Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+8
Nina-Kristin
AnetteM
Maria
Bjørn
Liz H
Elin
Gry
Odd Espen
12 posters
Side 34 av 37
Side 34 av 37 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35, 36, 37
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Odd Espen skrev:Hvis du mener med RAK, så finner vi ut det 1.november.
ja da er det bare å vebte på 1 november
nå skal jeg anskafe meg 6 nye skalarer etter at skalareparet mit døde i høstferien mens jeg var i danmark
Nå oppdaga jeg noe helt fantastisk på internettet altså!
Sand kunst! Jeg så først denna filmen, og ho var fantastisk god, og bildene fulgte musikken! Publikum griner, så bra er det, og hvis vi hadde skjønt språket og hva det handla om, så hadde sikkert vi og grene av detta! Bare se på denna filmen, og bli overvelda!
Hvis dere søker på "Sand art" på youtube finner dere mer, men ikke alt var like bra som detta!
Etter hva jeg har skjønt, så var det ho som vant "Ukraine got talent"...
Sand kunst! Jeg så først denna filmen, og ho var fantastisk god, og bildene fulgte musikken! Publikum griner, så bra er det, og hvis vi hadde skjønt språket og hva det handla om, så hadde sikkert vi og grene av detta! Bare se på denna filmen, og bli overvelda!
Hvis dere søker på "Sand art" på youtube finner dere mer, men ikke alt var like bra som detta!
Etter hva jeg har skjønt, så var det ho som vant "Ukraine got talent"...
Ja, er det ikke vakkert? Dette er kseniya simonova. Via sand gjenskaper hun historien om hvordan det var å leve i Ukraina under tidligere USSR, (Sovjetunionensa) store patriotiske krig mot "det tredje riket" under den andre verdenskrig.
Ukraina (landet hvor de også hadde Tsjernobyl-ulykken) har hatt en historie med mye krig, undertrykkelse og kamp for å bli selvstendig, så dette preger nok menneskene der, og slike ting som denne historien er nok sterkt for dem. Det er jo ikke mange årene siden de faktisk opplevde uroligheter og kamp om frihet og selvstendighet, så publikumet har selv vært gjennom lignende av hva denne historien omhandler. Ganske sterkt synes jeg, og jeg har bare opplevd fred.
Ukraina (landet hvor de også hadde Tsjernobyl-ulykken) har hatt en historie med mye krig, undertrykkelse og kamp for å bli selvstendig, så dette preger nok menneskene der, og slike ting som denne historien er nok sterkt for dem. Det er jo ikke mange årene siden de faktisk opplevde uroligheter og kamp om frihet og selvstendighet, så publikumet har selv vært gjennom lignende av hva denne historien omhandler. Ganske sterkt synes jeg, og jeg har bare opplevd fred.
Gry skrev:Hvorfor døde de da?
jeg aner ikke men di var to eler tre år.så di var gamle til å ha bod hos meg.for jeg har aldre klart å få skalaren til å leve lengre en noen måender hos meg.så jeg savner di følt nå ;(
ja nå har jeg fåt mine nye skalarene i hus.og det blei ti styker ikke seks styker som jeg hede planer om.men nå er jeg kjempegla.og di er kjempefine å.men det kommer snart bilder men jeg aklimatiserer di akurat nå
bilder kommer etter vert
di er ganske små enda og jeg skal kvite meg med di andere åte.når jeg før et par som fungerer samen;).di går i et 160 liters kar til nå. men som sakt så skal jeg jo selge åte styk.når jeg får et fungerende par ut av to av di.vist jeg ikke er heldig å vår meg en 500 liters tank da
Jeg har og kjøpt fisk i dag. 50 stykk Malawi ciklider.
10 Maylandia callainos, Cobalt
10 Melanochromis johanii (Tror bare jeg har fått hanner, hoene er visst gule står det)
10 Pseudotropheus estherae, Rød zebra
10 Melanochromis auratus
10 Labidochromis caerulus, Golden
10 Maylandia callainos, Cobalt
10 Melanochromis johanii (Tror bare jeg har fått hanner, hoene er visst gule står det)
10 Pseudotropheus estherae, Rød zebra
10 Melanochromis auratus
10 Labidochromis caerulus, Golden
Malawi kan jeg lite om *surfer rundt etter bilder av dem*. Skal du ha stor karet med malwai nå Roy?
Gry skrev:Beklager, men jeg har en Wii-konsoll....hehe.
Skal du selge wii'en?
Jeg var å prøvde Wii hos Emma på lørdag, utrolig vitti.. Bowling og wakeboard var ganske artig iallefall :p
Ja, tror like godt vi kan selge det. Vi har brukt konsollen ca 7 ganger, men prioriterer ps3-konsollen. Litt dumt å bare ha det stående liksom...
Elin skrev:Malawi kan jeg lite om *surfer rundt etter bilder av dem*. Skal du ha stor karet med malwai nå Roy?
Ja nå skal jeg gjøre om 2700 literen til Malawi. Er blitt litt lei av Amazonas. Jeg kommer nok til og beholde noe av fiska der, men vil sette dem i ett annet kar. Resten blir solgt på auksjonen i Porsgrunn 15 november. De gamle reolene kommer jeg og til og selge, nå som jeg skal få satt opp de nye. Men de legger jeg sikkert ut på nettakvariet.
ja nå har jeg fåt meg et nyt akvarium til.og det er 30-35 liter eler noe sånt
ps.i dag har jeg vert litt gal så jeg har bada i et vann ja det var got og varmt
ps.i dag har jeg vert litt gal så jeg har bada i et vann ja det var got og varmt
Takk takk
I dag fikk jeg en stoor gave av familien Masse wii-greier og et pc-spill! Det var mario kart, en wii-kontroll med nunchuck og 3 ratt. Pc spillet var Cities XL, jeg vet ikke hvordan det er enda, men ser da morro ut
I dag fikk jeg en stoor gave av familien Masse wii-greier og et pc-spill! Det var mario kart, en wii-kontroll med nunchuck og 3 ratt. Pc spillet var Cities XL, jeg vet ikke hvordan det er enda, men ser da morro ut
Da hører vi ikke fra deg på ett par uker regner jeg med hehehe. Kos deg masse på den store dagen din!
Hehe, nei det gjør dere nok ikke! Hører ikke mer fra meg, før jeg får meg lappen og dukker opp på dørene deres
Gry da, jeg har da alltid vært voksen! Bare jeg kunne ikke drikke øl
Gry da, jeg har da alltid vært voksen! Bare jeg kunne ikke drikke øl
Side 34 av 37 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35, 36, 37
Side 34 av 37