Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+13
Adi
Emma-Louise
Selveste Preben
Birger
Stian og carina
Arne
MalinFP
Johan
Elin
Maria
Odd Espen
bianca88
Gry
17 posters
Side 1 av 40
Side 1 av 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Jeg slettet elefanten din Odd Espen. Kan du legge den inn under denne tråden i stedefor? Da samler vi alt som ikke omhandler noe spesielt her inne.
enda en ny pjatte side jo..
vel, jeg er sjuk, så jeg må nok levere inn sykmelding her..
men skal da prøve å være aktiv..
Virker som om dette er en mye bedre side å pjatte påbianca88 skrev:enda en ny pjatte side jo..
Sykmelding er mottatt; ta to paracet, og du er mye bedre i morgen
Stor som en katt og i slekt med elefantene.
Så søt... Og jeg som alltid har hatt lyst på en liten kose-elefant!
Den der er kjempe søt. Tenk å kunne hatt noe sånt hjemme du.Odd Espen skrev:Så søt... Og jeg som alltid har hatt lyst på en liten kose-elefant!
Gry skrev:Virker som om dette er en mye bedre side å pjatte påbianca88 skrev:enda en ny pjatte side jo..
Sykmelding er mottatt; ta to paracet, og du er mye bedre i morgen
hehe,spiser paracet og ibux som en gal en..:p...
Du ser da helt oppegående ut med den plastposen på hodet
Go kveld!
Ah.. jeg fikk med meg weitzmani! :D:D Og en L204!
Jeg så det på NA Så bra at du er fornøyd!! Det er en god følelse. Var det mye folk der?Maria skrev:Go kveld!
Gry skrev:Jeg så det på NA Så bra at du er fornøyd!! Det er en god følelse. Var det mye folk der?Maria skrev:Go kveld!
Nja, en del folk, men _lite_ objekter.. Veldig lite.. iforhold til hva jeg har vært med på tidligere..
Hmmm.... ja kan være at de arrangerer auksjoner litt for ofte der borte. Synd. Det var visst ikke så bra forrige gang heller.
Gry skrev:Hmmm.... ja kan være at de arrangerer auksjoner litt for ofte der borte. Synd. Det var visst ikke så bra forrige gang heller.
mulig..
Men det var jo minst 20 poser med ancistrus, 3 stk i hver pose, på ca 1 cm.. Og MYE utstillings guppy. Det kan faktisk blir for mye av like ting..
Auksjonen var fin syns jeg, men Maria har glemt noe hun kjøpte altså...
Jeg kjøpte meg masse rart. 1 par apistogramma bitaeniata "shishita", en silver arrowana (til 120 kr!), en P. Apithanos "camelon", en uidentifisert jordspiser som jeg tror er en slags gymnogeophagus.. og litt for og utstyr fra Thor. Er veldig fornøyd jeg.
Jeg kjøpte meg masse rart. 1 par apistogramma bitaeniata "shishita", en silver arrowana (til 120 kr!), en P. Apithanos "camelon", en uidentifisert jordspiser som jeg tror er en slags gymnogeophagus.. og litt for og utstyr fra Thor. Er veldig fornøyd jeg.
Ja det kan det. Det må være noe snadder også, ellers mister i alle fall jeg interessen raskt.
Maria har vært flink pike og lagt inn det hun kjøpte under akvarierelaterte tingElin skrev:Auksjonen var fin syns jeg, men Maria har glemt noe hun kjøpte altså...
hei
endelig går d ann å pjatte igjen? hehe:P
Johan- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 296
Registration date : 03.02.2008
Maria har vært flink pike og lagt inn det hun kjøpte under akvarierelaterte ting [/quote]Gry skrev:
Men jeg ville pjatte og skryte av mitt? Ikke på en akvarierelatert måte hehe
Nå er det bare å starte med blanke ark Johan.Johan skrev:endelig går d ann å pjatte igjen? hehe:P
Hehe.. jeg glemte det i denne tråden, men husker dem i den andre!
Odd Espen sa jeg måtte si hei.. Så.. Hei
MalinFP- Nybegynner
- Antall Innlegg : 9
Registration date : 03.02.2008
Hei, Malin! Velkommen! Her er det bare å presse seg frem og bryte inn i all pratingen. Haar du venner som du kan tenke deg har lyst til å være med her inne, så er det bare å invitere dem. Jo flere vi blir, jo artigere er det. Dette er jo en kjempe fin måte å få nye venner på Nå oppretter jeg en presentasjonstråd, så kan dem som vil skrive noen ord om seg selv derMalinFP skrev:Odd Espen sa jeg måtte si hei.. Så.. Hei
Ja, nå håper jeg bare at du blir like aktiv her som du er på msnMalinFP skrev:Odd Espen sa jeg måtte si hei.. Så.. Hei
Får vel hoppe inn her jeg også for å si at det er liv i meg. Virker som at denne tråden fungerer fint i forhold til andre, å godt er det.
Ja, denne virker veldig bra. Dersom det viser seg at jeg må betale for å få utvidet serverplass etterhvert som vi vokser og overtar hele internett, så er jeg glad vi har felles kontoArne skrev:Får vel hoppe inn her jeg også for å si at det er liv i meg. Virker som at denne tråden fungerer fint i forhold til andre, å godt er det.
Side 1 av 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Side 1 av 40