Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+9
Liz H
Bjørn
Elin
Maria
KP
Odd Espen
Roy Fredrik
AnetteM
Gry
13 posters
Side 38 av 40
Side 38 av 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Vist du har mulighet til å ta hunden på fersken etter katta mens de er ute, så kan du ha en 10l bøtte med vann stående på lur og delje den over bikkja så fort den blir for pågående..
Chira, tibben, tok helt av på den ene pusen som dukket opp her, jeg ble så marge sint en morra at jeg gikk i t-skjorte og truse ut på baksiden av huset her og delja en 10l bøtte med vann i hue på henne.. Funka som bare juling.. Hun har ikke bjeffa EN gang på den katta siden det, og katte bor nå her..
Chira, tibben, tok helt av på den ene pusen som dukket opp her, jeg ble så marge sint en morra at jeg gikk i t-skjorte og truse ut på baksiden av huset her og delja en 10l bøtte med vann i hue på henne.. Funka som bare juling.. Hun har ikke bjeffa EN gang på den katta siden det, og katte bor nå her..
Hadde jeg dælja så mye vann i hue på min hund hadde jeg endt opp med ett nervøst vrak, så her må en se ann hunden...
Veldig søt pus forresten
Veldig søt pus forresten
"Slemt" men effektivt vil jeg tro
Liz H- Viderekommen pjatter
- Antall Innlegg : 268
Registration date : 03.03.2008
Elin skrev:Hadde jeg dælja så mye vann i hue på min hund hadde jeg endt opp med ett nervøst vrak, så her må en se ann hunden...
Veldig søt pus forresten
Om jeg brukte sprayflaske på chira syntes hun det var kjempe gøy, så det gikk litt feil vei.. Dessuten så om chira hadde jekka seg ned et par hakk hadde det nok ikke skadet.. :p Hun er like tykebesatt på andre katter.. Er liksom bare Solo og Ifan som er greit.. :p
Woho! Det var kjempe artig! Herregud så mye penger som er brukt på det karnevalet! Det var jo lastebilder med dansescener og svære høytalere og masse folk på i paraden! Helt utrolig!
Nei, orka ikke bære med meg kamera, i den folkemengden...
jeg er litt sånn "skuffa". Det har ikke kommet noen form for referat eller bilder på verken hjemmesida eller origo om vintertreffet!
Men du har fått referat på mail vet du. Det har alle medlemmene fått. Kan kopiere det opp å legge på sidene jeg.
Bilder da?
Nå har jeg akkurat kommet hjem fra sardinens begravelse! Og for et utrolig fyrverkeri! Aldri sett maken! Jeg har ikke ord altså!
Og spesielt var det når de skøyt fyrverkeri ut på havet(vi stod på stranda), også noen sekunder etter det hadde lenda på vannet skøyt det opp masse fyrverkerier fra vannet! Kjempe stilig!
Nå har jeg akkurat kommet hjem fra sardinens begravelse! Og for et utrolig fyrverkeri! Aldri sett maken! Jeg har ikke ord altså!
Og spesielt var det når de skøyt fyrverkeri ut på havet(vi stod på stranda), også noen sekunder etter det hadde lenda på vannet skøyt det opp masse fyrverkerier fra vannet! Kjempe stilig!
Jeg tok ikke bilder, men det gjorde Bjørn. Kanskje han kan legge ut noen her?
Fikk bare tatt noen bilder den dagen vi rigget til, de andre dagene gikk jeg å verket i ryggen.
Jeg legger opp de jeg har tatt litt senere i dag.
Jeg legger opp de jeg har tatt litt senere i dag.
Huff, ja, det var ikke akkurat bilder du prioriterte de dagene kan jeg tenkte. Glemte helt det jeg.
Gry skrev:Huff, ja, det var ikke akkurat bilder du prioriterte de dagene kan jeg tenkte. Glemte helt det jeg.
Nei. Hodet surret litt, kan man si. hehe
Hei Bjørn,Bjørn skrev:Gry skrev:Huff, ja, det var ikke akkurat bilder du prioriterte de dagene kan jeg tenkte. Glemte helt det jeg.
Nei. Hodet surret litt, kan man si. hehe
Jeg brukte et av bildene dine på hjemmesiden vår, regner med at det er greit.
Har du fått deg discus nå da?
- tore -
Tore- Nybegynner
-
Antall Innlegg : 21
Registration date : 21.04.2008
Bare bruk alt du vil Tore.
Jepp, har kjøpt 6stk. og de koser seg her.
Discus-bilder
Du må ta noen bilder og legge ut da...Bjørn skrev:Bare bruk alt du vil Tore.
- tore -
Tore- Nybegynner
-
Antall Innlegg : 21
Registration date : 21.04.2008
Skal prøve på det etterhvert. Men mine Discus er ikke så flotte som de Gry har, de er veldig fine.
Dine er jo bare babyer. De blir dritflotte når de farger helt ut. Var de jeg hadde mest lyst på da jeg begynte å kikke på discus.
Her er et bilde av en voksen:
Her er et bilde av en voksen:
Sist endret av Gry den Man 9 Mar - 6:14, endret 1 gang
Ja de er flotte. Men til noe helt annet. Kan vi få til en link til det forumet som vi mest poster info om Risør Akvarieklubb.
Det er litt rotete slik det er nå.
Linken bør stå på førstesiden og være godt merket, slik at andre også kan få med seg ting. Det er ikke enkelt for andre som kommer inn på hjemmesiden å finne frem.
Når jeg først fant hjemmesiden var jeg inne stadig men, ingenting skjedde. Ingen oppdateringer... og da kan det være greit med et forum som er merket så folk kan gå dit for info. osv.
Mener ikke å klage eller at noen skal føle seg truffet av dette, men tror at det hadde vært greit.
Det er litt rotete slik det er nå.
Linken bør stå på førstesiden og være godt merket, slik at andre også kan få med seg ting. Det er ikke enkelt for andre som kommer inn på hjemmesiden å finne frem.
Når jeg først fant hjemmesiden var jeg inne stadig men, ingenting skjedde. Ingen oppdateringer... og da kan det være greit med et forum som er merket så folk kan gå dit for info. osv.
Mener ikke å klage eller at noen skal føle seg truffet av dette, men tror at det hadde vært greit.
Nå er jeg ikke helt sikker på om jeg er helt med.... det var jo noe nytt hehe. Etterlyser du en likn her på forumet eller på hjemmesiden til RAK?
På hjemmesiden til RAK legger vi som regel inn det som er av oppdateringer på førstesiden. Som dere har sett så er det ikke ofte det er oppdateringer der, mest når det er nye møter o.l.
Her inne er det liksom ingen som har lagt inn stort om klubben.
På hjemmesiden til RAK legger vi som regel inn det som er av oppdateringer på førstesiden. Som dere har sett så er det ikke ofte det er oppdateringer der, mest når det er nye møter o.l.
Her inne er det liksom ingen som har lagt inn stort om klubben.
En link på hjemmesiden til RAK. til Pjatten eller NA. så at andre som kommer inn dit får mer info. Ikke mer en det. Det ble skrevet mye, både på pjatten og NA. ikke at alt som står ser er nyttig, men men.
Kan være greit at folk kan lese så mye som mulig om hva vi driver med så vi kan få fler interesert.
Hehe jeg er ikke flink til å forklare ting, men jeg prøver...
Kan være greit at folk kan lese så mye som mulig om hva vi driver med så vi kan få fler interesert.
Hehe jeg er ikke flink til å forklare ting, men jeg prøver...
Side 38 av 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Side 38 av 40