Jeg skulle aldri mer ha katt.
+2
Elin
Gry
6 posters
Pjatten :: Dyrehagen :: Dyre-forumet :: Kattene våre
Side 4 av 6
Side 4 av 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Jeg skulle aldri mer ha katt.
Jo ondere uttrykk jo bedre sier jeg.
Blir kattunger rundt januar.....hehe.
Blir kattunger rundt januar.....hehe.
Vi skal mest sannsynlig sette to katter bort på fòr, så dersom dere klarer å ha inne-katt en stund så er jo mulighetene til stede for en av dem .
Gry skrev:Vi skal mest sannsynlig sette to katter bort på fòr, så dersom dere klarer å ha inne-katt en stund så er jo mulighetene til stede for en av dem .
Skal ikke se bort fra det..
Kommer å stjeler dem. For noen vakre småtroll. Så morsomt å se at det begynner å bli ordentlig hankatt utrykk på Kazan. Fine bilder
Han vokser så fort at jeg synes det er rart at han ikke får vondt! Når vi fikk han var han en tredjedel av lengden til Mimmi. Nå er han nesten like lang! Helt vilt!
hehe så morro! Han blir nok en flott kar som voksen og. Er det han som skal bli pappa til Osiris første kull?
Det vet vi ikke helt. Oppdretteren hans har spurt om å få kjøpe en eller to parringer av oss med han, men om vi bruker han selv får vi se på.
Jeg har snakket med oppdretter av Osiris, de vil hjelpe oss å finne en flott kandidat dersom vi velger å gå ut for å finne en hann hun kan parres med, men de synes Kazan ser veldig bra ut foreløbig og mener han veldig godt kan brukes dersom alt stemmer når han blir kjønnsmoden.
Jeg har snakket med oppdretter av Osiris, de vil hjelpe oss å finne en flott kandidat dersom vi velger å gå ut for å finne en hann hun kan parres med, men de synes Kazan ser veldig bra ut foreløbig og mener han veldig godt kan brukes dersom alt stemmer når han blir kjønnsmoden.
Blir spennende. Og jeg vil gjerne stå i kosemedkattunger køen! Er god til å sosialisere slike altså.
Klart du skal få kose! Flest mulig må kose med dem slik at vi selger sunne, glade og trygge katter.
Ja, fikk den etter en liten uke. Den var veldig fin, men litt vanskelig å ta bilde av da det jo bare er mange stoff stykker som skal henges opp
Men det var verdt pengene å få laget?
Må jo lages om jeg velger å stille Valentino...
Må jo lages om jeg velger å stille Valentino...
For meg som ikke eier en symaskin var det verd hver krone, men jeg tror det er kjempe enkelt å sy det selv altså.
http://www.fossekatta.no/burpynt.htm
Jeg har også tak, frontgardiner og skydd som henger foran og dekker alt som er under buret.
Jeg har også tak, frontgardiner og skydd som henger foran og dekker alt som er under buret.
Sist endret av Gry den Søn 3 Mai - 10:39, endret 1 gang
Sikkert enkelt nok å sy, men materialene koser sikkert litt de og....
Ville hatt alt det som du har der bortsett fra til under buret... Bryr meg ikke om de kan se kattekasser og bagger jeg. Hvor mye betalte du med frakt?
ja, det vil nok lønne seg, selv om dette var inkludert både wire, kroker og stoff. Jeg må bestille et til dobbeltbur neste gang tror jeg. Skulle vist at vi endte opp med to så raskt da jeg bestilte det første.
Har du brodert noe på ditt enkle da? Hvis ikke kan du nå hvertfall selge det
Jepp, jeg var lur nok til å bestille navnet hans på.... Men, siden han blir fertil og skal stilles sammen med hokatter så er det kanskje like greit å ha han i eget bur.
Side 4 av 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pjatten :: Dyrehagen :: Dyre-forumet :: Kattene våre
Side 4 av 6