Foto-tog konkurranse.
+2
Odd Espen
Gry
6 posters
Side 2 av 2
Side 2 av 2 • 1, 2
Re: Foto-tog konkurranse.
en barbert nuffe ja, det er Ulla...hun er 8 år på bildet...dessverre døde hun i februar, 10,5 år gammel... Verdens beste newfoundlander...
"Kanikula's Russetusse Regine Oleanda, aka Ulla"
"Kanikula's Russetusse Regine Oleanda, aka Ulla"
Trist Det er det som er så trist med dyr, vi mister dem alltid. Ikke papegøyer da, de må vi la arves bort
Gry, dette er Foto-tog-kunkurranse, mao du skal legge inn dine bilder, og si hva andre skal ta bilde/finne eget bilde av, ikke google etter bilde!
Og det er vel ikke alle som har et skikkelig Amerikansk juletre de kan ta bilde av?
Og det er vel ikke alle som har et skikkelig Amerikansk juletre de kan ta bilde av?
Oj, blandet den med google-leken jeg.... vel, har et frostbilde jeg har tatt selv, vent litt. Det er på mobilen, så ikke så bra men......
Oj, kjempe fornøyd! Det var et kjempe fint bilde!
Det er vel fra i fjor? Det ser ikke sånn ut hjemme alt vel!?
Snø/frost er egentlig ganske koslig, tenk om snøen ikke hadde vært så kald, det hadde jo vært perfekt!
Det er vel fra i fjor? Det ser ikke sånn ut hjemme alt vel!?
Snø/frost er egentlig ganske koslig, tenk om snøen ikke hadde vært så kald, det hadde jo vært perfekt!
Dette ble tatt i fjor ja, de dagene det bare var frost, og ikke snø, men det var helt hvitt over alt allikevel. Veldig vakkert.
Her har du juletreet ditt gry! Hehe... litt seint, men det er veldig lite fart i denna tråden!
Der ser dere så vakkert de pynter til jul på shoppingssenterene her
Woow, lite gigantisk bilde da!
Nå vil jeg se et landskapsbilde!
Der ser dere så vakkert de pynter til jul på shoppingssenterene her
Woow, lite gigantisk bilde da!
Nå vil jeg se et landskapsbilde!
vor dan skal man ta bilde av en punker gry ??det er jo ikke googelbilde lek
Side 2 av 2 • 1, 2
Side 2 av 2