Jeg skulle aldri mer ha katt.
+2
Elin
Gry
6 posters
Pjatten :: Dyrehagen :: Dyre-forumet :: Kattene våre
Side 2 av 6
Side 2 av 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Jeg skulle aldri mer ha katt.
Så herlig! Han ser litt bisk ut.. Og myk!
Gratulerer med pusekatt i hus!
Gratulerer med pusekatt i hus!
Han er bare snill, myk, silkeaktig, og kjekk!! Men, ja, han kan se bisk ut. Jeg valgte jo de bildene hvor han så litt ekstra tøff ut da Han ser mye større ut på bildene enn han er, så jeg skal få tatt noen bilder hvor du kan se han i forhold til meg, eller noe. Nå logger jeg snart av, for nå begynner marathon-RH-dagen om 30 minutter
Kos dere! Jeg skal fortsette letingen etter mink netting... "wuhu"!
Gratulerer! Har sittet og ventet på oppdatering i denne tråden, nervøs for at Kazzan ikke hadde kommet frem. Men så gikk det ett lys opp for meg, jeg hadde jo ikke abonnert på tråden. "slå meg selv i panna"
Velkommen heim El Kazan. Kos deg med Ringenes herre hehe.
Maria kan du ikke bruke den gjerdenettingen de har på Biltema? Den som er mye mindre masker på enn "hønsenettingen". Står under fritid, hage og beskrives slik Elforsinket nett med plastbelegg
Egnet for bur, beskyttelse mot fugler m.m.
Maria kan du ikke bruke den gjerdenettingen de har på Biltema? Den som er mye mindre masker på enn "hønsenettingen". Står under fritid, hage og beskrives slik Elforsinket nett med plastbelegg
Elin skrev:Gratulerer! Har sittet og ventet på oppdatering i denne tråden, nervøs for at Kazzan ikke hadde kommet frem. Men så gikk det ett lys opp for meg, jeg hadde jo ikke abonnert på tråden. "slå meg selv i panna"
Jo hadde trådtrykkelsen vært tykkere på riktig maskestørrelse så.. :p Så nei, kan ikke bruke den, den er for tynn.. Og når trådtykkelsen var greit, var maskene for store..
Nå er vi ferdige med filmene, og Kazan har vært på kjøkkenet og spist litt, og etterpå måtte han gå helt bort til hundene som ligger på gulvet, sette seg ned rett oppi trynet på dem mens han knurrer litt, og slikker seg. Snakk om teaser! Hehe. Tror dette kommer til å gå veldig bra.
Åssen går det med det lille vidunderet? Får vi se bilder i morra? Jeg lurer på om han blir større enn Mimmi etterhvert hehe
Har lagt ut ett bilde, holder ikke det da?
Jeg har fri i morgen, og da får jeg knipse litt igjen.
De andre bildene har du jo sett på siden hans.
Jeg har fri i morgen, og da får jeg knipse litt igjen.
De andre bildene har du jo sett på siden hans.
Og siden du har så mange bilder av bare fjeset, kan du legge inn bilder av bare fua? hehe...
Ja, jeg stemmer også for helhetsbilder! Du må regne med mye knipsing nå som du har fått så fin katt vettu
Ja, jeg stemmer også for helhetsbilder! Du må regne med mye knipsing nå som du har fått så fin katt vettu
Han er enda mer vakker enn jeg hadde trodd. Å hvor fin Mimmi har blitt da! Ser ut som hun kunne tenke seg å leke litt med pus hehe
Mimmi er helt fortvilt fordi hun ikke får være med å leke med ballen til Kazan. Hun forsøker det hun kan å bli med, men da lager Kazan en ufattelig dyp knurring til så liten katt å være, så da går Mimmi to skritt tilbake med en gang. Det er så vittig å se på.
Men, det går veldig fint med dem. Nå ligger alle tre nesten samlet på gulvet her, og det er bare 10 cm mellom Kazza og Enya.
Men, det går veldig fint med dem. Nå ligger alle tre nesten samlet på gulvet her, og det er bare 10 cm mellom Kazza og Enya.
Nyyderlig katt, fine farger
Og jeg må si Mimmi har flotte farger altså!
Og jeg må si Mimmi har flotte farger altså!
Ja Mimmi er en flott hund. Hun skal snart få sommersveis, og da ser hun bare rar ut.....
Gry skrev:Hehe. Har du fått lurt kjerringa til å spare til katt, Bjørn?
Hehe.... nei.. vi får se til høsten, kanskje det kan bli noe da. Hvem vet..
Men jeg kommer bort og koser med Kazza, det hjelper litt.
Jeg har bestilt burpynt!!
Sjekk linken, og trykk på burpynt i menylinjen på venstre side. Under "info om burpynt" ligger det bilder. Det er den som er i mørkblå og hvit, hvor det står Lilletuns Uno og Ludo på.
http://www.lilletuns.com/ny_side_1.htm
Sjekk linken, og trykk på burpynt i menylinjen på venstre side. Under "info om burpynt" ligger det bilder. Det er den som er i mørkblå og hvit, hvor det står Lilletuns Uno og Ludo på.
http://www.lilletuns.com/ny_side_1.htm
Så flott det der ser ut da! Jeg slipper heldigvis å ordne det der for Ecco skal stilles av oppdretteren. Hun som melder han på, men jeg skal jammen sjekke i tilfelle. De to kattene kan jo ikke være i samme bur. Hmmm *stappe ecco inn i buret sammen med El Kazan*
Hihi, hadde det bare vært lov så. Det er jo så strengt av man må ha med seg desinfeksjonssprit for å sprite hendene mellom hver katt man holder/koser, pga redsel for smitte mellom dem.
Side 2 av 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pjatten :: Dyrehagen :: Dyre-forumet :: Kattene våre
Side 2 av 6