Elin og Grys Engelske!
4 posters
Pjatten :: Dyrehagen :: Dyre-forumet :: Undulatforum
Side 9 av 15
Side 9 av 15 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15
Re: Elin og Grys Engelske!
Men, dersom vi skal har flere HS fugler, så kan det jo være at de kan ta dem med?
Nesten så jeg har lyst å si at vi kan jo ta oss en dagstur bortover.. Men med forutgifter til hele gjengen her, og vet. kostnader nå så tror jeg det kan blir noe knagert.. for vi kan jo ikke reise bort der uten å ta turen innom et par butikker kan vi vel? :p
Ikea ligger i Sandnes.. hehe. Kunne blitt gørr dyrt. Har ikke råd til smør på skiva denne måneden. Lisens, studielån og komunale avgifter
Usj ja.. Jeg har en tedens til å hanlde orkideer og bambus på ikea.. Skumle greier..
Men håper no noen kan frakte dem da.. Skal jeg ta å spør noen på papegøyeforumet om noen skal fra de traktene og øst over snart eller? Er sånn egen transport tråd der.. :p
Men håper no noen kan frakte dem da.. Skal jeg ta å spør noen på papegøyeforumet om noen skal fra de traktene og øst over snart eller? Er sånn egen transport tråd der.. :p
Jippi fikk melding fra hun som har dem at det er helt i orden at de fortsatt er der og at Bettie Boink skulle ta dem med i slutten av uka. Blir det dårlig vær nå griner jeg. Ellers tusen takk foreløpig Maria
Jeg har satt to par i hekk, og i det ene buret er dama i full gang med å rydde ut spon av kassen. Blir jyselig spennende dette.
Hipp hurra så bra! Du er heldig som har klare damer. Mine ser anti hekkeklare ut, men om du får egg så prøver jeg hehe
Mine har sett så ufattelig uinteresserte ut at jeg holdt på å svime av da jeg så hun hadde begynt å rydde i går. Ser ikke noe flørting eller noe, bortsett fra at hannene brisker og tøffer seg veldig da. Ikke noen som mater hverandre eller noe, så sjansen er stor for at hun bare kommer til å legge tomme egg, fordi de ikke hekker. Men, da vet jeg i alle fall at hun er i stand til det, og jeg vet at ceren er helt elfenbenshvit/gul på henne når hun er i modus. Lærer stadig noe.
Diana og Doodi flørtet! Masse putring og nebbekos. Doodi bomma litt på parringa og tok heller ett godt tak i veggen, men jeg har tro på han så nå fikk de kasse.
Aadne og Lille Kylling fikk og siden hun er brunere på nebbet enn noensinne og Grønvald sikkert er drit lei av deres kurtisering av han. Vil helst ha to par i tilfelle noe går galt... fosterforeldre sort of.
Aadne og Lille Kylling fikk og siden hun er brunere på nebbet enn noensinne og Grønvald sikkert er drit lei av deres kurtisering av han. Vil helst ha to par i tilfelle noe går galt... fosterforeldre sort of.
Så gøy! Da er vi liksom i gang på et vis, selv om vi risikerer tomme egg nå i de første rundene. I dag har par nummer to begynt å flørte, han får mate henne! Hun har vært litt inne i kassen i ettermiddag. Juhu!! Ps, Beate har allerede satt de parene hun fikk sammen med mine siste i hekk, så vi har vært veldig tålmodige vi da.
Hehe jeg føler at jeg har vært utrolig tålmodig... Så får vi se hvordan det går. Er morro når de flørter og står i.
Kyllinga har piggstuss så da ble ho ukvalifisert for hekk. Aadne liker best jenter med sleik haha. Da ble valget lett. Grønvald og Isabella har fått hekkebur.
Bildespam
Mine tre fuglebur
De to hekkeburene
Grønvald og Isabellas bur
Doodi og Dianas bur
Så da har Aadne og LilleKylling palasset sammen med Lita Vaffel.
OG i kveld kommer Leo og Leanna om alt går som det skal!
Tips til innredning mottas
Bildespam
Mine tre fuglebur
De to hekkeburene
Grønvald og Isabellas bur
Doodi og Dianas bur
Så da har Aadne og LilleKylling palasset sammen med Lita Vaffel.
OG i kveld kommer Leo og Leanna om alt går som det skal!
Tips til innredning mottas
DU er heldig som har så god plass til burene!! Men du, Ut med alt som heter leker i hekkeburene. Her skal de være så kjedelig at det eneste man bruker tiden på er hekk. Hehe. Kun sepia, kalk/mineralblokk og forkopper der. De skal jo ikke leke i stede for å kose.
Nei men dakkars får de ikke leke.... hehe De bruker ikke lekene, men ok jeg skal gjøre meg streng og fjerne alt.
Ingen lek, men masse hekk. Hehe. Tenkt om en av hannene fant ut av at han heller ville sitte å se på seg selv i speilet enn å underholde dama da.
Doodi som heller parrer seg med veggen trenger ikke speil engang han. *oppfinnsom gutt*
Da etter en ufyselig kjøretur i snøsladde vær er Leo og Leanna i hus! De brukte ca 15 min på å bli husvarme. Sitter der og pludrer og mater hverandre. Såå skjønne! Tok noen dårlige bilder, skal se om jeg får til bedre i morra
Begge to
Leanna
Begge to igjen
I buret som jeg fikk med og ble så overrasket for jeg trodde jeg skulle få med ett lite hekkebur...
Her er alle "småburene" på rekke og rad
Er så stas å høre 8 undulater pludre der nede nå. De prater alle sammen ganske likt og så plutselig kommer det noen bjeff. Doodi bjeffer Har tatt ut alle lekene nå. Håper Leanna og Leos flørting er smittsom
Begge to
Leanna
Begge to igjen
I buret som jeg fikk med og ble så overrasket for jeg trodde jeg skulle få med ett lite hekkebur...
Her er alle "småburene" på rekke og rad
Er så stas å høre 8 undulater pludre der nede nå. De prater alle sammen ganske likt og så plutselig kommer det noen bjeff. Doodi bjeffer Har tatt ut alle lekene nå. Håper Leanna og Leos flørting er smittsom
Endelig var de i hus! Hun var da en aldeles skjønn liten fjærball!
Han var flott han og.
Hehe, kjenner til den bjeffingen. Jeg har en fugl fra Kjell Olsen, den bjeffer akkurat som Mimmi, og hva annet enn undulatoppdrett driver Kjell med? Ja da, oppdrett av Cairn
Han var flott han og.
Hehe, kjenner til den bjeffingen. Jeg har en fugl fra Kjell Olsen, den bjeffer akkurat som Mimmi, og hva annet enn undulatoppdrett driver Kjell med? Ja da, oppdrett av Cairn
Side 9 av 15 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15
Pjatten :: Dyrehagen :: Dyre-forumet :: Undulatforum
Side 9 av 15