David's høne og kyllingtråd
Pjatten :: Dyrehagen :: Dyre-forumet :: Diverse andre dyr
Side 1 av 1
David's høne og kyllingtråd
til tirsdag eller onsdag i neste uke så klaker egga.som jeg har vert med å rugge ut i hjemmelaget klekkemaskin på skolen.og nå er det en som gleder seg veldig her og.spesielt til å kose mye med kjylingne.å gjøre dem håntame sån at jeg kan fore dem fra håna mi
det er til samen 11 befrukta egg å i den hjemmelaget klekkemaskin og di var det bevegelse i og da mener jeg virkelig bevegelser og di var kjape
ps.jeg kommer med oppdatering når di klekker og noen bilder å
det er til samen 11 befrukta egg å i den hjemmelaget klekkemaskin og di var det bevegelse i og da mener jeg virkelig bevegelser og di var kjape
ps.jeg kommer med oppdatering når di klekker og noen bilder å
Re: David's høne og kyllingtråd
ja nå bjyner egga å kleke snart og det har kansje kleket ut en kjyling i dag men det vet jeg innden ting om siden jeg har vert hjemme i dag på grund av at jeg ikke var 100% firsk i dag
ja nå er det klekt ut syv kyllinger alerede så nå gleder jeg meg til di andre fire egga kleker men det kommer ikke noen bilder av di før i morgen for tror du ikke at det surehue som jeg er hade glemt kameret hjemme så typisk meg
nå komme bildene jeg har tat
en liten klynge med kyllinger
her er har vi to kyllinger som ikke kune gå i det heletat den gulle er ikke med ås lengre men den brune lever fremdeles
her har vi di egga som døde og det var jo ret før di klekte å
her ar vi lille gulli ja det er den som måte avlives på grun av sin funksjonseming i beinet
her er en kylling som å var funksjonshemet men det gjik det and å rede
her er kyllingfloken
kylingfloken ijen
en liten klynge med kyllinger
her er har vi to kyllinger som ikke kune gå i det heletat den gulle er ikke med ås lengre men den brune lever fremdeles
her har vi di egga som døde og det var jo ret før di klekte å
her ar vi lille gulli ja det er den som måte avlives på grun av sin funksjonseming i beinet
her er en kylling som å var funksjonshemet men det gjik det and å rede
her er kyllingfloken
kylingfloken ijen
faen vi har vår mus i hønsehuset nå.og jeg så den å jeg det er ikke gøy med skadedyr i det heltat >.<
Pjatten :: Dyrehagen :: Dyre-forumet :: Diverse andre dyr
Side 1 av 1