folkens!
Hørtes nesten ut som en middag til inspirasjon det der ja... men bernaisen hopper vi over
Sist endret av Liz H den Tor 6 Nov - 4:14, endret 1 gang (Reason for editing : Den vanlige: stavefeil)
Liz H- Viderekommen pjatter
- Antall Innlegg : 268
Registration date : 03.03.2008
Hva har skjedd med ImageShack!? Nå tar det jo evigheter for å få lagt inn et bilde med riktig størrelse
Har lagt merke til det. Hakke peiling jeg. Bedre å legge dem inn på photobucket og så lime dem inn her etterpå. Eller forminske dem før du laster dem ned.
Ja, men likevel kommer kodene og det opp i en ny fane, det kan bli irriterende hvis man skal laste opp flere bilder!
Photobucket kan funke ja, men det er også ganke teit hvis bildene blir slettet, også kommer det ingen bilder på Pjatten heller etterhvert
Photobucket kan funke ja, men det er også ganke teit hvis bildene blir slettet, også kommer det ingen bilder på Pjatten heller etterhvert
Jeg laster direkte fra maskinen, men det pleier vel du og å gjøre?
ja, men her har vi litt dårlig nettverk... Det var ikke selve opplastningen som tok lang tid, det var forminskningen. Men jeg får vel bare lære meg å forminske før jeg laster opp, og venne meg til at det kommer opp ny fane med kodene?
Tror ikke jeg helt forstår hva du mener med faner med koder?
de bildekodene og sånt kommer jo ikke opp i skrivevunduet lengre, de kommer opp i en ny fane/vindu. Jeg vet ikke helt hvordan jeg kan forklare det.
Det samme gjelder for video snutter. Jeg får heller ikke de opp, og feil koder ja.
Hvordan da? Fra feks youtube, eller fra pc'n?Roy Fredrik skrev:Det samme gjelder for video snutter. Jeg får heller ikke de opp, og feil koder ja.
Fra youtube er det bare å lime inn embed-koden mellom [youtube] og [/youtube], men det vet du vel?
Kodene kommer opp i eget vindu ja, men når du har kopiert koden og limt bildet inn, så kommer jo ikke de frem lenger.
Neinei, men det kan bli slitsomt å måtte endre vindu hele tiden når man skal legge inn flere bilder i samme innlegg. Det var bedre før! Men sånn er det vel med de fleste sider som blir oppgradert, så blir de egentlig bare dårligere...Gry skrev:Kodene kommer opp i eget vindu ja, men når du har kopiert koden og limt bildet inn, så kommer jo ikke de frem lenger.
Hmmm.... ser at jeg enda ikke forstår hva du mener, for nederst på den "nedlastingsboksen" så står det jo upload, og når du har lastet inn ett bilde, så er det bare å trykke på upload igjen, så laster du ned neste. Det verste er at jeg ikke kan huske at det har vært annerledes?
Eh.... misforstår deg fullstendig jeg. Jeg snakker om nedlastningsvinduet her på forum.....Blush!! Bruker ikke imageshack jeg.
Den uploaderen vi hadde før het vel servimg og den virker ikke lengre.. https://servimg.com/ Hvor den har blitt byttet ut med imageshack vet ikke jeg, men må si meg enig med Odd Espen at det nå er litt mer tungvindt.
Så over til noe helt annet. Er det noen som ønsker seg store fisker? Går med en liten drøm om å bytte ut innbyggerene i 540 med mer selskapsfisk og coryer enn oscar og heros. Om noen vet om noen som trenger to store hun oscar som legger egg hver 8nd dag og 3 og en halv flotte heros og en praktbikir skrik ut. Drømmer om planter og scalarer, sommerfuglciklider, pene maller og coryer som jeg har i en 325 som jeg vil selge da.
Så over til noe helt annet. Er det noen som ønsker seg store fisker? Går med en liten drøm om å bytte ut innbyggerene i 540 med mer selskapsfisk og coryer enn oscar og heros. Om noen vet om noen som trenger to store hun oscar som legger egg hver 8nd dag og 3 og en halv flotte heros og en praktbikir skrik ut. Drømmer om planter og scalarer, sommerfuglciklider, pene maller og coryer som jeg har i en 325 som jeg vil selge da.
Side 3 av 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Side 3 av 40