Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+6
Liz H
Maria
Gry
Odd Espen
KP
Johan
10 posters
Side 11 av 40
Side 11 av 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Nydelig fisk er det hvertfall. Vet hvertfall hvor jeg skal hente, hvis han får yngel på di
Birger- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 170
Jobb/hobbier : Akvarier ,biler og kvinnfolk :-)
Humor : Eier ikke humor.
Registration date : 03.02.2008
Om du får en butikk til å ta inn, Elin, si i fra! De får nok solgt noen til meg og . Nå har jeg henta reolen min, så nå blir det vasking og gnukking av stål og glass i morgen, før vindunderet kommer innendørs. Da får jeg med ett plass til ett par fisk:)
Anette
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Komme å hente litt hos meg da
-
Ønsker meg flere nye kar jeg og Det er så mange vakre fisk rundt forbi!
-
Da tar jeg begge Syns det skulle fulgt med akvarium som passer til fiskene når man handler fisk
Birger skrev:Komme å hente litt hos meg da
Ja, har du noe, spesielt fra SA du ikke trenger, så skal ikke jeg være hard å be. Men må bli der lenge, for jeg er utrolig dårlig til å fange fisk. De fleste som kommer opp i mine kar blir der til jeg skal ommøbelere
Anette
-
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
du er skremmende lovlydig Maria:P hehehe...
når jeg var i aalborg var jeg innom 3 butikker, den ved Bilka, den har skiftet navn, men husker ikke til hva, veldig bra butikk syns jeg:) så var jeg innom Malawicarsten.dk masse flott malawi!!! å åsså annen fisk, men mest malawi:) å så var jeg innom tropefisk der, en knøttliten sjappe, men de hadde noe spennende likevel:)
I dag fikk jeg meg pumper til kara mine, og en varmekolbe, men er det noen som har en 50 watts varmekolbe de vil selge er d bare å si ifra:) regner med å sette opp ett par kar i morra:D d blir morro
når jeg var i aalborg var jeg innom 3 butikker, den ved Bilka, den har skiftet navn, men husker ikke til hva, veldig bra butikk syns jeg:) så var jeg innom Malawicarsten.dk masse flott malawi!!! å åsså annen fisk, men mest malawi:) å så var jeg innom tropefisk der, en knøttliten sjappe, men de hadde noe spennende likevel:)
I dag fikk jeg meg pumper til kara mine, og en varmekolbe, men er det noen som har en 50 watts varmekolbe de vil selge er d bare å si ifra:) regner med å sette opp ett par kar i morra:D d blir morro
Johan- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 296
Hei på dere folkens! Beklager at jeg ikke takket for gratulasjonene i går, jeg fikk ikke mail om at dere hadde skrevet i denne tråden før nå! TUSEN TAKK!!!
Hadde du fin bursdag, Gry? Hva fikk du? Noe du ønsket deg?
Anette
Anette
-
Fikk jo I podèn fra Arne, og det var det eneste jeg i grunn ønsket meg, så fikk jeg to kunstglass(skulpturer) av en kamerat, jeg fikk frisørtime av mamma, og smykke fra Embla av min far og samboer, hun er medeier i Embla, så det vanker heldigvis masse snadder der i fra. Ellers var en av de beste gavene at Arne sto opp med jentene slik at jeg fikk sove lenge . Jeg hadde en kjempe fin dag. Den startet med tur ytterst på Randvik, ut mot havet, med ei venninne, og ble avsluttet med familieselskap på kvelden. Det ble litt amputert av at min bror og svigerinne er i Oslo med min nevø, men de får komme til kaffe en dag når de er hjemme igjen. Min eldste datter kommer en dag hun har fri, så da blir det litt feiring igjen.AnetteM skrev:Hadde du fin bursdag, Gry? Hva fikk du? Noe du ønsket deg?
Anette
Det er viktig å ikke bruke opp all feiringen på en gang. Du har jo en helg foran deg
Anette
Anette
-
Johan skrev:du er skremmende lovlydig Maria:P hehehe..
Noen må jo! :p Nei, jeg har funnet ut at jeg har ikke råd til å betale noe bot eller betale så voldtsomt mye i toll, derfor gjør jeg det heller lovlig..
ja en bot er sure penger... det virker jo ikke som noe spess stress... er vel bare tiltak å gidde å gjøre d:P hehe
Johan- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 296
Helgen blir feiret på jobbAnetteM skrev:Det er viktig å ikke bruke opp all feiringen på en gang. Du har jo en helg foran deg
Anette
Overraskelse;
- Spoiler:
- Jeg kom inn på Gran Canaria!!!
Så gøy med brev og info fra skolen da, men for et dyrt nett!!
Takk takk I dag skal det feires.
Så bra at du kom inn da Espen. Blir sikkert ett morsomt og lærerikt år!
Så bra at du kom inn da Espen. Blir sikkert ett morsomt og lærerikt år!
Gratulere
- til Odd Espen med at du kom inn
- til Elin fordi du har bursdag!
- til Odd Espen med at du kom inn
- til Elin fordi du har bursdag!
-
Ikke glem varmt nå da!Elin skrev:Så bra at du kom inn da Espen. Blir sikkert ett morsomt og lærerikt år!
Nå er reolen, karene, lysarmaturene og dørene vasket og forsøkt skrapet så godt som mulig for gammel sort silikon på rammene. Så er den satt opp der den skal være, og to av karene fylt med vann (må fylle noen og noen i tilfelle de lekker...). Ikke noe strøm eller noe er koblet til, men alt er klart. Nå skal jeg fylle på med to og to kar om dagen, og så skal jeg kjøpe skjøteledning på mandag, og da setter jeg pumper og lys i gang. Må til Arendal og kjøpe sand. Var deilig med sommervær da jeg stod ute og skrubbet og brukte hageslangen på verandaen, hadde ikke vært så lett å gjøre denne jobben inne.
Anette
Anette
-
SÅ flink du har vært Anette. I dag har jeg fått pakket ned to yngelkar, og har fått samlet endel reker i et annet. Jeg begynner så smått å legge ned reolen min nå før sommeren. Blir et selskapskar her i stede (regner med fra tidlig høst). Jeg får snart andre ting å bruke fritiden min på, så det hjelper med et kar i stede for 10.
Side 11 av 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Side 11 av 40