Høstlufting av innekatter
Pjatten :: Dyrehagen :: Dyre-forumet :: Kattene våre
Side 1 av 1
Høstlufting av innekatter
I dag ble det stor lufting av innekatter i den nyklipte eller skal man si skamferte hundegården. De firbente bryr seg jo ikke så mye om hvordan gresset er bare de kan ete litt på det, så dere får se bort fra bunndekket og heller se på de søte som nyter været.
Eierene av hundegården som til nød kan slippe kattene inn litt. Casper sa ja til å passe dem, mens Shakira, sheltie ville ikke ha noe med det å gjøre hun liker nemlig ikke å trøkke på sølegress tenk!
Ecco og Chanel på vei ut i den store villmarka
Ikke helt i sitt element med engang, men det kommer seg fort
Mye gress og lignende ble spist
Så ble det litt vilter lek mellom kattene
Bengaljenta Chanel løp stort sett hele tiden, mens litt mere bedagelig anlagt Ecco ble stående å glo
Se så fine spotter Chanel begynner å få! De utvikler seg fra helt hvite til mønstrede snøbengaler
Casper bestemte seg for å ta litt ansvar og vise katten at man kan sitte i høyden
Det er her det er best utsikt Ecco, sier Casper
Oss gutta sitter her, hilsen Ecco
Kom da Chanel og, jeg skal passe dere jeg hilsen Casper
Tar stigen jeg for jeg er jente, sier Chanel
Se så jenta mi det der gikk greit, hilsen Casper
Mamma hjelp! Kommer de eller går de? Hilsen Casper
Mye jobb å passe katter, hilsen Casper
Ecco: jøss er doen min helt der inne?? Jeg må skikkelig, så da går vi alle inn og slapper av.
Eierene av hundegården som til nød kan slippe kattene inn litt. Casper sa ja til å passe dem, mens Shakira, sheltie ville ikke ha noe med det å gjøre hun liker nemlig ikke å trøkke på sølegress tenk!
Ecco og Chanel på vei ut i den store villmarka
Ikke helt i sitt element med engang, men det kommer seg fort
Mye gress og lignende ble spist
Så ble det litt vilter lek mellom kattene
Bengaljenta Chanel løp stort sett hele tiden, mens litt mere bedagelig anlagt Ecco ble stående å glo
Se så fine spotter Chanel begynner å få! De utvikler seg fra helt hvite til mønstrede snøbengaler
Casper bestemte seg for å ta litt ansvar og vise katten at man kan sitte i høyden
Det er her det er best utsikt Ecco, sier Casper
Oss gutta sitter her, hilsen Ecco
Kom da Chanel og, jeg skal passe dere jeg hilsen Casper
Tar stigen jeg for jeg er jente, sier Chanel
Se så jenta mi det der gikk greit, hilsen Casper
Mamma hjelp! Kommer de eller går de? Hilsen Casper
Mye jobb å passe katter, hilsen Casper
Ecco: jøss er doen min helt der inne?? Jeg må skikkelig, så da går vi alle inn og slapper av.
Pjatten :: Dyrehagen :: Dyre-forumet :: Kattene våre
Side 1 av 1