Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+6
Liz H
Maria
Gry
Odd Espen
KP
Johan
10 posters
Side 2 av 40
Side 2 av 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Kusina mi har Iphone, hvis det teller? Virka kul den og da, ho virka hvertfall fornøyd
Gratulere, Liz H!
Ekstra gøy for oss som stemte på dere, da hjalp det jo litt
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Æsj, jeg ligner på han til venstre her nå;
Sølvi retta håret mitt istad! Er ikke helt vant til detta, selv om "de" retta det en gang i for eller no og lagde homsesveis på meg
Sølvi retta håret mitt istad! Er ikke helt vant til detta, selv om "de" retta det en gang i for eller no og lagde homsesveis på meg
Fryktelig søt du er om du ligner han, da:). Jeg har erfaring med sånn sveis, jeg og. Da jeg hadde kort hår (en kort periode) stod det alltid til alle kanter fordi jeg har så kraftige kroner og verv. Jeg var litt lei av det, og en dag jeg skulle på jobb stilte jeg meg opp ned, og busta det skikkelig til med voks, det stod rett opp. Så hoppa jeg inn på avdeling mens jeg sa/ropte/småhylte "ikke hør på mora di Jens, mora di er ei ku". Og der satt det to menn jeg aldri hadde sett før i mitt liv... . Det flaueste var at de absolutt ikke lo...De trodde sikkert jeg var litt gal, men de andre må ha gjort godt inntrykk, for de valgte nå barnehagen vår til barna sine tross alt.
Anette
Anette
Sist endret av AnetteM den Tor 22 Mai - 1:59, endret 1 gang
-
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Yeey! Jeg kom ikke opp i skriftlig eksamen
Nå er det bare å håpe på at jeg ikke kommer opp i muntlig, selv om jeg ikke tror det
Nå er det bare å håpe på at jeg ikke kommer opp i muntlig, selv om jeg ikke tror det
Muntlig er ofte lettere å forbedre karakteren sin i. Så om du kommer opp, er iallefall muntlig bedre enn skritlig.
Når får du vite det?
Anette
Når får du vite det?
Anette
-
Ja, i første klasse kan man det Det er egentlig ikke så mange som kommer opp i første, tror faktisk ikke det var noen på skriftlig...Gry skrev:Kan du slippe både muntlig og skriftlig?
Jeg liker ikke muntlig jeg da, men det er jo ikke så veldig avansert, bare jeg ikke kommer opp i engelskAnetteM skrev:Muntlig er ofte lettere å forbedre karakteren sin i. Så om du kommer opp, er iallefall muntlig bedre enn skritlig.
Når får du vite det?
Anette
Har bare hatt muntlig 2 ganger før, på ungdomsskolen, og da var vi to og to
Jeg er ikke sikker på når vi får vite det egentlig jeg
Vi skal jo ha en prøve-muntlig og, som alle skal liksom, så jeg skjønner ikke hvordan vi skal få tid til alt det Aktivitetsdag har vi og midt inni alt...
Hmmm... jeg er ganske imponert over min egen rettskriving. Å skrive feil er fort gjort, men å skrive "skritilig eksamen" synes jeg nærmer seg ganske flaut.. Ikke rart jeg reklamerer for muntlig framfor skriftlig
Anette
Anette
-
I dag skulle jeg gjeeerne ligget litt til i senga!!
Jeg stod opp halv åtte i dag jeg, altså samtidig som bussen gikk! Så jeg bare kasta pcn i sekken og løp ut i bilen Vi trengte ikke kjøre så alt for langt da, heldigvis
Jeg stod opp halv åtte i dag jeg, altså samtidig som bussen gikk! Så jeg bare kasta pcn i sekken og løp ut i bilen Vi trengte ikke kjøre så alt for langt da, heldigvis
Tror det er på tide at din mor eller far tar på seg oppgaven med å vekke deg om morgenen
I dag har Vivian bursdag. Hun har reist til Sverige med ei venninne som har moren der borte. Jeg og Guro startet dagen hos tannlegen kl. 08.00
Arne begynner ikke på jobb før 11.00 i dag, så vi har hatt en koselig morgen sammen før han nå måtte dra. Alt i alt så har det vel nesten skjedd mer siden kl.07.00 og til nå i dag, enn det skjer på en hel dag ellers. Senere skal jeg ned å kjøpe nye øreplugger, for de som følger med Ipoden er noe herk, og ikke gir de særlig bra lyd heller. Så skal jeg og Guro ta bussen til Arendal, for hun skal til sin far i helgen. Der skal jeg på sykehuset for å besøke nevøen min. De fant ut i går at han har hull i hjertet, så han er der til undersøkelser . SÅ er det en tur på Myrene, før jeg kjører hjem med Arne.
