Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+11
Auar
Adi
Liz H
Roy Fredrik
KP
Elin
AnetteM
Odd Espen
Gry
Birger
Maria
15 posters
Side 40 av 40
Side 40 av 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Nei da, ikke fanatisk, men elsker filmene, og kan se dem om og om igjen.Johan skrev:åhh, dere lord of the ring fans asså.... dere snakker ikke lord of the rings språket å like gjærne? de filmene der er jo rene religionen for folk:P hehe, håper ikke dere er så gale asså, trodde ikke jeg kjente så gale folk hvertfall:P
PUH! var redd jeg kjente noen looneyticks nå.... hehe:P
Har hørt folk si de filmene er bra ja, har ikke sett de jeg da, så jeg kan ikke uttale meg... er ikke min type film akuratt, men må kanskje se de en gang, sånn at jeg har gjordt det jeg å.
Har hørt folk si de filmene er bra ja, har ikke sett de jeg da, så jeg kan ikke uttale meg... er ikke min type film akuratt, men må kanskje se de en gang, sånn at jeg har gjordt det jeg å.
Johan- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 296
Registration date : 03.02.2008
Ja, jeg så egentlig det litt etterpå, men gadd ikke endre innlegget igjen Ligna på ho stjerna med en gangGry skrev:Nei, e du gal, det er Galadriel, prinsesse i Lord of the ring.Odd Espen skrev:Er det ho i Stardust?
Jeg har ikke sett alle filmene jeg heller, jeg har sett den første, og litt av noen av de andre De er jo så lange, så jeg har ikke hatt ork til å se de, men har veldig lyst da Men så er det litt dumt når jeg ikke husker så mye av den første, så jeg må se alle på nytt, og da tar det bare enda lengere tid! Bra jeg snart har sommerferie da!
Jau jau, i dag har jeg endelig fått meg kirsebærreker... 20 stk... blir spennende å se hvordan det går. Men ikke minst så har jeg lokket med meg 2 kollegaer om å kjøpe "nano" kar til å ha på jobben... 1 hver... så det kan jo bli morro... litt begrenset med plass med de nye pultene vi skal ha, men får se om ikke det er plass til et lite ett... noen som har noen gode forslag?
KP- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 268
Registration date : 22.02.2008
gøy med reker, har kun hatt kirsebær reker 1 gang jeg, fine reker det:) har en 40 liter som jeg lurer på å sette opp til reke kar, men får ikke bestemt meg, det er kjekkt å ha til dretting å det karet... må kanskje avgårde å kjøpe meg fler kar? hehe
-
Jeg har lest ringenes herre boka 6 ganger - den er helt fantastisk! Filmene har jeg vel sett ett par ganger - finnes ikke noe bedre filmer på denne jord. Men å snakke alvespråk, eller forsøke å forstå det, eller å gå rundt i skogen kledd som alv, det er ikke helt meg.. Eller kanskje det siste, forresten
Anette
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Jeg tror jeg hadde blitt litt forskrekka hvis jeg hadde møtt deg løpende rundt og balbe noe på alvisk med alveklær
Reker er morro..
Folk ville blitt skremt om de viste hvordan jeg behandler mine reker.. :p
De første jeg fikk var kirsebær, de fikk det luksus, vannbytter, rekevennelig pumpe, varme og lys.. Men ingen smårollinger, og de ble færre.. Dumpet dem i et plastkarr, med luftpumpe og javamose.. Og vannbytter var ikke eksisterende.. Fylte på vann fra ett av de andre karrene.. Og de formerte seg som kaniner.. Nå går dem i et 12l karr, som er halvfult med vann, mengder med javamose, den vokser faktisk opp av vannet..Mat får de ca 2-3 ganger i uka.. Ikke fult så "ille" hos de sorte bierekene da.. :p Men de har ikke formert seg enda, så enten har jeg bare ett kjønn, ellers så får jeg begynne å behandle dem som kirsebærene? :p
Folk ville blitt skremt om de viste hvordan jeg behandler mine reker.. :p
De første jeg fikk var kirsebær, de fikk det luksus, vannbytter, rekevennelig pumpe, varme og lys.. Men ingen smårollinger, og de ble færre.. Dumpet dem i et plastkarr, med luftpumpe og javamose.. Og vannbytter var ikke eksisterende.. Fylte på vann fra ett av de andre karrene.. Og de formerte seg som kaniner.. Nå går dem i et 12l karr, som er halvfult med vann, mengder med javamose, den vokser faktisk opp av vannet..Mat får de ca 2-3 ganger i uka.. Ikke fult så "ille" hos de sorte bierekene da.. :p Men de har ikke formert seg enda, så enten har jeg bare ett kjønn, ellers så får jeg begynne å behandle dem som kirsebærene? :p
Mine krystall reker går rundt i en 40liter, hakke mata de på et par mnd, og har heller ikke skifta vann på en mnd eller no Eller mata foresten pittelitt en gang i forige uke Synes mest synd på de 2 galaxyrasborasene som går oppi der Huff, stakkars dyr, bra de er glad i alger! Har ikke fått noe nye reker oppi der, men hadde egg en gang... Det er nok galaxyene som har skylden, kanskje det er det som er maten dises? Rekeunger?
Har også et 15 liters rekekar som jeg nesten ikke husker er der. Der går de sorte krystallrekene Det er stadig rogn på damene, så de har det nok greit. Blir til at jeg bare tilsetter det vannet som fordamper, men det ser altså ut til å fungere veldig bra. Må snart luke litt javamose der, for jeg ser snart ikke vann, bare mose .
Odd Espen skrev:Jeg tror jeg hadde blitt litt forskrekka hvis jeg hadde møtt deg løpende rundt og balbe noe på alvisk med alveklær
Jeg hadde blitt ganske skremt selv
Sønnen min har ansvaret for rekene her i hus, og overlever de hos han, overlever de hos de fleste . De som jeg har hatt i mine akvarier, og forsøkt å stelle "skikkelig" har dødd
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Sånn var det her også, da jeg dullet for rekene. Skal jammen ta en titt i karet etterpå å se om de har blitt flere jeg.
Gry skrev:Sånn var det her også, da jeg dullet for rekene. Skal jammen ta en titt i karet etterpå å se om de har blitt flere jeg.
Tok en liten kikk i karet i dag tidelig, og fant 1 av 15 reker... Går ut ifra at de sitter og gasser seg med mat i javamosen... (håper jeg)...
KP- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 268
Registration date : 22.02.2008
det er vel stor sannsynlighet for at det har gjemt seg en del i mosen ja:) syns reker er vanskelig å få øye på kanskje ikke så rart med de gode øynene mine:P tror jeg må til øyelegen snart, hehe:P
-
Fikk flyttet noen kirsebærreker i dag. Skal si de har vokst! Jeg kjøpte dem på forrige auksjon i Eidangerhallen, da var de små og grå, nå er de blitt mye større, og flotte og røde. Hadde nesten glemt at jeg hadde de. Sjekket karet med de sorte krystallene også, og der var det liv i massevis. De går sammen med galaxi rasboras. Tror dere de spiser eventuelle rekebabyer?
-------
Suite à un grand nombre de réponses, ce sujet a été automatiquement divisé. Vous pouvez retrouver la suite de ce sujet ici :
https://pjatten.forumakers.com/viewtopic.forum?t=74
-------
Suite à un grand nombre de réponses, ce sujet a été automatiquement divisé. Vous pouvez retrouver la suite de ce sujet ici :
https://pjatten.forumakers.com/viewtopic.forum?t=74
Side 40 av 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Side 40 av 40