Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+10
Emma-Louise
Liz H
Arne
KP
Adi
Magnus'n
Maria
Elin
Odd Espen
Gry
14 posters
Side 2 av 40
Side 2 av 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Flytting er kjedelig uansett syns nå jeg. Liker ikke å pakke opp ting som jeg vet hva er.
Så fine de var de engelske, ikke skjønner jeg hvordan du skal klare å velge! Jeg syns det var utrolig vanskelig å finne Aadne. Kanskje derfor han ble til Aadne og Lille Kylling hehe. Lille Kylling har plutselig bestemt seg for å bli kosevære i hånda undulat så det går visst opp og ned der i gården.
Forresten må jeg få ut litt pjatt om visakort og utløpsdato! Mitt gikk nemlig ut i februar. Jeg ringte i god tid i forveien og spurte om de sendte kort hit (oppgav adressen) og det var ikke noe problem. Så jeg ventet i god tro. Fikk ett visakort til en konto jeg nesten ikke bruker. Ja da kommer vel det andre snart, men NEI. Tok kontakt med banken igjen og nei det kortet? Det hadde blitt sendt i retur pga feil adresse. De hadde brukt en eld gammel adresse selv om det til og med på nettbankens sider står at de sjekker folkeregistrert adresse hver 14 dag! Og jeg har bodd her i 4 år.. Nå tar det mellom 5 og 8 dager å få kortet hit, men jeg tenkte ja da overfører jeg bare til den andre kontoen og bruker der. Men i går løp jeg ned i en minibank for å ta ut penger og vips: kort slukt. Kortet deres er beholdt kontakt deres bank velkommen igjen. ARG Så nå må jeg fysisk ned i banken og ta ut penger. Håper at man kan bruke visakort som er utgått på dato som leg....
Så fine de var de engelske, ikke skjønner jeg hvordan du skal klare å velge! Jeg syns det var utrolig vanskelig å finne Aadne. Kanskje derfor han ble til Aadne og Lille Kylling hehe. Lille Kylling har plutselig bestemt seg for å bli kosevære i hånda undulat så det går visst opp og ned der i gården.
Forresten må jeg få ut litt pjatt om visakort og utløpsdato! Mitt gikk nemlig ut i februar. Jeg ringte i god tid i forveien og spurte om de sendte kort hit (oppgav adressen) og det var ikke noe problem. Så jeg ventet i god tro. Fikk ett visakort til en konto jeg nesten ikke bruker. Ja da kommer vel det andre snart, men NEI. Tok kontakt med banken igjen og nei det kortet? Det hadde blitt sendt i retur pga feil adresse. De hadde brukt en eld gammel adresse selv om det til og med på nettbankens sider står at de sjekker folkeregistrert adresse hver 14 dag! Og jeg har bodd her i 4 år.. Nå tar det mellom 5 og 8 dager å få kortet hit, men jeg tenkte ja da overfører jeg bare til den andre kontoen og bruker der. Men i går løp jeg ned i en minibank for å ta ut penger og vips: kort slukt. Kortet deres er beholdt kontakt deres bank velkommen igjen. ARG Så nå må jeg fysisk ned i banken og ta ut penger. Håper at man kan bruke visakort som er utgått på dato som leg....
Søndag den 6. april tar vi i RAK klubbmøtet i Skien! Vi skal besøke
Akvariekjelleren til Ane og Ronny. De driver en privat akvariebutikk i
kjelleren i huset sitt, og denne kjelleren er verd et besøk. Her er det
masse spennende fisk til flotte priser, og Ane har lovet oss kaffe :0) Vi
reiser fra Risør kl 15.00, og siden det er hyggelig å kjøre i flokk samles
på parkeringen i Vinterkjær ca. kl 15.15
Dette er et besøk jeg anbefaler dere å bli med på. Send gjerne en mail med
beskjed om du blir med eller ei, slik at vi vet hvor mange vi skal vente
på på Vinterkjær.
http://www.akvariekjellern.no
Akvariekjelleren til Ane og Ronny. De driver en privat akvariebutikk i
kjelleren i huset sitt, og denne kjelleren er verd et besøk. Her er det
masse spennende fisk til flotte priser, og Ane har lovet oss kaffe :0) Vi
reiser fra Risør kl 15.00, og siden det er hyggelig å kjøre i flokk samles
på parkeringen i Vinterkjær ca. kl 15.15
Dette er et besøk jeg anbefaler dere å bli med på. Send gjerne en mail med
beskjed om du blir med eller ei, slik at vi vet hvor mange vi skal vente
på på Vinterkjær.
http://www.akvariekjellern.no
Det hørtes gøy ut å ta møtet der! Må spare penger.. ikke det at jeg har noe særlig å dytte i sparegrisen etter årsavgifter og andre avgifter. Liker igrunnen ikke det ordet: avgift. Avgift = utgift = gift = farlig = vil ikke ha!
