Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+8
Nina-Kristin
AnetteM
Maria
Bjørn
Liz H
Elin
Gry
Odd Espen
12 posters
Side 5 av 37
Side 5 av 37 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21 ... 37
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Gratulerer Elin! Så artig!!
Mamma har en HAUG med slike strikke oppskrifter.. Skal se om jeg kan klare å scanne litt inn på maskina, så kan jeg sende til deg.
Mamma har en HAUG med slike strikke oppskrifter.. Skal se om jeg kan klare å scanne litt inn på maskina, så kan jeg sende til deg.
Gratulerer til Elin som vant hele omgangen med Gjett-fisken på Na!!
http://nettakvariet.no/forum/showthread.php?t=1098891
http://nettakvariet.no/forum/showthread.php?t=1098891
Nei så morro Pleier aldri å vinne noe, hvertfall ikke kunnskapsgreier. Godt at litersyka har satt positive spor hehe
DU har oscarene dine enda? Vi forsøkte å finne en gevinst som du kunne bruke.
Har dem enda og de eter meg ut av hus, så premien er topp
Klart jeg gjør, men er litt redd for å gå ut av huset den 1. april hahaha
Har levert selvangivelse for det syns jeg er litt av en spøk hvert år.
Har levert selvangivelse for det syns jeg er litt av en spøk hvert år.
[img][/img] er alt jeg ser av den linken, men det var kanskje april spøken? Går stort sett på alt jeg. Fra se der flyr en død måke osv...
Han jobber frem til fire i morgen, og fra tolv til syv på fredag. Greit om du kommer når han er der, for det er svært liten sjans for at noen av vikarene eller assistentene forstår hva du skal hente....
Hehe, jeg fiksa den Hvis man trykker på de nye filmene, så er sidene opp ned!Elin skrev:[img][/img] er alt jeg ser av den linken, men det var kanskje april spøken? Går stort sett på alt jeg. Fra se der flyr en død måke osv...
Forresten, det løp en lilla elefant utenfor vinduet ditt!
Kunne den ikke gjort det i dagslys så jeg hadde sett den!
Men er det noen her som har blitt lurt i dag da? Eller kanskje lurt noen?
Vi prøve å lure medialærern med at vi hadde ødelagt videokameraet til skolen(vi hadde det med hjem i helga for å filme på stranda), men ho andre som var med på spøken klarte ikke holde seg Men lærern gikk på det i starten da! Hehe...
Vi prøve å lure medialærern med at vi hadde ødelagt videokameraet til skolen(vi hadde det med hjem i helga for å filme på stranda), men ho andre som var med på spøken klarte ikke holde seg Men lærern gikk på det i starten da! Hehe...
Jaja... da har mine aeneus fått egg... vet at de ikke er vanskelige å få til, men jeg syntes det er gøy fordet.
Skal bli morro å følge med.
Skal bli morro å følge med.
Er morro som bare det Bjørn. Krysser fingrene for at de klekkes!
Grattis Bjørn, det syns jeg er kjempe morsomt!
I morra skjer det folkens! I morra kommer neger'n til Norge! Har vært på stranda i dag og prøvd å bli enda litt brunere hehe...
I morra skjer det folkens! I morra kommer neger'n til Norge! Har vært på stranda i dag og prøvd å bli enda litt brunere hehe...
Hehe er deilig med påskeferie tenker jeg.
Er jo nesten slik at man kan sitte ute og sole seg her nå. Om man hadde bært ut hagemøbler og vasket dem...
Er jo nesten slik at man kan sitte ute og sole seg her nå. Om man hadde bært ut hagemøbler og vasket dem...
Huff, ikke nevn sole seg... Jeg ble så solbrent i dag! Altså, jeg ble solbrent! Første gang så lenge jeg kan huske! Sola var ganske sterk i dag altså! Og vi lå og frøys, pga kald vind Jeg smører meg med aloevera så jeg ikke skal flasse så mye, håper det hjelper!
Elin skrev: Eller noen som vet hvordan man lager slike broderte tavler med vekt og høyde og fødselstidspunkt?
Jeg har mønster til sånn tavle et eller annet sted tror jeg Du kan låne den hvis du vil.
Du må hilse søs og gratulere så mye fra meg:cheers:
Nina-Kristin- Nybegynner
-
Antall Innlegg : 29
Jobb/hobbier : Assistent
Humor : Helt syk..
Registration date : 05.08.2008
Tusen takk Nina. Skal skrike ut om jeg trenger mønster. Skal overrekke gratulasjoner og
Side 5 av 37 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21 ... 37
Side 5 av 37