Undulatforum
+3
Odd Espen
Elin
Gry
7 posters
Pjatten :: Dyrehagen :: Dyre-forumet :: Undulatforum
Side 15 av 16
Side 15 av 16 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16
Re: Undulatforum
Det har vært skikkelig drama hos Lille Kylling og Aadne. De hadde tre befrukta egg. Den ene klekte hos Kyllinga, men hun klarte ikke helt denne mors rolla så jeg fant dinglen med hakk i hode og død.
Tok de to befrukta eggene og la inn til Leanna hvor det i skrivende stund går strålende. De har klekket begge to og Leanna som hadde tom runde er verdens beste fostermor. Mater og står i.
Lille Kylling og Aadne er i stor buret og nyter livet som kosepipper i stedet, blir ikke noe mere hekking på dem. Håper de to ungene vokser opp. Er vel snart på tide å sette ring på nummer en og det gruer jeg meg litt til.
Tok de to befrukta eggene og la inn til Leanna hvor det i skrivende stund går strålende. De har klekket begge to og Leanna som hadde tom runde er verdens beste fostermor. Mater og står i.
Lille Kylling og Aadne er i stor buret og nyter livet som kosepipper i stedet, blir ikke noe mere hekking på dem. Håper de to ungene vokser opp. Er vel snart på tide å sette ring på nummer en og det gruer jeg meg litt til.
Men da har du i alle fall fått dingler, om ikke engelske så sikkert veldig, veldig fine! Gratulerer.
Her har jeg hatt enda en blank runde. Det paret vil jeg nå ikke forsøke sammen flere ganger tror jeg. Hun vil jo bare rydde kasse og legge egg, ikke parre. Har to andre par som har begynt å vise interesse for kassen så holder motet og håpet oppe en stund til.
Her har jeg hatt enda en blank runde. Det paret vil jeg nå ikke forsøke sammen flere ganger tror jeg. Hun vil jo bare rydde kasse og legge egg, ikke parre. Har to andre par som har begynt å vise interesse for kassen så holder motet og håpet oppe en stund til.
SeoppMaria bilde av naken fugleunge ;)
Se her oldermor, den ungen til Lille Kylling Hadde hxn ute for å ringmerke. Hvilket gikk greit, men føltes litt brutalt mot den lille som ropte masse på mamma
Veldig aktiv krabat så bildet med ring ble mere uklart
Veldig aktiv krabat så bildet med ring ble mere uklart
Gratulerer med den første ringmerkingen! Ser det er nok mat i kråsen på denne ja, i forhold til de to andre. Dette blir bra!
Hxn sparka av seg ringen, men det gjør ikke noe, er mere viktig på de engelske.
Går greit med begge olderbarna dine, Gry Eldste er 10 dager i dag og har fått litt farge på vingene og dun her og der. Hvor gamle er de før man kan tippe farge? Skal se om ikke det blir noen bilder av de to små trolla i løpet av helga.
Går greit med begge olderbarna dine, Gry Eldste er 10 dager i dag og har fått litt farge på vingene og dun her og der. Hvor gamle er de før man kan tippe farge? Skal se om ikke det blir noen bilder av de to små trolla i løpet av helga.
Bilder av de to trolla. Klarer ikke å begrense meg på hvilke bilder dere skal få se . 10 og 8 dager er de i dag. Ser alt greit ut?
Den med mørkest vinger mener jeg blir normalfarget, men den andre, kan den få et annet mønster tro? Vi kan jo håpe på broket
Mener i alle fall dette er foreldrene, men er ikke sikker. Holder på sjekke gjennom album nå.
De er nå ikke broket, men siden mamman er blå er det hvertfall mulig at ungene er blå. Kan i teorien og bli spangle siden far er det Om ikke far er spangle og broket, men det går vel ikke ann? hehe
Dette er nok foreldrene til lille kylling. Sjekk her. http://www.undulatprat.no/viewtopic.php?f=30&t=9105
De to små til Lille Kylling vokser fort. 13 og 11 dager i dag.
Se fjæra på stjerten er der, såå søtt.
Takk for oss, vi er ganske trøtte nå!
Se fjæra på stjerten er der, såå søtt.
Takk for oss, vi er ganske trøtte nå!
*hyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyl* Jeg så overskriften på forsje side, men jeg så likevel!! *grøss*
De begynner å sebedre ut nå ja! Har ikke fått med meg dette, jeg har ikke vært her så mye.. Men gratulerer med smårollinger!!
De begynner å sebedre ut nå ja! Har ikke fått med meg dette, jeg har ikke vært her så mye.. Men gratulerer med smårollinger!!
Takk Maria
De vokser fort. Her er dagens bilde
Når kan vi tippe kjønn Gry? Er du god på det? Jeg er IKKE det...
De vokser fort. Her er dagens bilde
Når kan vi tippe kjønn Gry? Er du god på det? Jeg er IKKE det...
Nesten nakne fugle bilderas
Tok nye bilder av dem i dag jeg. De er blitt utrolig livat. Den blå hakket mere turbo enn den grønne. Den grønne filosoferer litt mere. Noe som jeg syns er litt søtt er at når jeg legger dem i boksen vil de helst ikke slippe hånda mi og når jeg tar hånda nedi krabber de oppi den igjen.
Kjekkeste dingla i byen? Sjekk blå fjær på rompa da
Aktive vi?
Halloooo øy du jeg har ikke lyst til å være her alene, kos med meg!
Kom igjen da pliis?
OK kan kose med brøster istede ass
Endelig en hjelpende hånd, tryna kanskje bare litt..
Sjekk de søte små gule fjøra på fua mi da
Kan man bo under her tro?
Vel heime hos Leanna mor (bør vel få rydda litt i kassa her ser jeg)
Kjekkeste dingla i byen? Sjekk blå fjær på rompa da
Aktive vi?
Halloooo øy du jeg har ikke lyst til å være her alene, kos med meg!
Kom igjen da pliis?
OK kan kose med brøster istede ass
Endelig en hjelpende hånd, tryna kanskje bare litt..
Sjekk de søte små gule fjøra på fua mi da
Kan man bo under her tro?
Vel heime hos Leanna mor (bør vel få rydda litt i kassa her ser jeg)
"Brøster" *ler så jeg gråter* Godt det ikke er for mange ukjente på dette forumet, og ant ikke så mange nordlenninger.. Men ordet "brøst" betyr i mitt hode pupper!
Side 15 av 16 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16
Pjatten :: Dyrehagen :: Dyre-forumet :: Undulatforum
Side 15 av 16