Fy søren for et styr med det kortet Sånt er irriterende.Elin skrev:Flytting er kjedelig uansett syns nå jeg. Liker ikke å pakke opp ting som jeg vet hva er.
Ja, engelske undulater er bare helt herlige! Så du de pannene eller Skikkelig lugg på de gutta der.
Haha, for en regle! Ja denne turen blir artig!!! Der har de jammen mye snadder altså. Jeg er nesten tom for avskallet artemia, så det passer bra med et besøk. Det er selvfølgelig det eneste jeg skal kjøpeElin skrev:Det hørtes gøy ut å ta møtet der! Må spare penger.. ikke det at jeg har noe særlig å dytte i sparegrisen etter årsavgifter og andre avgifter. Liker igrunnen ikke det ordet: avgift. Avgift = utgift = gift = farlig = vil ikke ha!
Gry skrev:Det er jo kjempe spennende å se på hus, så jeg misunner dere dersom det blir alvor av dette. Planlegging og visninger er jo halv moroa.
Men mamma har så syyykt mye skrap! Mamma er kvinneversjonen av askeladden... :p Er så mye å flytte på.. hehe.. Akk.. nei, mamma snakker mye rart innimellom, vi har nå flyttet ganske mye de siste årene, vi har bodd 5 plasser de siste 7 årene.. Og mamma har like mye drit og skrap hver gang.. :p
Gry skrev:Haha, for en regle! Ja denne turen blir artig!!! Der har de jammen mye snadder altså. Jeg er nesten tom for avskallet artemia, så det passer bra med et besøk. Det er selvfølgelig det eneste jeg skal kjøpeElin skrev:Det hørtes gøy ut å ta møtet der! Må spare penger.. ikke det at jeg har noe særlig å dytte i sparegrisen etter årsavgifter og andre avgifter. Liker igrunnen ikke det ordet: avgift. Avgift = utgift = gift = farlig = vil ikke ha!
Jeg syntes kansje vi skulle tatt en tur til Moss og jeg da, sånn etterhvert.. :p
Kansje jeg kan hive meg med deg og Arne en gang om dere skal bort til Thor.. Tipper jeg må bort der før eller senere uansett..
Vi skal både til Thor og til Jørn, og endel andre steder, men vi kan jo ikke ta alt på en gang. Denne gangen blir det til Akvariekjellern.Maria skrev:Gry skrev:Haha, for en regle! Ja denne turen blir artig!!! Der har de jammen mye snadder altså. Jeg er nesten tom for avskallet artemia, så det passer bra med et besøk. Det er selvfølgelig det eneste jeg skal kjøpeElin skrev:Det hørtes gøy ut å ta møtet der! Må spare penger.. ikke det at jeg har noe særlig å dytte i sparegrisen etter årsavgifter og andre avgifter. Liker igrunnen ikke det ordet: avgift. Avgift = utgift = gift = farlig = vil ikke ha!
Jeg syntes kansje vi skulle tatt en tur til Moss og jeg da, sånn etterhvert.. :p
Kansje jeg kan hive meg med deg og Arne en gang om dere skal bort til Thor.. Tipper jeg må bort der før eller senere uansett..
Klart du kan sitte på med oss en gang
Gry skrev:Vi skal både til Thor og til Jørn, og endel andre steder, men vi kan jo ikke ta alt på en gang. Denne gangen blir det til Akvariekjellern.Maria skrev:Gry skrev:Haha, for en regle! Ja denne turen blir artig!!! Der har de jammen mye snadder altså. Jeg er nesten tom for avskallet artemia, så det passer bra med et besøk. Det er selvfølgelig det eneste jeg skal kjøpeElin skrev:Det hørtes gøy ut å ta møtet der! Må spare penger.. ikke det at jeg har noe særlig å dytte i sparegrisen etter årsavgifter og andre avgifter. Liker igrunnen ikke det ordet: avgift. Avgift = utgift = gift = farlig = vil ikke ha!
Klart du kan sitte på med oss en gang
Wuhu.. :D Jeg som tenkte at nå kom jeg med en god ide.. mhm.. ser ut til at dere tenker på alt.. hehe Gleder meg..
