Jeg skulle aldri mer ha katt.
+2
Elin
Gry
6 posters
Pjatten :: Dyrehagen :: Dyre-forumet :: Kattene våre
Side 1 av 6
Side 1 av 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Jeg skulle aldri mer ha katt.
Så jeg har kjøpt en gaupe i stede.....hehe.
Presenterer verdens største huskattrase: Maine Coon!!
Her er gaupa vår, (N) Afelio`s El Kazan!
http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16799526
Sjekk bildet av faren, den brun/sorte. Oppdretteren mener El Kazan blir vakrere og bedre utstillingsmessig enn han er, og han er Champ!
Vi henter villdyret i morgen kveld!
Presenterer verdens største huskattrase: Maine Coon!!
Her er gaupa vår, (N) Afelio`s El Kazan!
http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16799526
Sjekk bildet av faren, den brun/sorte. Oppdretteren mener El Kazan blir vakrere og bedre utstillingsmessig enn han er, og han er Champ!
Vi henter villdyret i morgen kveld!
Re: Jeg skulle aldri mer ha katt.
Ta med noe rått kjøtt, slike gauper eter folk har jeg hørt!
Eller en lekemus. Han er nå skikkelig pen. Gleder meg på vegne av dere og sier velkommen som katteslave
Eller en lekemus. Han er nå skikkelig pen. Gleder meg på vegne av dere og sier velkommen som katteslave
Hehe. Jeg har jo en kjeller full av levendefor, både fugl og fisk, så mat skal den få.
Ja, er de ikke flotte!? Jeg falt fullstendig nesegrus i Oslo da jeg traff en av de mestvinnende Mainene vi har her i landet. Han liksom bare lå der og så ut som et villdyr, men så kunne jeg løfte han ut av buret uten at han løftet på et øyelokk. Han kom som nummer to på verdensutstillingen. Han var bare helt fantastisk.
Jeg klarer meg i første omgang med å delta på Agderkattens utstilling i sommer.....
Jeg klarer meg i første omgang med å delta på Agderkattens utstilling i sommer.....
Oppdretteren mener han har så godt potensiale at hun vil kjøpe en parring av oss om ca ett år. Da blir det kattunger, og da har du jo muligheten. Greit å spare noen kroner før man skal være så gal at man BETALER for en katt!! Det er i grunn helt sykt
Litt merkelig å kjøpe et dyr man bare går å venter på at skal bli voksent.... hehe. De er liksom ikke så imponerende som små. Herregud, gruer meg til de forferdelige raptussene kattunger får. Godt jeg har hundene det kan gå utover.....
Det bildet tok kaka!
Nydelig pusekatter da! Og ja, du kan glede deg til alt kattunge sprellet! hihi.. Solo var en j*vel til å klatre på veggene der hun kom fra, hun innså fort at det ikke funket her, så hun klatret på brannmuren til peisen i stedenfor, for der fikk hun tak..
Blir spennende å se hvordan Mimmi, Enya og James tar dette da.. hihi.. Dere har James enda sant? Eller har jeg gått glipp av no?
Uansett, Gratulerer med snart nytt familie medlem! Blir spennende å følge med monsterkatten!
James er her, og han skal få "æren av" å ha klatrestativet til El Kazan (eller, Kazza som han sikkert kommer til å bli kalt) rett ved siden av buret sitt, slik at de blir vant til hverandre. Enya skal være mamma til alt som er under 5 kilo, så det går greit, og Mimmi må bare fortelles at hun ikke kan hoppe på han med en gang, men det går seg nok til det og. Blir nok noen intense dager i heimen fremover, men jeg synes ikke det pleier ta lange tiden før dyr tilpasser seg hverandre. Hadde Rottweiler når jeg fikk Perseren min, det gikk kjempe fint. Det samme den gangen jeg hadde buhund og fikk en skikkelig mixpus.
Ja, pleier som regelt å gå seg til.
Katter er artige dyr iallefall, så du har nok mange kattesprell å glede deg til og flire av.. :p
Katter er artige dyr iallefall, så du har nok mange kattesprell å glede deg til og flire av.. :p
Hehe, ja, katter er noe for seg selv.
Akkurat nå skulle jeg ønske at jeg kunne sy.... jeg må jo ha burpynt til utstillingsburet, og det ser kjempeenkelt ut å lage det, men jeg tar ikke sjansen på å begynne jeg.
Akkurat nå skulle jeg ønske at jeg kunne sy.... jeg må jo ha burpynt til utstillingsburet, og det ser kjempeenkelt ut å lage det, men jeg tar ikke sjansen på å begynne jeg.
Om du skal sy slikt, så ikke bruk sånn nervøs velur iallefall! Det er ille å sy på, for det strekker seg så syyykt..
Kan prøve å sy til deg jeg da.. Du tenker å ha sånn trekk til buret? Med navn?
Kan prøve å sy til deg jeg da.. Du tenker å ha sånn trekk til buret? Med navn?
Huff nei, skal ikke plage deg med dette. Kan bestille fra noen som driver med slikt. Har lyst på noe i denne duren. Liker ikke de med masse blonder og stasj og som blinker og skinner.....
Masse flott på sidene hennes. http://www.janitasdesign.com/
Masse flott på sidene hennes. http://www.janitasdesign.com/
Arne har snakket med Royal Canin og vi får fòravtale til El Kazan Vi har fòravtale for hundene også, dvs at vi får ca 10 store sekker fòr gratis hvert år til hund og 10 til katten. Veldig greit!! Skulle bare mangle, for det var standen til ROyal Canin som lurte meg til å kjøpe Maine.....hehe.
Gry skrev:Arne har snakket med Royal Canin og vi får fòravtale til El Kazan Vi har fòravtale for hundene også, dvs at vi får ca 10 store sekker fòr gratis hvert år til hund og 10 til katten. Veldig greit!! Skulle bare mangle, for det var standen til ROyal Canin som lurte meg til å kjøpe Maine.....hehe.
Det var no en veldig god deal. Hvordan fikk dere til dette? Kunne virkelig trengt en slik deal her i huset og.. :p
Ja, typiskt det.. hehe.. :p
Har dere fått henta han nå eller? BILDER!!!!
Har dere fått henta han nå eller? BILDER!!!!
Nei. Sitter å venter på telefon. De som har drettet han er på kurs, men skulle ringe i en pause og si i fra om når vi kunne komme. Synes det begynner å bli på tide at de ringer.
Vi har nå kommet hjem med verdens vakreste pus!! Han er bare helt sinnssykt nydelig. Jeg skulle ta bilder, men JA DA.... batteriet var flatt...
Blir bilder i morgen, men det kan drøye, for vi skal jo ha maraton-sitting-i-sofaen-og-se på-tv-dag her i morgen.
El Kazan veier over 2,3 kilo allerede, og han er bare litt over 12 uker, og jeg synes han er på størrelse med en huskatt på 6 måneder nå. Hihi, han er perfekt!
Blir bilder i morgen, men det kan drøye, for vi skal jo ha maraton-sitting-i-sofaen-og-se på-tv-dag her i morgen.
El Kazan veier over 2,3 kilo allerede, og han er bare litt over 12 uker, og jeg synes han er på størrelse med en huskatt på 6 måneder nå. Hihi, han er perfekt!
Gleder meg til å se pusen.... kanskje jeg smuggler ham med meg hjem.
Hm..... skal nå prøve. Finner sikkert på noe serru. Ikke er jeg redd for angrep heller.. har blitt angrepet før, så jeg vet hva det er.
Side 1 av 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pjatten :: Dyrehagen :: Dyre-forumet :: Kattene våre
Side 1 av 6