Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+11
Auar
Adi
Liz H
Roy Fredrik
KP
Elin
AnetteM
Odd Espen
Gry
Birger
Maria
15 posters
Side 21 av 40
Side 21 av 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Han bor i stua. Vi pleier sjeldent å ha på tv etter kl 22.00, så vi håper han får det stille nok til sin sjønnhetssøvn her oppe. Blir det ikke til at han klarer å roe seg får han få et nattbur i et annet rom.
Guro synes det var veldig gøy, men ble litt sjalu da han fikk så mye positiv oppmerksomhet. Da skulle hun kave seg litt opp, for å få snudd fokuset mot seg selv.
Vivian ble helt betatt, og ville helst ikke reise på håndballtrening.
Guro synes det var veldig gøy, men ble litt sjalu da han fikk så mye positiv oppmerksomhet. Da skulle hun kave seg litt opp, for å få snudd fokuset mot seg selv.
Vivian ble helt betatt, og ville helst ikke reise på håndballtrening.
Han høres skikkelig kul ut, Gry! Kan ikke dere bare flytte inn i dyrbutikken, isteden for å ta med alt hjem, myyye enklere .
Du skal ta med det meste på auksjonen, ja - det blir bare fler og fler grunner til å dra dit søndag.
Anette
Du skal ta med det meste på auksjonen, ja - det blir bare fler og fler grunner til å dra dit søndag.
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Hehe, jeg hadde og blitt hjemme fra håndballen hvis jeg hadde fått meg en fugl! Men jeg hadde vel holdt meg hjemme fra håndballen uansett
Har jeg forresten nevnt at jeg har hatt en undulat? Jeg var ganske betatt da og! Men den døde... første nattan Eller den var jo syk da, den kom flaksende en sommerdag og landa uttafor her, så jeg hadde jo ikke bur eller noe ting. Den var opplåst, og døde på gardinstanga Det eneste jeg fikk ut av den var en lang stripe hvit fuglebæsj på den ene gardina...
Har jeg forresten nevnt at jeg har hatt en undulat? Jeg var ganske betatt da og! Men den døde... første nattan Eller den var jo syk da, den kom flaksende en sommerdag og landa uttafor her, så jeg hadde jo ikke bur eller noe ting. Den var opplåst, og døde på gardinstanga Det eneste jeg fikk ut av den var en lang stripe hvit fuglebæsj på den ene gardina...
Typisk Espen humoristisk fortelling. Selv om det jo i grunn var veldig trist.Odd Espen skrev:Hehe, jeg hadde og blitt hjemme fra håndballen hvis jeg hadde fått meg en fugl! Men jeg hadde vel holdt meg hjemme fra håndballen uansett
Sist endret av Gry den Tir 22 Apr - 13:05, endret 1 gang
Nei, det er så ekkelt å sove med de store vinduene ut mot gata, så jeg tror vi holder oss her altså.AnetteM skrev:Han høres skikkelig kul ut, Gry! Kan ikke dere bare flytte inn i dyrbutikken, isteden for å ta med alt hjem, myyye enklere .
Anette
Hehe, jeg har ikke skrivd noe "Typiske Espen humoristiske fortellinger" på en stund nå? Stakkars fuglen, den var veldig fin, og blå... Jeg hadde et bilde av den, men det har blitt borteGry skrev:Typisk Espen humoristisk fortelling. Selv om det jo i grunn var veldig trist.Odd Espen skrev:Hehe, jeg hadde og blitt hjemme fra håndballen hvis jeg hadde fått meg en fugl! Men jeg hadde vel holdt meg hjemme fra håndballen uansett
Gry skrev:Nei, det er så ekkelt å sove med de store vinduene ut mot gata, så jeg tror vi holder oss her altså.AnetteM skrev:Han høres skikkelig kul ut, Gry! Kan ikke dere bare flytte inn i dyrbutikken, isteden for å ta med alt hjem, myyye enklere .
Anette
Hadde det ikke vært kult å trippe rundt der i neglisjeen mens pensjonistene handlet på Lidl og ungdommene handlet på pizzabakeriet, da?
Nei, hold det her i Risør, du, uten dere blir det jo bare oss og Espen på RAK møtene
Stakkar lille fuglen, Espen. Godt han etterlot deg med ett bilde, da - som du har mistet . Jeg hadde zebrafinker. De la stadig egg, men de bare råtna. Skikkelig koselig . Besteforeldrene mine hadde noe fugl de og - større enn undulat, fargerike - husker ikke hva de het. De dreit overalt:).
Anete
-
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Fargerik fugl som er større enn en undulat... la oss se... det blir jaggu noen arter å velge mellom det Heter det arter om fugl? Når jeg begynte med fisk fikk jeg kjeft fordi jeg sa raser...
De kunne snakke litt. Var ett par de hadde.
Anette
Anette
-
AnetteM skrev:De kunne snakke litt. Var ett par de hadde.
Anette
Kansje Lorier, eller amazoner, men amazoner er vel gjerne grønne..
Og ja, Gry, heter vel arter i fugle verden..
*snufs* Nå fikk jeg veldig lyst på fugl! Gleder meg til jeg kommer hjem fra GC, for da har Gry "lovt" meg en undulat! Eller blir vel til at du skal drive med Jaco-oppdrett nå Gry?
Nei, det blir det ikke. Jeg vil ikke ha så store halvtamme fugler. De bør ikke være helt tamme dersom man skal drette, så det får andre ta seg av.
Undulat skal bli.
Undulat skal bli.
Får håpe du får mer suksess med den undulaten du skal få enn den forrige
Anette
Anette
-
Ja, det får jeg og håpe! Hvis ikke kommer nok Gry til å bli sinna på megAnetteM skrev:Får håpe du får mer suksess med den undulaten du skal få enn den forrige
Anette
Jeg føler og presset når det gjelder undulatene. Bærer dem rundt på små fløyelsputer og håndforer dem nøye utplukkede grønnsaker hver dag. Akkurat nå har jeg lagt dem med godnatta historie om den fine nye store fuglen til Gry. Kunne ikke drømt om godnatta sang, det hadde nok tatt livet av kreka! Eh jeg mener gullungene?
Må bare få sytt litt i all denne gledesgreia. Fant drageålen min dau Den var jo litt tynn og blek, men at den skulle daue var utrolig trist, hadde knyttet meg til den nå. Off og off.
Må bare få sytt litt i all denne gledesgreia. Fant drageålen min dau Den var jo litt tynn og blek, men at den skulle daue var utrolig trist, hadde knyttet meg til den nå. Off og off.
Uff da - du var jo så fornøyd med den. Det var trist å høre.
Anette
Anette
-
Takk for oppmuntrende ord. Det hjelper faktisk Nå kan jeg sove søtt i natt og ikke grine meg i søvn og våkne opp seendes ut som linda blair i exorsisten.
Hahaha! Nå fikk jeg meg en god latter! Rosso ligger ved siden av meg i senga og halvsover, så hørte han mammas bil komme, så løfta han på hodet også spurte jeg "kom det noen nå?". Da bare la han hodet ned på senga igjen og brumma litt "neei da" Han er så morsom av å til! Han er ganske lat noen ganger, så da ligger han bare og later seg, og reagerer så vidt når noen kommer, og bare tenker at de får komme å hilse på hann for en gangs skyld, det er jo alltid han som må hilse!
Uff, Elin.. Trist å høre om drageålen.. Men, slikt skjer..
Har laget tråd til James under gøyeforum her inne....James, for et gøyenavn... men, nå er det nok engang det han heter.
Side 21 av 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Side 21 av 40