Foto-tog konkurranse.
+2
Odd Espen
Gry
6 posters
Side 1 av 2
Side 1 av 2 • 1, 2
Foto-tog konkurranse.
Her kommer foto-tog konkurransen. Jeg starter konkurransen med å gi dere et ord. Da er det om å gjøre å finne/ta et bilde som kan assosieres med ordet. Det er kun lov å bruke egne bilder!
Den som finner frem, og legger inn et bilde, velger så neste ord, som de andre skal finne bilde til. Når det her kommet inn et bilde med rett tema, skal vi ikke legge inn flere til det ordet. Altså; ett bilde for hvert ord.
Da hiver jeg ut første ord dere skal forsøke å finne et bilde til:
Is
Lykke til!
Den som finner frem, og legger inn et bilde, velger så neste ord, som de andre skal finne bilde til. Når det her kommet inn et bilde med rett tema, skal vi ikke legge inn flere til det ordet. Altså; ett bilde for hvert ord.
Da hiver jeg ut første ord dere skal forsøke å finne et bilde til:
Is
Lykke til!
Re: Foto-tog konkurranse.
Er det lov å tolke ordet som man vil?
Håper ikke det trenger å være bilde av toppkvalitet... Jeg fjernet det som ikke hadde med is å gjøre;
Hvis det funker sier jeg et nytt ord;
Vann!
Håper ikke det trenger å være bilde av toppkvalitet... Jeg fjernet det som ikke hadde med is å gjøre;
Hvis det funker sier jeg et nytt ord;
Vann!
Kan skjønne pusur jeg..Den hånda til johan er skikkelig skummel..
hmm...neste ord er tidsfordriv..
hmm...neste ord er tidsfordriv..
Vil minne folk på å ta med kameraet å ta bilder!
Ordet som går er altså hobby/fritid, bare å lete etter motiv som passer å knipse i vei!
Ordet som går er altså hobby/fritid, bare å lete etter motiv som passer å knipse i vei!
Side 1 av 2 • 1, 2
Side 1 av 2