Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+10
Emma-Louise
Liz H
Arne
KP
Adi
Magnus'n
Maria
Elin
Odd Espen
Gry
14 posters
Side 3 av 40
Side 3 av 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Odd Espen skrev:
akkurat nå har vi prosjekt om en kunstner vi har valgt, så skal vi skrive litt om han/ho og 5 av bildene hans/hos... I begge fagene liksom
Også har vi gjort;
stilissering av selvportrett, arkitektur prosjekt, tegna bilder med valør, tegna med blyant kritt osv, lagd fuglehus, mallehule(jeg)
Mer og, men jeg husker ikke alt
oki, litt andre ting enn d vi gjør på, men hørest gøyt ut fordet
vi har og hatt arkitektur prosjekt hvor vi skulle velge ett type hus fra rundt 1900-1950-tallet, og skrive om byggemåten, og hva de ble brukt til osv....
og så har vi hatt om ittens farvesirkel og NCS fargekart og forskjellige kontraster
Magnus'n- Nybegynner
-
Antall Innlegg : 16
Registration date : 04.03.2008
Vi finner sikkert ut av det.Maria skrev:Gry skrev:Jepp, vi vil ha besøk, men vi vil ha beskjed minst to timer før dere kommer så vi kan få ryddet galehusetMaria skrev:Elin skrev:Blir morro å på tur. Men jeg vil på tur til Langesund snart nå! Må jo erstatte tørrfisken min....
Likte fargene på sidene forresten. Behagelig for øyet
Oj de har julenissefisk på akvariekjelleren..
Ja, vi skal ta et raid snart.. Men vi må jo forsikre oss om at bårde Birger og Gry er hjemme når vi kommer.. :p
Gry, vil dere ha besøk snart? :p
Klart dere får middag, Elin. Tre-retters!
Tenker det blir utpå ettermiddagen en dag, for vi skal til Birger, så tenkte vi å ta besøk hos dere på hjemveien, også et besøk for å plukke med meg noe LS nærmere Arendal..
Men det får bli en dag du har fri eller dagvakt om du orker besøk av skravlebøttene etter det..
Mange lag med gipsbandasje først, så limte jeg på en tykk papp på baksiden, og dekket den med gipsbandasje. så et par lag med flytende gips (og masse pussing) så 2-3 lag med grunning og så malte jeg den tror eg fikk med det meste derOdd Espen skrev: Kult, hva er den lagd av?
takker , noen som er interessert i å kjøpe?Gry skrev: Jøss, den ser jo kjempe stilig ut. Hadde ikke lurt et øyeblikk om du hadde sagt det var kunst til 3000 kr.
Magnus'n- Nybegynner
-
Va det jeg prøvde påGry skrev:Jøss, ser ut som tre jo.
Magnus'n- Nybegynner
-
Om du har bilder av andre ting du har laget må du bare legge det ut. Det gjelder alle dere andre også selvfølgelig. Elin, vi har sett lua til din far.
Og det har du klartMagnus'n skrev:Va det jeg prøvde påGry skrev:Jøss, ser ut som tre jo.
Kan jeg spør om det var med vilje å male et Harry Potter-arr i panna?
Den maska var dritfin!
Men så har jeg bestemt meg til å Spre min litersyke videre veed å låne mit søskenbarn et 54L akvarie
Så han har sagt til meg" Hvis jeg syntes dette er kjempegøy skal jeg bestille et 120L møbel av Ole viggo(min far)"
Så når han får den i gang Skal jeg låne han Fisk! Da skal jeg gi ham palettparet mit som driver å leker! får da syntes sikker han at det er morro å få yngel å sånt
Men så har jeg bestemt meg til å Spre min litersyke videre veed å låne mit søskenbarn et 54L akvarie
Så han har sagt til meg" Hvis jeg syntes dette er kjempegøy skal jeg bestille et 120L møbel av Ole viggo(min far)"
Så når han får den i gang Skal jeg låne han Fisk! Da skal jeg gi ham palettparet mit som driver å leker! får da syntes sikker han at det er morro å få yngel å sånt
Sist endret av Adi den Ons 5 Mar - 13:13, endret 1 gang (Reason for editing : Maaase skrivefeil xD)
Adi- Nybegynner
-
Antall Innlegg : 41
Jobb/hobbier : Akvariene mine er min Hobby
Registration date : 12.02.2008
Gry skrev:Om du har bilder av andre ting du har laget må du bare legge det ut. Det gjelder alle dere andre også selvfølgelig. Elin, vi har sett lua til din far.
Pokker tenkte jo at den måtte vises frem igjen.. Hva med bilde av en tova tøffel?
En tova toffel får du ikke noe kreditt på her altså! Du må minst ha et parElin skrev:Gry skrev:Om du har bilder av andre ting du har laget må du bare legge det ut. Det gjelder alle dere andre også selvfølgelig. Elin, vi har sett lua til din far.
Pokker tenkte jo at den måtte vises frem igjen.. Hva med bilde av en tova tøffel?
