Undulatforum
+3
Odd Espen
Elin
Gry
7 posters
Pjatten :: Dyrehagen :: Dyre-forumet :: Undulatforum
Side 3 av 16
Side 3 av 16 • 1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16
Re: Undulatforum
Godt ho er ett matvrak! Eggefor, hirsekolbe, frukt, grønt og harrisons skal det bli. Som hun og Aadne egentlig har gasset seg i mesteparten av tiden fra før Bortskjemte små
Hehe, tviler ikke på at de er litt bortskjemte. Nå misunner jeg deg. Det er så spennende med undis-babyer. Hva slags farge de får.
Hvor kjøper jeg rugekasse? For tidlig å sette den inn i desember? *ivrig* Syns jeg så Aadne trøkke litt på Lille Kylling, så jo vekk fordi det er så privat
Jeg synes godt du kan sette inn kasse nå, som du selvfølgelig kjøper på Myrene Husk at du må fylle litt sagflis i den. Den flisen skal lille kylling rydde ut av kassen. Noe blir nok liggende igjen i bunnen etter at hun er ferdig, men ikke fortvil dersom hun rydder helt rent, det er like vanlig som at det ligger noe igjen. De kassene med en liten grop i bunnen er å foretrekke, men er vanskelige å oppdrive. Jeg handlet kasse på harebakken, de har ikke med grop. Jeg har ikke sett på kassene på Myrene, så de kan jeg ikke uttale meg om.
Da skal jeg ut og shoppe snaaart Gleder meg veldig til dette. Har tatt bilder av dem i dag som jeg holder på å redigere nå.
Sagflis har de vel på myrene og? Slik som man bruker til gnagere ikke sant?
Sagflis har de vel på myrene og? Slik som man bruker til gnagere ikke sant?
Kjempefine! Blir misunnerlig her
Jeg har begynt å ha Servimg i en egen fane jeg, også bare laste opp bilder der jeg. Gidder ikke styre med det derre imageshack greiene!
Jeg har begynt å ha Servimg i en egen fane jeg, også bare laste opp bilder der jeg. Gidder ikke styre med det derre imageshack greiene!
Jeg kan ikke fatte at disse vakre skapningene er "laget" hos meg. Aadne er noe av det flotteste jeg vet, og jeg har sett mange undiser altså. Lille gul er vel også eksepsjonelt vakker til å være en lutino?
Gry skrev:Jeg kan ikke fatte at disse vakre skapningene er "laget" hos meg. Aadne er noe av det flotteste jeg vet, og jeg har sett mange undiser altså. Lille gul er vel også eksepsjonelt vakker til å være en lutino?
Jeg som er totalt upartisk syns jo og at de er utrolig pene! Men for å være litt seriøs, så har jeg kikket på mange undulater og aldri sett en som Aadne han har flotte farger. Lille Kylling er og fantastisk gul og pen i fargen. Det som er morsomt er at hun er litt større enn Aadne i størrelse.
Og siden du er helt nøytral, og du også kan se at de er spesielt pene, så tenker jeg som så at da er de det.
Så får vi se om det blir no' egg
Tok bare ett lite lag med spon i bunnen av kassen, forstod det slik at det var bare så Lille Kylling skulle ha noe å rydde i?
Tok bare ett lite lag med spon i bunnen av kassen, forstod det slik at det var bare så Lille Kylling skulle ha noe å rydde i?
Du må fylle den med et tykt lag. Noen fyller den halvveis full. Nå blir det spennende!
Masse informasjon her. Legg spesielt merke til at det er viktig å ta ut kassen veldig raskt når siste ungen er ute av kassen, ellers er det bare på den igjen. http://www.undulatprat.no/viewforum.php?f=12&sid=3ea38d311a4b925d7807084233785fd1
Takk Gry Skal fylle på masse mer i morgen. Trenger ikke akkurat spare på sponen. Og om det blir egg og barn av det skal kassen ut når siste mann er klar for å ut.
Hvordan går det i kassen?
Nå skal dere høre, og kanskje spesielt du Espen. I dag får jeg to engelske undulater! Nå har jeg jo bare ett papegøyebur å skifte på, så et lite undisbur går greit å komme over. Da jeg solgte de andre undulatene jeg hadde, og sendte et av parene til Jeanette, så hadde jeg alt for mange å av dem og alt for mange akvarier, siden jeg da var ny i jobben og følte jeg ikke strakk til både på hjemmebane og jobb, så da ble det til at jeg valgte å selge unna det som tok mest tid hjemme. Nå har jeg som sagt bare ett stort papegøyebur, og reolen er lagt ned, samt at jeg er blitt trygg i jobben, så nå skal det bli artig med to engelske!!! Espen, da kan det bli engelsk undulat på deg til sommeren!!! De er bare flotte! Jeg skal ta bilder i kveld, men det blir nok litt sent, for vi skal på byen å spise med Roy Fredrik i kveld.
Nå skal dere høre, og kanskje spesielt du Espen. I dag får jeg to engelske undulater! Nå har jeg jo bare ett papegøyebur å skifte på, så et lite undisbur går greit å komme over. Da jeg solgte de andre undulatene jeg hadde, og sendte et av parene til Jeanette, så hadde jeg alt for mange å av dem og alt for mange akvarier, siden jeg da var ny i jobben og følte jeg ikke strakk til både på hjemmebane og jobb, så da ble det til at jeg valgte å selge unna det som tok mest tid hjemme. Nå har jeg som sagt bare ett stort papegøyebur, og reolen er lagt ned, samt at jeg er blitt trygg i jobben, så nå skal det bli artig med to engelske!!! Espen, da kan det bli engelsk undulat på deg til sommeren!!! De er bare flotte! Jeg skal ta bilder i kveld, men det blir nok litt sent, for vi skal på byen å spise med Roy Fredrik i kveld.
Det kan trigge dem litt å bli sprayet hver dag, men er hun ikke klar så er hun ikke det. Er hun blitt brun over nebbet? Det skal hun bli, og da er hun klar for kos.
*Løper ned å hiver en bøtte med vann over dem* Lag babier til mamma! Eller ikke heheheh. Er ikke lett å være utålmodig verpesyk altså
Så spennende Gry! Nå kan jeg bare ikke vente på bilder!
Og forresten, er det lenge til sommer'n? Eller må jeg vente til gradestokken er over 30 igjen?
Kanskje jeg skal si til mamma at jeg kanskje får meg undulat når jeg kommer hjem igjen og? Hehe...
Og forresten, er det lenge til sommer'n? Eller må jeg vente til gradestokken er over 30 igjen?
Kanskje jeg skal si til mamma at jeg kanskje får meg undulat når jeg kommer hjem igjen og? Hehe...
Det er to jeg får er kjønnsmodne, så dersom alt klaffer får jeg ett kull nå, og ett til sommeren, men det er vanskeligere å få til engelske. De er ikke så flinke foreldre, og ungene har en uvane med å ikke vokse opp bestandig..... Krysser fingrene for at det er en unge klar til deg til sommeren og den begynner vel når du kommer hjem?
Joda, du klarer å ha en unge klar vettu Gleder meg så mye til å se bilder nå!
Ja, den starter vel da, håper det går fort! Men først må jeg vel hjem til jul
Ja, den starter vel da, håper det går fort! Men først må jeg vel hjem til jul
Side 3 av 16 • 1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16
Pjatten :: Dyrehagen :: Dyre-forumet :: Undulatforum
Side 3 av 16