Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+9
Liz H
Bjørn
Elin
Maria
KP
Odd Espen
Roy Fredrik
AnetteM
Gry
13 posters
Side 30 av 40
Side 30 av 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Er det noen her inne på lørdags ettermiddag som kan hjelpe meg med en litt teit sak?
- Spoiler:
- Jeg skal på skoleball i kveld. Problemet mitt er da, hva skal jeg egentlig ha på meg? Har har ikke dress, men jeg har to skjorter og to bukser jeg kan velge mellom. Stort utvalg, ikke sant? Jeg har tatt bilde av de forskjellige kombinasjonene, hva syns dere er finest?
Den blå skjorta syns jeg kanskje er den mest "ordentlige", men den er kanskje litt liten? Ellers har jeg ikke noen formening om hva skal ta. Hvis ingen her inne har sagt noe før om en halvtime så lukker jeg øynene og tar noe...
Hmmm knepp opp en knapp i halsen på den blå og gå for mørk bukse?
Det var nettopp det, den blå ble så rar når den øverste knappen var knept opp.
Da sier jeg den stripete Den blå så så striks og streng ut når den var kneppet. Minnet meg om en skjorte jeg brukte da jeg var i marinen :p
Skal se om jeg får tatt et bilde før jeg må løpeElin skrev:Få se da! hehe
Neei, ikke si det nå da! Mener du den stripete skjorta og den mørke buksa?Gry skrev:Nei, en lys skjorte og mørk bukse ville jeg gå for.
Jeg må forte meg nå!
Ja, det mener jeg. Det er jo ikke bryllup du skal i. Blir for formelt med den blå.
Sist endret av Odd Espen den Lør 7 Feb - 10:27, endret 1 gang
Ble kjempefint var bare knappen som skulle til. Ha det kos!
Hehe, ble bra det ja. Kunne godt hatt enda en knapp oppe, men den kommer vel i løpet av natten.
Oj, gjett hvem som ble ballets konge da!?
Jeg holdt på å dø utover kvelden når fler å fler kom bort til meg å sa at jeg var fin og at de hadde stemt på meg. Jeg tenkte egentlig bare at selv om de hadde stemt på meg, var det sikkert mange som stemte på de andre og. Men neida, jeg ble konge jeg! Med to dronninger til å med Hehe
Jeg syns det var kjempe morro i dag jeg, selv om vi var på et hotel, hvor det også var mange turister. Vi spiste først i resturanten, hvor det var buffé med god mat, og enda bedre dessert(det var vel det det gikk mest i for meg ). Etter maten gikk vi videre til baren, hvor det var musikk, der satt vi og snakka og hadde en liten konkuranse. Etterpå hadde vi kåringer ol. utenfor(det var for bråkete inne).
Så takk for meg! God natt alle sammen.
Jeg holdt på å dø utover kvelden når fler å fler kom bort til meg å sa at jeg var fin og at de hadde stemt på meg. Jeg tenkte egentlig bare at selv om de hadde stemt på meg, var det sikkert mange som stemte på de andre og. Men neida, jeg ble konge jeg! Med to dronninger til å med Hehe
Jeg syns det var kjempe morro i dag jeg, selv om vi var på et hotel, hvor det også var mange turister. Vi spiste først i resturanten, hvor det var buffé med god mat, og enda bedre dessert(det var vel det det gikk mest i for meg ). Etter maten gikk vi videre til baren, hvor det var musikk, der satt vi og snakka og hadde en liten konkuranse. Etterpå hadde vi kåringer ol. utenfor(det var for bråkete inne).
Så takk for meg! God natt alle sammen.
Æsj, nå satt jeg å så på gjett fisken konkuransen som jeg ikke fant ut av, også fant jeg ut at jeg hadde riktig! Bare det lyse røde på halen gjorde så jeg ikke skreiv det
Gratulerer som konge! Må jo være litt gøy da?
GJett fisken med equesen var vist vanskelig den ja. Tetraen var lettere, for de første dagene het jo bildet "glødebåndstetra"....burde kverket han som gav meg bildet, men fant ut at jeg jo burde ha sjekket det selv da. Etter at jeg forandret bilde navn kom det ikke så mange rette svar...
I dag kommer det ny konk. Skal bare drikke opp kaffen først.
GJett fisken med equesen var vist vanskelig den ja. Tetraen var lettere, for de første dagene het jo bildet "glødebåndstetra"....burde kverket han som gav meg bildet, men fant ut at jeg jo burde ha sjekket det selv da. Etter at jeg forandret bilde navn kom det ikke så mange rette svar...
I dag kommer det ny konk. Skal bare drikke opp kaffen først.
Gratulerer som Konge! Woohoo det var morro
Jeg så ikke at bildet het det heheheh og jeg som følte meg så flink som gjetta det fordi de har så spesiell munn og den røde tråden gjennom øyet....
Jeg så ikke at bildet het det heheheh og jeg som følte meg så flink som gjetta det fordi de har så spesiell munn og den røde tråden gjennom øyet....
Joda, litt gøy var det jo selvfølgelig
Jeg fikk ikke se den konken før den var ferdig jeg. Så jeg så heller ikke at bildet het det. Nå skal jeg hvertfall prøve på neste konk!
Jeg fikk ikke se den konken før den var ferdig jeg. Så jeg så heller ikke at bildet het det. Nå skal jeg hvertfall prøve på neste konk!
Nå fikk jeg akkurat en komentar på en gammel video av corydoras aeneus albino yngler på youtube: its impossible to bread corys in tanks.
https://www.youtube.com/watch?v=R1N4LpvwI3w
Pokker ta da har vi alle drettet fantasi yngler! Måtte bare informere
https://www.youtube.com/watch?v=R1N4LpvwI3w
Pokker ta da har vi alle drettet fantasi yngler! Måtte bare informere
Gry: Hvordan går det med mormor/bestemor tittelen? Ser det er like før nå! Håper no du oppdaterer oss!
Kan love dere får høre det når hun kommer ja!!
Jeanette er på sin, forhåpentligvis, siste kontroll akkurat i dette øyeblikk, så jeg sitter å venter på oppdatering fra henne.
Om hun ikke starter av seg selv, så settes hun i gang ca 14 dager etter termin, så uansett er det max to uker igjen til jeg er bestemor
Jeanette er på sin, forhåpentligvis, siste kontroll akkurat i dette øyeblikk, så jeg sitter å venter på oppdatering fra henne.
Om hun ikke starter av seg selv, så settes hun i gang ca 14 dager etter termin, så uansett er det max to uker igjen til jeg er bestemor
Side 30 av 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Side 30 av 40