Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+8
Nina-Kristin
AnetteM
Maria
Bjørn
Liz H
Elin
Gry
Odd Espen
12 posters
Side 35 av 37
Side 35 av 37 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36, 37
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Jippi nå kan jeg redigere hjemmesiden min med firefox Dvs. de har ikke fått massebildeopplastings-programmet til å virke der enda. Jeg har nå hvertfall litt tro på at jeg klarer å oppdatere mere nå som jeg slepper IE hele tiden
Hvor har de nye smileansiktene tatt veien? Forsvant de sammen med avatarene våre? Er de på en øy i stillehavet og nyter sola kanskje?
Hvor har de nye smileansiktene tatt veien? Forsvant de sammen med avatarene våre? Er de på en øy i stillehavet og nyter sola kanskje?
Noen her som har vært på Fuerteventura? Sitter å vurderer om jeg skal ta meg en ferie dit.. Jeg skal på ferie i desember, men har ikke helt bestemt meg for hvor.. Jeg vil ha varme.. Og ikke på en typisk ferieparadis for folk..
De har til og med surfig skole på et hotell jeg har funnet på Fuertventura.. Har SÅ lyst å prøve meg på det..
Noen som har noe forslag?
De har til og med surfig skole på et hotell jeg har funnet på Fuertventura.. Har SÅ lyst å prøve meg på det..
Ja, de dro til en øy i stillehavet sammen med avaterne våre Men det er visst storm der nå, så de kommer nok ikke tilbake!Elin skrev:Hvor har de nye smileansiktene tatt veien? Forsvant de sammen med avatarene våre? Er de på en øy i stillehavet og nyter sola kanskje?
Jeg har hørt at Fuerteventura er et veldig vakkert sted. Litt spesielt i forhold til de mest kjente kanari-øyeneMaria skrev:Noen her som har vært på Fuerteventura? Sitter å
vurderer om jeg skal ta meg en ferie dit.. Jeg skal på ferie i
desember, men har ikke helt bestemt meg for hvor.. Jeg vil ha varme..
Og ikke på en typisk ferieparadis for folk..
Har vært på Fuerteventura. Flott øy, men skikkelig saharastrand Men, viktig å reise sør. I nord blåser det ekstra. Vi var vel i nærheten av Jandia tror jeg..
Hum, ja.. Men jeg vil jo ta et surfing kurs! :p Det har de på et av hotella i Corralejo..
Men nå får jeg se da, for den reisen dit har retur den 19 desember.. Og den 19 desember er både sas og norwegian fullbooket til kr.sand..
Men nå får jeg se da, for den reisen dit har retur den 19 desember.. Og den 19 desember er både sas og norwegian fullbooket til kr.sand..
Om 96 timer og 39 minutter er jeg hjemme i stua. Skal bli godt og komme hjem etter 10 uker i California.
Nå skal smilyene være tilbake! Ikke alle er de samme som før, men det er nesten
Så bra da!
Du, nå ser det ut som det kanskje kan bli undulat på deg snart. Tør ikke love noe men ett nytt par har lagt egg og jeg har litt tro på at det kan være befruktede hos dem. Svar på det får jeg om et par dager
Du, nå ser det ut som det kanskje kan bli undulat på deg snart. Tør ikke love noe men ett nytt par har lagt egg og jeg har litt tro på at det kan være befruktede hos dem. Svar på det får jeg om et par dager
Hurra for smilyer
Så morro at det kanskje blir dingler hos deg Gry
Så morro at det kanskje blir dingler hos deg Gry
Endelig hjemme. Kom i går.
Bagasjen min med Malawi ciklidene mine forsvant på vei hjem, men fikk den i dag. Ventet meg masse dø fisk, siden de hadde vært lenge i flaskene og at det er så kaldt ute. Men det gikk greit, kun tre av de ca 45 ciklidene hadde tatt kvelden.
Bagasjen min med Malawi ciklidene mine forsvant på vei hjem, men fikk den i dag. Ventet meg masse dø fisk, siden de hadde vært lenge i flaskene og at det er så kaldt ute. Men det gikk greit, kun tre av de ca 45 ciklidene hadde tatt kvelden.
Velkommen hjem RF. Hvor lenge blir du denne gangen da?
nå er det bare 14 dager til jeg blir 16 år og ja jeg gleder meg kjempemye
Nå er det snart helg folkens, og det skal bli deilig! For vi skal nemlig på spa i Kragerø fra lørdag til søndag! Vi er vel 11 stk som skal. Mamma, pappa, meg, sølvi kjæreste, Robin Kjæreste, Tante, Onkel og kusine kjæreste! Vi skal nok kose oss kjempe masse! Det har blitt bestilt massage-timer til alle sammen! Men desverre var det ikke flere hotelrom igjen når vi skulle bestille... så vi måtte bestille suiter! 2 og 2 på hver suit, men siden verken fetter'n eller den andre kusina mi ville være med, så må jeg dele rom med mamma og pappa. Men det blir bra! Nå gleder vi oss!
Gry skrev:Velkommen hjem RF. Hvor lenge blir du denne gangen da?
Ja det er ett godt spørsmål. Jeg blir mest sannsynlig oppsagt på jobben denne måneden, på grunn av selskapet sliter etter finans krisa. Men jeg bekymrer ikke, har alt fått tilbudt ny jobb. Men den har jeg foreløpig takket nei til. Er ikke så vanskelig for meg og skaffe meg ny jobb, Jeg har lønn ut januar, og vil ikke ha noen jobb før det. Nå vil jeg ha ferie. Reiser til Cape Town om noen dager, og blir der i ett par uker. Deretter skal jeg hjem før jeg reiser på cruise i Caribbean i to uker.
Holder på og oppgradere akvarie rommet mitt. Har satt sammen fire nye reoler. De skal inn så snart jeg er ferdig med og male rommet. malte ett strøk i dag med en farge jeg trodde skulle være sandfarget, men den var nesten hvit. Så jeg får ha det som grunning. Blir nok og kjøpe litt mere maling i morra. Håper og få tatt ett par strøk i morra og sette akvariereolene på plass på lørdag eller søndag. Deretter må jeg nok prøve og få tatt inn koiene for vinteren. Har og mange andre ting jeg må få gjort før jeg reiser. Det er ett slit og være hjemme....
Da var tre av de fire nye reolene på plass. Håper og få på plass den siste i morra. Blir og ta inn koiene i dammen i morra også.
Side 35 av 37 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36, 37
Side 35 av 37