Odd Espen skrev:En tova toffel får du ikke noe kreditt på her altså! Du må minst ha et parElin skrev:Gry skrev:Om du har bilder av andre ting du har laget må du bare legge det ut. Det gjelder alle dere andre også selvfølgelig. Elin, vi har sett lua til din far.
OK *sette seg ned å strikke på trass* Folk er kravstore asså. Og jeg hadde lyst til å skrive krav store...
Ord deling er skikkelig drit tøft. vindus karmer får liksom en helt ny klang. Bil deler like så.....
Slutt med det der Blir sånne "hakk" når jeg leser! "bil-huh-deler"Gry skrev:Ord deling er skikkelig drit tøft. vindus karmer får liksom en helt ny klang. Bil deler like så.....
Så du forresten at jeg endra innlegget ditt i foto-togkonken? Hehe...
hehe.. så morsomt at dere skulle begynne å snakke om slike ting, som orddeling.. :p
For i stad, når jeg satt på do så kom jeg plutselig på en regle jeg lærte på barneskolen i grammatikk timene, og bare så det er sagt, så var jeg en skikkelig badass på grammatik i mine yngere dager. Men uansett, regla: I'en og Y'en var ute på byen, der traff de J'en men ville ikke se'en..
Ikke spør meg hvorfor jeg kom på den der å da, men det er en ting jeg husker så utrolig godt.. Glemmer den aldri.. :p
For i stad, når jeg satt på do så kom jeg plutselig på en regle jeg lærte på barneskolen i grammatikk timene, og bare så det er sagt, så var jeg en skikkelig badass på grammatik i mine yngere dager. Men uansett, regla: I'en og Y'en var ute på byen, der traff de J'en men ville ikke se'en..
Ikke spør meg hvorfor jeg kom på den der å da, men det er en ting jeg husker så utrolig godt.. Glemmer den aldri.. :p
En viktig, nødvendig detalj!Maria skrev:
For i stad, når jeg satt på do
Sist endret av Odd Espen den Ons 5 Mar - 13:42, endret 1 gang (Reason for editing : Må ikke ha sånne dårlige siteringer her altså! :p)
Det er grusomt å lese slikt ja.Odd Espen skrev:Slutt med det der Blir sånne "hakk" når jeg leser! "bil-huh-deler"Gry skrev:Ord deling er skikkelig drit tøft. vindus karmer får liksom en helt ny klang. Bil deler like så.....
Hæ har du endra innlegget mitt? *løper inn å sjekker*
Ja, jeg syns det ble så morsomt å redigere her i dag hehe, men nå skal jeg slutte før jeg sletter hele forumetGry skrev:Det er grusomt å lese slikt ja.Odd Espen skrev:Slutt med det der Blir sånne "hakk" når jeg leser! "bil-huh-deler"Gry skrev:Ord deling er skikkelig drit tøft. vindus karmer får liksom en helt ny klang. Bil deler like så.....
Gry skrev:En viktig, nødvendig detalj!Maria skrev:For i stad, når jeg satt på do
Ja, toalettet vårt ser så ille ut, sånn hele rommet, at jeg må sette meg i tankemodus. Skal si deg det at det kommer veldig mye lurt opp når jeg sitter på do.. Det er da helt normalt å sitte på do..
Si alltid i fra hvor du går. Selv om det er på do. Eller var det si alltid ifra hvor du går? Eller var det si ifra når du går? Eller bare gå så er det greit? Og om du ikke rekker å si ifra si ifra når du har vært der.
Sist endret av Elin den Ons 5 Mar - 13:44, endret 1 gang
Ble fint det altså, så du får bare fortsette.Odd Espen skrev:Ja, jeg syns det ble så morsomt å redigere her i dag hehe, men nå skal jeg slutte før jeg sletter hele forumetGry skrev:Det er grusomt å lese slikt ja.Odd Espen skrev:Slutt med det der Blir sånne "hakk" når jeg leser! "bil-huh-deler"Gry skrev:Ord deling er skikkelig drit tøft. vindus karmer får liksom en helt ny klang. Bil deler like så.....
ohohohoh!! Får jeg ny tittel nå? *håpe*
Edit: Sukk.. ble ikke noe ny tittel gitt..
Edit: Sukk.. ble ikke noe ny tittel gitt..
Sist endret av Maria den Ons 5 Mar - 13:45, endret 1 gang
Gry skrev:En viktig, nødvendig detalj!Maria skrev:
Mye godt kommer fram på dass Gry...
(med fare for å bli moderert av übermodder gry)
Sist endret av KP den Ons 5 Mar - 13:47, endret 1 gang
KP- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 268
Registration date : 22.02.2008
Nazi-modder ikke noe særlig her, for her er det meg og Espen som lager reglene. Vi har et reglement på "bakrommet" men vi har ikke giddet å publisere det enda. Her er det for det meste takhøydeKP skrev:Gry skrev:En viktig, nødvendig detalj!Maria skrev:
Mye godt kommer fram på dass Gry...
(med fare for å bli moderert av ybermodder gry)
Side 3 av 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Side 3 av 40