Sånn, det var dagens info, fra meg til dere
I dag har Vivian bursdag. Hun har reist til Sverige med ei venninne som har moren der borte. Jeg og Guro startet dagen hos tannlegen kl. 08.00
Arne begynner ikke på jobb før 11.00 i dag, så vi har hatt en koselig morgen sammen før han nå måtte dra. Alt i alt så har det vel nesten skjedd mer siden kl.07.00 og til nå i dag, enn det skjer på en hel dag ellers. Senere skal jeg ned å kjøpe nye øreplugger, for de som følger med Ipoden er noe herk, og ikke gir de særlig bra lyd heller. Så skal jeg og Guro ta bussen til Arendal, for hun skal til sin far i helgen. Der skal jeg på sykehuset for å besøke nevøen min. De fant ut i går at han har hull i hjertet, så han er der til undersøkelser . SÅ er det en tur på Myrene, før jeg kjører hjem med Arne.
Sånn, det var dagens info, fra meg til dere
Ja? De gjør jo det hver morgen! Men jeg er flink til å sove jeg da... Heldigvis er skolen snart ferdig, og jeg kan sove i 2mndGry skrev:Tror det er på tide at din mor eller far tar på seg oppgaven med å vekke deg om morgenen
Hils ho når du snakker med ho daGry skrev:I dag har Vivian bursdag. Hun har reist til Sverige med ei venninne som har moren der borte.
Er det ikke alltid sånn med ørepropper som følger meg ting? De suger rett og slett, og man kan så vidt høre noeGry skrev:Senere skal jeg ned å kjøpe nye øreplugger, for de som følger med Ipoden er noe herk, og ikke gir de særlig bra lyd heller.
Lykke til i Arendal da! Skulle til å si at du måtte hilse han, men det er kanskje ikke noe vits i det når jeg ikke vet hvem han er? Men du kan jo hilse Arne! Hehe, jeg er glad i å hilse folk!Gry skrev:Så skal jeg og Guro ta bussen til Arendal, for hun skal til sin far i helgen. Der skal jeg på sykehuset for å besøke nevøen min. De fant ut i går at han har hull i hjertet, så han er der til undersøkelser . SÅ er det en tur på Myrene, før jeg kjører hjem med Arne.
[quote"Gry"]Sånn, det var dagens info, fra meg til dere [/quote]
Det er koslig å lese "dagens info-innlegg"...
Gratulerer med dagen Vivian! May er en fin måned
Jeg har fått parfyme i førbursdagspresang, aqua de roma av laura biagotti. Tror den holder på å gå ut av produksjon, men jeg elsker den! Fikk en stor flaske så da har jeg tid til å finne en annen lukt en annen gang. Nå lukter jeg hvertfall godt
Ellers var jeg litt sur på pjatten en stund. Jeg skulle åpne ett innlegg om Alex og så stod det at pjatten ikke fantes! Gress å gru. Så fikk jeg endelig kommet meg inn og skrev et langt skrekk og gru innlegg. Pluss masse pjatt om at jeg var sur fordi jeg ikke hadde fått emailoppdateringer så jeg hadde trodd at ingen hadde sagt noe på mange dager. Var ikke lett for meg Etter at jeg hadde skrevet det innlegget og sendt det skjedde det noe slik at det ikke kom med! Var bare blomkålrabarbra innlegget til Espen der. Og ja den ligna veldig.
En annen ting er det noen som vet om ekle igle lignende planarier er farlig for rekeyngel? Blir liksom aldri babier på kirsebærrekene selv om jeg har sett mange med egg. Er ingen fisk sammen med dem, bortsett fra en ørliten galaxy rasbora (den er mindre enn en liten kaktustorn)
Jeg har fått parfyme i førbursdagspresang, aqua de roma av laura biagotti. Tror den holder på å gå ut av produksjon, men jeg elsker den! Fikk en stor flaske så da har jeg tid til å finne en annen lukt en annen gang. Nå lukter jeg hvertfall godt
Ellers var jeg litt sur på pjatten en stund. Jeg skulle åpne ett innlegg om Alex og så stod det at pjatten ikke fantes! Gress å gru. Så fikk jeg endelig kommet meg inn og skrev et langt skrekk og gru innlegg. Pluss masse pjatt om at jeg var sur fordi jeg ikke hadde fått emailoppdateringer så jeg hadde trodd at ingen hadde sagt noe på mange dager. Var ikke lett for meg Etter at jeg hadde skrevet det innlegget og sendt det skjedde det noe slik at det ikke kom med! Var bare blomkålrabarbra innlegget til Espen der. Og ja den ligna veldig.
