Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+9
Liz H
Bjørn
Elin
Maria
KP
Odd Espen
Roy Fredrik
AnetteM
Gry
13 posters
Side 4 av 40
Side 4 av 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Så vi har hatt imageshack her før ja... ok.. kremt...
Kan som sagt ikke huske at det har vært annerledes enn det er nå
Mulig den ble byttet ut når jeg forandret layouten? Nei, det skal jo ikke ha noe å si, for programmene følger jo serveren til forumakers. skal gå bak å lete litt å se om jeg finner ut av dette.
Kan som sagt ikke huske at det har vært annerledes enn det er nå
Mulig den ble byttet ut når jeg forandret layouten? Nei, det skal jo ikke ha noe å si, for programmene følger jo serveren til forumakers. skal gå bak å lete litt å se om jeg finner ut av dette.
Sant det! Servimg het det! Det går jo fortsatt an å bruke Servimg, men man må bruke det i et annet vindu... Det er ikke mulig å endre på hvilken side vi skal ha som opplasnings-greie her på forumet da?Elin skrev:Den uploaderen vi hadde før het vel servimg og den virker ikke lengre.. https://servimg.com/ Hvor den har blitt byttet ut med imageshack vet ikke jeg, men må si meg enig med Odd Espen at det nå er litt mer tungvindt.
Min er lik Odd Espens plutselig. Du har servimg enda Gry. Merkelige greier
Nei, det er bare urettferdigGry skrev:Nei, mitt ser slik ut.
Odd Espen skrev:Nei, det er bare urettferdigGry skrev:Nei, mitt ser slik ut.
Ja Gry får alltid det som er best asså
Har vært inne på administrasjonspanelet og kikket, og på hjelpeforumet, men ser ingen grunn til at dere ikke skal ha samme bildet som meg. Forstår ingen ting jeg. Har dere lagd profil på servimg? Lurer på om jeg husker at jeg måtte registrere meg....
Ja, jeg har jo lastet opp 14 sider med bilder innpå der! Har jo alltid brukt servimg når jeg har lastet opp bilder her, så jeg skjønner ikke hvorfor imageshack plutselig kom fram!
Nei det var rart. Jeg forstår ingenting i alle fall, men det har du sikkert forstått til nå
Æsj, Mette skal ringe til legen i morra! Jeg liker ikke legen...
Ho spurte i går om ho skulle ringe legen og, men jeg ville ikke. I dag fant jeg ut at det kanskje er like greit å få sjekka?
Ho spurte i går om ho skulle ringe legen og, men jeg ville ikke. I dag fant jeg ut at det kanskje er like greit å få sjekka?
Jeg har feber, hodepine, vondt i halsen(slimete)... Og detta har jeg hatt en uke nå, så Mette syns jeg burde gå til legen og få sjekka det.
Da er det jo forkjølelse vil jeg tro Det går jo som regel over etter en uke, så jeg hadde ikke giddet gå til legen dersom jeg ikke var helt totalt sengeliggende. Men, nå er jeg jo litt i overkant treg til å bruke lege da.....
Jeg vil heller ikke til legen, men det skader vel ikke, håper jeg...
Hehe, nei det har vel ikke skadet så mange å dra til legen, bortsett fra de som får operert bort feil bein og sånn da.
Gry skrev:Hehe, nei det har vel ikke skadet så mange å dra til legen, bortsett fra de som får operert bort feil bein og sånn da.
Betryggende for Odd Espen som skal til legen i utlandet.. Ser for meg denne reklamen for reiseforsikringa... haha..
Ja..... nå har Roy Fredrik og Arne sittet her i timesvis å limt sammen et radiostyrt fly...... i timesvis! Og, når de da nesten er ferdig oppdager de at en ting er skjevt inne i selve flyet. Det må fikses, og hva skjer? Jo da, de knekker dingsen.... Jeg sitter her å jobber for å la være å le, for det er jo synd på dem også på et vis. Hehe, nå svirrer det mange stygge ord og forslag i luften her i stuen
Hehe, nei, hvis legen kommer med saga stikker jeg! Jeg er tross alt bare forkjøla, og den forkjølelsen ligger ikke i storetåaGry skrev:Hehe, nei det har vel ikke skadet så mange å dra til legen, bortsett fra de som får operert bort feil bein og sånn da.
Joda i spansk legevitenskap sitter alt i føttene og amputasjon er mye brukt?
Side 4 av 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Side 4 av 40