Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+8
Nina-Kristin
AnetteM
Maria
Bjørn
Liz H
Elin
Gry
Odd Espen
12 posters
Side 1 av 37
Side 1 av 37 • 1, 2, 3 ... 19 ... 37
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Jeg liker vanligvis regn, men akkurat nå som jeg hadde tenkt til å gå til skolen, så var det ikke like morsomt Hehe
nei, jeg tok taxi Orka jo ikke gå rundt klissblaut hele skoledagen! haha
Akkurat nå føler jeg meg veldig flink på skolen! Skulle prøve å lese til historieprøve, så jeg la meg på senga og satt på litt musikk. Leste i 10 min, tror jeg det var, så sovna jeg! Haha
Ooops, nå må jeg lukek vinduet igjen, starta å regne!
Akkurat nå føler jeg meg veldig flink på skolen! Skulle prøve å lese til historieprøve, så jeg la meg på senga og satt på litt musikk. Leste i 10 min, tror jeg det var, så sovna jeg! Haha
Ooops, nå må jeg lukek vinduet igjen, starta å regne!
hehe regn er deilig det. Vårværet her er nydelig det og. Masse krokus i hagen
Elin, nå har jeg vært på mitt første møte i Sørlandet tropefuglklubb, men der var ikke du. Du ble etterlyst faktisk
Neimen så kult. Min første etterlysning.. hehehe. Ante ikke at det var møte jeg. Var det fruktbart møte?
Har ikke betalt noe medlemsavgift der... fikk mail i forrigårs om at de kunne sende giro. Men siden jeg alt har meldt meg inn i NUK blir det jo litt smør på flesk?
Har ikke betalt noe medlemsavgift der... fikk mail i forrigårs om at de kunne sende giro. Men siden jeg alt har meldt meg inn i NUK blir det jo litt smør på flesk?
*Hvisker* jeg tror jeg kommer til å la være å betale medlemskontingenten til nuk til neste år, og bare være medlem i STK. Her er det jo endel aktivitet, og man får medlemsblad + tropefugl. Hos NUK får man tropefugl der og, men har ikke det sosiale liksom. Var et koselig møte, med mange hyggelige mennesker. Er skummelt å komme sånn helt ny inn i en etablert gjeng, men de var kjempe flinke til å inkludere meg. Så hadde jeg jo sjåføren min med meg også da, det var trygt
Jeg satt å irriterte meg over hvorfor jeg ikke hadde spurt om du skulle dit i kveld, men vi tok det veldig på sparket så jeg hadde ikke så god tid til å tenke før vi liksom var på vei.
Jeg satt å irriterte meg over hvorfor jeg ikke hadde spurt om du skulle dit i kveld, men vi tok det veldig på sparket så jeg hadde ikke så god tid til å tenke før vi liksom var på vei.
Heter det ikke flesk på fisk? Det sier jeg hvertfall! Men kan være det er noe tull vi har funnet på her nede...Elin skrev:Men siden jeg alt har meldt meg inn i NUK blir det jo litt smør på flesk?
Bare noe tull dere har funnet på. Jeg sier aldri aldri noe feil
Hehe, heter smør på flesk fordi det hadde vært totalt unødvendig og bare dobbelt opp av det samme, Espen. Smør på fisk?
Men flesk på fisk rimer, og det er heller ikke så veldig godt ville jeg tippe Hvertfall for meg som ikke liker fisk, hehe!
Huff, i dag har jeg vært med på noe av det verste jeg har vært borti så langt.....
Vår kjære hannhund Lego ble avlivet
Valget ble tatt på bakgrunn av uberegnelig atferd og var alt annet enn lett. Han hadde det kjempefint sammen med den lille flokken sin (oss) men alt annet i verden var skummelt og en trussel for han. Og han hadde begynt å vise tendenser til å være farlig for andre....
Vi ville være helt sikre på at det var det rette å gjøre - at det ikke bare var nye eiere som måtte til, feks, så vi hadde han til atferdsevaluering med ei som driver med dette i går - og han strøk dessverre med glans.
Avliving ble derfor eneste riktige alternativ - fryktelig trist for oss eiere, men helt klart det beste for hunden - og også det beste for de han ville kunne ha bitt/ skadet om vi hadde latt han leve....
Savner han likevel
Vår kjære hannhund Lego ble avlivet
Valget ble tatt på bakgrunn av uberegnelig atferd og var alt annet enn lett. Han hadde det kjempefint sammen med den lille flokken sin (oss) men alt annet i verden var skummelt og en trussel for han. Og han hadde begynt å vise tendenser til å være farlig for andre....
Vi ville være helt sikre på at det var det rette å gjøre - at det ikke bare var nye eiere som måtte til, feks, så vi hadde han til atferdsevaluering med ei som driver med dette i går - og han strøk dessverre med glans.
Avliving ble derfor eneste riktige alternativ - fryktelig trist for oss eiere, men helt klart det beste for hunden - og også det beste for de han ville kunne ha bitt/ skadet om vi hadde latt han leve....
Savner han likevel
Liz H- Viderekommen pjatter
- Antall Innlegg : 268
Registration date : 03.03.2008
Huff da, Liz. Høres ut som om du er inne i en vanskelig periode i livet først med samlivsbrudd og nå dette. Vet det hjelper lite, men sender deg en stor, varm klem.
Takker for klemmen jeg. Jeg har jo heldigvis lille Bølla da (dvergpinscheren) Tør nesten ikke tenke på hvordan det er for min eks, som har hatt hunden siden den var valp (jeg kom inn i "flokken" da hunden var 1 år og 5 måneder, nå var den 5,5....) Bølla og jeg flytter i ny leilighet søndag eller mandag... kan tro det blir tomt for han....
Ja, man får plutselig en totalt annen hverdag enn man er vant med, og selv om alt er diskutert og man er enige om at dette er det beste, ja så er det rart, uvant, trist, tomt og forvirrende når man først sitter der "alene". Det eneste som er garantert sikkert er at ting går seg til etterhvert.
Uff her er ord fattige Liz, men klemmer sendes i din retning. Ikke greit med slike avgjørelser for oss som er glad i dyrene våre.
Nei, hadde man ikke brydd seg hadde det ikke vært noe problem... men for sånne som oss som ser på hundene som barna våre, er det helt forferdelig til å begynne med, rett og slett.
Ånei, så trist Liz! Håper du og Bølla får det bra i ny leilighet, og koser dere masse mellom alt stresset!
Vi skal i alle fall kose oss masse etter alt stresset har lagt seg
Lurer på hva jeg skal satse på av akvarier og innbyggere i dem i nye leiligheten jeg.....?
Lurer på hva jeg skal satse på av akvarier og innbyggere i dem i nye leiligheten jeg.....?
Hvor stor plass har vi til rådighet når vi skal hjelpe deg å planlegge?
Da er hjemmesiden til RAK. oppdatert med bilder fra mine akvarier...
Håper at alle medlemer i RAK. vil sende inn bilder.
Håper at alle medlemer i RAK. vil sende inn bilder.
Hva er favorittmaten deres, og favoritt snop og brus? Trenger litt inspirasjon.
Side 1 av 37 • 1, 2, 3 ... 19 ... 37
Side 1 av 37