En annen ting er det noen som vet om ekle igle lignende planarier er farlig for rekeyngel? Blir liksom aldri babier på kirsebærrekene selv om jeg har sett mange med egg. Er ingen fisk sammen med dem, bortsett fra en ørliten galaxy rasbora (den er mindre enn en liten kaktustorn)
Grøss for noen pjatte-opplevelser du har hatt da! Skulle ønske man fikk oppdateringer om alt av nye froum og tråder som ble laget, for nå får vi jo bare oppdatering på det vi har skrevet på selv vel? Noen ganger har det lagt nye tråder (under andre temaer enn den store pjatten) i mange dager før jeg ser dem, og det er jo dumt. Jeg forsøker å trykke på dagens innlegg eller hva det står hver dag, men noen ganger glemmer jeg det.
Kan jo bare gå nederst på siden og trykke på motta oppdateringer? Har det på mange av trådene her.. Ikke bare de jeg skriver i selv. Er så nysgjerrig at bare en tråd lyser rødt må jeg inn å glo selv om jeg helt sikkert burde ha gjort noe annet. Les: klippet gresset. Vel gresset mitt er vel mer siv å regne nå. Deilig med naturtomt
Finner ikke den knappen jeg, eller mener du " start watching the forum"? Har funnet den i alle fall, og trykket på den, så nå watcher jeg forumene
Mente den som heter start watching forums ja Godt at noen forstår hva jeg mener når jeg ikke er så god til å forklare hva jeg tror virker
Nå skal jeg til byen og drikke kaffe mocca Gresset kan vente. Ser ut som regn uansett hi hi.
Nå skal jeg til byen og drikke kaffe mocca Gresset kan vente. Ser ut som regn uansett hi hi.
Kos deg med kaffen. Etter x antall dager på slankern har jeg skeiet fullstendig ut her med vanlig is Snakk om selvkontroll og styrke.
Er du på slankern!?Gry skrev:Etter x antall dager på slankern har jeg skeiet fullstendig ut her med vanlig is Snakk om selvkontroll og styrke.
Is er bare sunt, sammen med sjokolade og annet søtsaker Bare ikke brus da, det er ikke sunt, bare hvis man drikker det kontrolert Hehe...
Gry! Nå fikk jeg lyst på is, det var dårlig gjort! Tror dere jeg får fri fra matte hvis jeg sier at jeg må ned på kiwi og kjøpe meg en is(boks)?
Hehe, ja, sier du at det er grunnen, da tror jeg du får gå. Bare pass på å lov at alle skal få is når du kommer opp igjen.
Eeh... Min is!Gry skrev:Hehe, ja, sier du at det er grunnen, da tror jeg du får gå. Bare pass på å lov at alle skal få is når du kommer opp igjen.
Nei, du må kjøpe en sånn pakke med mange småis til klassen, og en to-liters til deg
Ahh.. Nå tar jeg helg..
Og tro det eller ei, så sitter jeg med et glass vin.. Var innom polet og gikk med en blue nun, gold edition, muserende vel å merke, men vin.. Også en Riseling.. Så i kveld skal jeg koooose meg med vin, til tross for at jeg overhodet ikke er noen vindrikker, ost og kjeks..
Skal no ta det lungt, lille meg har ikke hatt inntak av alkohol siden sommeren 06, så dette kan bli arti.. hihi
Og tro det eller ei, så sitter jeg med et glass vin.. Var innom polet og gikk med en blue nun, gold edition, muserende vel å merke, men vin.. Også en Riseling.. Så i kveld skal jeg koooose meg med vin, til tross for at jeg overhodet ikke er noen vindrikker, ost og kjeks..
Skal no ta det lungt, lille meg har ikke hatt inntak av alkohol siden sommeren 06, så dette kan bli arti.. hihi
Side 2 av 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Side 2 av 40