Du topper nok ikke strømmen av ideer som kommer fra dette hue nei!
Blir morro å på tur. Men jeg vil på tur til Langesund snart nå! Må jo erstatte tørrfisken min....
Likte fargene på sidene forresten. Behagelig for øyet
Oj de har julenissefisk på akvariekjelleren..
nå har jeg endelig fått nettet igjen har vert vekke i hele dag
Det har snødd som "f-en" her i dag ble sann ca. 30 cm med snø.... men så låg det i en halvtime å så begynte det å pøsregne!! nå alt er bare "slaps å slufs"
Det har snødd som "f-en" her i dag ble sann ca. 30 cm med snø.... men så låg det i en halvtime å så begynte det å pøsregne!! nå alt er bare "slaps å slufs"
Magnus'n- Nybegynner
-
Antall Innlegg : 16
Registration date : 04.03.2008
Elin skrev:Blir morro å på tur. Men jeg vil på tur til Langesund snart nå! Må jo erstatte tørrfisken min....
Ja, vi skal ta et raid snart.. Men vi må jo forsikre oss om at bårde Birger og Gry er hjemme når vi kommer.. :p
Gry, vil dere ha besøk snart? :p
Nå for tiden tegner vi produksjonstegninger i visuelle kunstfag
og i design og arkitektur skal vi bygge et miniatyr rom :p
Ellers har vi hatt masse tegning av kuber, triangler og kuler, med kull, kritt, blyant og maling. Vi har malt et ekspresjonistisk bilde av oss selv ( ), Laget relieff, malt vår egen versjon av et maleri til en kjent kunstner, laget masker og bygd ut på de, og designet vårt egent juleinnpakningspapir.
og i design og arkitektur skal vi bygge et miniatyr rom :p
Ellers har vi hatt masse tegning av kuber, triangler og kuler, med kull, kritt, blyant og maling. Vi har malt et ekspresjonistisk bilde av oss selv ( ), Laget relieff, malt vår egen versjon av et maleri til en kjent kunstner, laget masker og bygd ut på de, og designet vårt egent juleinnpakningspapir.
Magnus'n- Nybegynner
-
Ok, så dere gjør ikke det samme som oss i det hele tatt altså hehe...
Jepp, vi vil ha besøk, men vi vil ha beskjed minst to timer før dere kommer så vi kan få ryddet galehusetMaria skrev:Elin skrev:Blir morro å på tur. Men jeg vil på tur til Langesund snart nå! Må jo erstatte tørrfisken min....
Ja, vi skal ta et raid snart.. Men vi må jo forsikre oss om at bårde Birger og Gry er hjemme når vi kommer.. :p
Klart dere får middag, Elin. Tre-retters!
ka gjør dere da?
Magnus'n- Nybegynner
-
Der fikk du jo mange gode ideer som dere kan bruke på skolen.Odd Espen skrev:Ok, så dere gjør ikke det samme som oss i det hele tatt altså hehe...
Her er resultetet av masken min
Magnus'n- Nybegynner
-
akkurat nå har vi prosjekt om en kunstner vi har valgt, så skal vi skrive litt om han/ho og 5 av bildene hans/hos... I begge fagene liksomMagnus'n skrev: ka gjør dere da?
Også har vi gjort;
stilissering av selvportrett, arkitektur prosjekt, tegna bilder med valør, tegna med blyant kritt osv, lagd fuglehus, mallehule(jeg)
Mer og, men jeg husker ikke alt
Gry skrev:Jepp, vi vil ha besøk, men vi vil ha beskjed minst to timer før dere kommer så vi kan få ryddet galehusetMaria skrev:Elin skrev:Blir morro å på tur. Men jeg vil på tur til Langesund snart nå! Må jo erstatte tørrfisken min....
Klart dere får middag, Elin. Tre-retters!
Tenker det blir utpå ettermiddagen en dag, for vi skal til Birger, så tenkte vi å ta besøk hos dere på hjemveien, også et besøk for å plukke med meg noe LS nærmere Arendal..
Men det får bli en dag du har fri eller dagvakt om du orker besøk av skravlebøttene etter det..
Kult, hva er den lagd av?Magnus'n skrev:Her er resultetet av masken min
Jøss, den ser jo kjempe stilig ut. Hadde ikke lurt et øyeblikk om du hadde sagt det var kunst til 3000 kr.Magnus'n skrev:Her er resultetet av masken min
Side 2 av 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Side 2 av 40