Hagedam-tråden!
+3
Elin
Gry
Odd Espen
7 posters
Side 1 av 2
Side 1 av 2 • 1, 2
Hagedam-tråden!
Jeg tenkte vi kunne ha en egen hagedam-tråd jeg Her kan vi jo legge ut bilder av hagedammene våres, og snakke litt om hva som skjer i hagedammen, i tilfelle det skjer noe spennende
Sånn har vi lagd utblåset til pumpe i toppen av bekken, ganske stilig egentlig Bare borra et fint hull rett gjennom steinen...
Hele dammen;
Han her flytta inn i dammen så fort vannet kom i, og det ser ikke ut som han har tenkt til å flytte ut med det samme, han bor trygt og godt under den steinen han ligger og soler seg ved her
Noen andre som har noen hagedam-bilder? Eller har linker til flotte hagedammer på nett?
Sånn har vi lagd utblåset til pumpe i toppen av bekken, ganske stilig egentlig Bare borra et fint hull rett gjennom steinen...
Hele dammen;
Han her flytta inn i dammen så fort vannet kom i, og det ser ikke ut som han har tenkt til å flytte ut med det samme, han bor trygt og godt under den steinen han ligger og soler seg ved her
Noen andre som har noen hagedam-bilder? Eller har linker til flotte hagedammer på nett?
Sist endret av Odd Espen den Tor 3 Jul - 15:43, endret 2 ganger
Re: Hagedam-tråden!
Så gøy med en frosk da!! Håper det kommer flere, slik at dere får rumpetroll til våren, men de blir vel kanksje spist av koiene. Fine bilder.
Ja, koia hadde nok spist de, så mange millioner av egg neddi elva for litt siden... Der egga var, var det ca 1meter dypt, og det var egg helt fra bunnen og opp til vannflaten som dekka kanskje en halv meter hver vei! Det var nesten bare nasty å se på! Selv om det også var noen andre egg der og, ligna på froske egg, bare det var lange strimler, overalt!
Tja, eller så er det vel en jente?Elin skrev:*Kysser frosken* venter.. venter ...venter. Må være ei padde!
Odd Espen skrev:Tja, eller så er det vel en jente?Elin skrev:*Kysser frosken* venter.. venter ...venter. Må være ei padde!
Da skulle ho vel blitt prinsesse? Eller kanskje en gutt må kysse ho da. Løp å prøv Espen!
Prøvde når jeg kom hjem i sta, men ingenting skjedde Så du har nok rett i at det må være en padde!
Hva er det med oss? Ikke prøv å kom her og si at du aldri har prøvd å kysse en frosk for å se om det er en padde, jeg vet du har gjort det!
Det er feil navn på tråden, Odd Espen - dette er jo "den store frosketråden"
Anette
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Den hadde ikke vært stort problem å gi til meg nei!
Hvor er det da? Er det bare et bilde du fant på en "sånn bildeside" kanskje?
Likte all mosen som har vokst rundt, og de mosekledde broene! Ja, sånn skal jeg ha det i et stort drivhus som jeg skal ha i fremtiden
Sist endret av Odd Espen den Ons 14 Mai - 15:42, endret 1 gang
Den dammen var fiiin! FANTASTISK lys i bildet og!
Anette
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Det er et sted man bare får gå barbent har jeg funnet ut av. Se den mosedekte bakken. Nydelig sted.
Så at noen av naboungene hadde vært å funnet noen salamandere... Hadde det vært mulig å ha i en hagedam (sånn utenom at det kanskje ikke er helt lovelig?)
KP- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 268
Registration date : 22.02.2008
Ja, er vel ikke umulig å ha de i dammen tenker jeg, de kan vel stikke av hvis de ikke liker seg?
Her er dagens dam-bilder!
Litt lite vann når jeg tok bildene, da dammen lekker litt(antagligvis i elva)... Men fylte på etter jeg hadde tatt bilder. Men se! Årets første vannlilje har kommet opp! Blomstra siden lørdag.
Sett tedenser til lek på hvertfall gullfiskene, ikke det at jeg har så store forventninger, men er litt morsmont alikavel Har og set at noen av koiene hopper litt opp på fjellet av og til, for så å skli ned igjen noen som vet hva det kan komme av? Det er forrestenen liten stund siden nå...
Litt lite vann når jeg tok bildene, da dammen lekker litt(antagligvis i elva)... Men fylte på etter jeg hadde tatt bilder. Men se! Årets første vannlilje har kommet opp! Blomstra siden lørdag.
Sett tedenser til lek på hvertfall gullfiskene, ikke det at jeg har så store forventninger, men er litt morsmont alikavel Har og set at noen av koiene hopper litt opp på fjellet av og til, for så å skli ned igjen noen som vet hva det kan komme av? Det er forrestenen liten stund siden nå...
Sist endret av Odd Espen den Tor 3 Jul - 15:42, endret 1 gang
Åh, vannliljer er pene. De er de eneste blomstene som faktisk går ann å lage i plast og alikevel ser de ekte ut.
Side 1 av 2 • 1, 2
Side 1 av 2