Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+9
Liz H
Bjørn
Elin
Maria
KP
Odd Espen
Roy Fredrik
AnetteM
Gry
13 posters
Side 40 av 40
Side 40 av 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Så har jeg klart å få bilder av noen av "DUSKENE" mine.
De ser alt, da de har vidvinkel syn... eller STORE øyne.
De ser alt, da de har vidvinkel syn... eller STORE øyne.
Jaa, vi skal på Colour Fantasy når jeg kommer hjem til sommern! Med en gang faktisk, vi gjør det mens vi er i oslo
Gry, har du glemt gjett fisken eller? Jeg har venta på større bilde, men siden det ikke kom, så var jeg spent på hva svaret egnetlig var, men det kom ikke noe svar i går :'(
Å den smilien er det tristeste i verden. Offa. I dag skal jeg ha søndagen heime. Hviledag Kan hende jeg tar en tur til byen. Noen som vet om de leier ut filmer på 7eleven eller om man må kjøpe dem? Har lyst til å se film. Noen gode filmforslag?
Gry var/er på ZooExpo på Hellerudsletta utenfor Oslo. Det er sikkert derfor det ikke har kommet noen oppdatering på gjett fisken.
Elin skrev:Å den smilien er det tristeste i verden. Offa. I dag skal jeg ha søndagen heime. Hviledag Kan hende jeg tar en tur til byen. Noen som vet om de leier ut filmer på 7eleven eller om man må kjøpe dem? Har lyst til å se film. Noen gode filmforslag?
Ringenes Herre......
Ja, det er sant! Hadde jeg helt glemt...Bjørn skrev:Gry var/er på ZooExpo på Hellerudsletta utenfor Oslo. Det er sikkert derfor det ikke har kommet noen oppdatering på gjett fisken.
Elsker ringenes herre! Tror jeg har nummer 2 av filmene. Kanskje jeg skal se om de har nummer 3. Har ikke råd til nummer 1 også hmmmm *tenke* haha. Om jeg skal se alle blir det nok mer enn en søndag jeg trenger
Elin skrev:Elsker ringenes herre! Tror jeg har nummer 2 av filmene. Kanskje jeg skal se om de har nummer 3. Har ikke råd til nummer 1 også hmmmm *tenke* haha. Om jeg skal se alle blir det nok mer enn en søndag jeg trenger
Alle tre filmene extended version, det er passelig for en dag... da kan man slappe av.
Holder på å høre Ringenes Herre på lydbok og det er enda bedre.
Bare tenk hvordan filmene kunne ha vært, det er masse som ikke har kommet med i filmene.
Lydbok var en glimrende ide. Søker på nett etter noen som selger det nå
Elin skrev:Lydbok var en glimrende ide. Søker på nett etter noen som selger det nå
Her. http://www.dig2go.com/index.php
Du vil finne masse her, mange bra bøker som du kan laste ned.
Bjørn, hva med en maraton helg med RH i den nærmeste fremtid? Jeg og du ser på film, Arne og Katarina (husker ikke hvordan hun staver det) lager mat, er stille og serverer oss.
Gry skrev:Bjørn, hva med en maraton helg med RH i den nærmeste fremtid? Jeg og du ser på film, Arne og Katarina (husker ikke hvordan hun staver det) lager mat, er stille og serverer oss.
JA JA JA.....
-------
https://pjatten.forumakers.com/viewtopic.forum?t=189
Side 40 av 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Side 40 av 40