Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+6
Liz H
Maria
Gry
Odd Espen
KP
Johan
10 posters
Side 3 av 40
Side 3 av 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Mamma og pappa var og på polet i går forresten, men ikke sammen, og uvitende om at den andre hadde vært der Så først kom pappa hjem med en eske vin, og fylte på i vinhylla, så en halvtime senere kommer mamma inn med et par poser vin Nå er vinhylla stapp full, og tror de endte opp på rundt 20 flasker rødvin, og 3-4000kr mindre(de kjøpte et par flasker med no anna og)
Jeg har og lyst på vin... men jeg får hold meg til pepsi max jeg er klossete nok som det er akkurat nå!
Noen som vet hvordan man får metylenblått av gulvet? Keramiske fliser som egentlig skal være rødbrune med HVITE fuger.. og cafecremfargede lister og vegg? Og av hendene etter at man har prøvd med klorin og aceton for å få vekk gørra fra gulvet?
Noen som vet hvordan man får metylenblått av gulvet? Keramiske fliser som egentlig skal være rødbrune med HVITE fuger.. og cafecremfargede lister og vegg? Og av hendene etter at man har prøvd med klorin og aceton for å få vekk gørra fra gulvet?
Eneste forlaget jeg har er å søle metylenblått over resten av gulvet og Men ellers lykke til med å få det vekk, håper det forsvinner etterhvert!
Husker jeg knuste en vinflaske på gulvet nedi gangen for lenge siden, det er fliser på gulvet så det overlevde, men jeg knuste den rett ved trappa, så den ene stolpen var helt rød i bunnen, og det var umulig å få vekk. Nå er trappa malt, så det har forsvunnet
Det var litt stilig i stad, for vi snakka om når jeg var liten og om håret mitt da. Så snakka vi om at mamma var så glad i å flette meg(siden jeg hadde langt hår), og pappa ble så lei av det så han tok meg til frisøren. Også kommer jeg og sier at jeg kan huske det, første gangen vi dro til frisøren! Mamma bare "næh, det kan du vel ikke, du var jo rundt 2 år?". Så, før de sa noe mer, sa jeg hvor vi dro, og det var søren meg riktig! Jeg kan huske hvilken vei vi kjørte og! Jeg er god til å huske ting som skjedde for lenge siden, men hva som skjedde i går, nei det er borte! Kommer vel tilbake om 10 år
Husker jeg knuste en vinflaske på gulvet nedi gangen for lenge siden, det er fliser på gulvet så det overlevde, men jeg knuste den rett ved trappa, så den ene stolpen var helt rød i bunnen, og det var umulig å få vekk. Nå er trappa malt, så det har forsvunnet
Det var litt stilig i stad, for vi snakka om når jeg var liten og om håret mitt da. Så snakka vi om at mamma var så glad i å flette meg(siden jeg hadde langt hår), og pappa ble så lei av det så han tok meg til frisøren. Også kommer jeg og sier at jeg kan huske det, første gangen vi dro til frisøren! Mamma bare "næh, det kan du vel ikke, du var jo rundt 2 år?". Så, før de sa noe mer, sa jeg hvor vi dro, og det var søren meg riktig! Jeg kan huske hvilken vei vi kjørte og! Jeg er god til å huske ting som skjedde for lenge siden, men hva som skjedde i går, nei det er borte! Kommer vel tilbake om 10 år
Teit av mamma og pappa å starte med vin-smaking allerede i dag! De satt oppe hos hyttenaboene og koste seg, så ringer sølvi og sier ho har punktert nedi laget! Og de kan jo ikke kjøre! Så da ringte de noen naboer oppi her og spurte om de kunne hente ho
Ser dere bildene/avatarene våre? Jeg ser ikke et bilde jeg.
Edit, nå kom de tilbake....
De går litt av og på her ogGry skrev:Ser dere bildene/avatarene våre? Jeg ser ikke et bilde jeg.
jeg har ikke hatt noe problemer med avatarene..
*gjesp*
*gjesp*
Jeg fikk nesten litt sjokk når jeg så dette lille, søte og fine akvariet! 1 liters akvarium! Litt perfeksjonist han der
På den nettsida er det forresten masse fine bilder, og masse inspirasjon! Der kommer jeg til å bruke mye tid ja!
På den nettsida er det forresten masse fine bilder, og masse inspirasjon! Der kommer jeg til å bruke mye tid ja!
I dag har jeg vært i Sverige, og hatt mye styr på veien, og ledd så jeg har vondt i magen. Kom hjem nå for en time siden. Håper alle medpjattere har hatt en like fin dag som meg.
Gry: fikk du meldinga mi?
Anette
Gry: fikk du meldinga mi?
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
I dag klarte jeg ikke holde meg mer.. Ble et par apistogramma macmasteri og en liten trio grønne sverddragere..
Gjett hvem som gleder seg til macmasteri hannen blomstrer ut for fult da...
Gjett hvem som gleder seg til macmasteri hannen blomstrer ut for fult da...
Mac masteriene er utrolig flotte - bilder????
Anette
Anette
-
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
AnetteM skrev:Mac masteriene er utrolig flotte - bilder????
Anette
Vet du, jeg hæres ikke ta bilder av det karret dem går i nå.. Det er overgrodd, elendig lys, slike gule osram lys.. *grøss* Har ikke fått sulla meg til å bytte enda.. Ja, det ser rett å slett helt forferdelig ut..
Skal få meg til å luke og sånn i morgen kansje.. Kansje det blir litt bilder da..
Odd Espen: Han må være en mann med mye fritid, tror jeg:). Du hadde nok blitt minst like flink, om du hadde gått inn for det.
Maria: Du får skrape alger akkurat der de pleier å være, og ta nærbilder. Da legger man ikke merke til hvordan resten av karet er
Anette
Maria: Du får skrape alger akkurat der de pleier å være, og ta nærbilder. Da legger man ikke merke til hvordan resten av karet er
Anette
-
Nei, jeg hadde ikke takla å sitte der med en pinet og innrede et kar! Da hadde jeg nok blitt gal!AnetteM skrev:Odd Espen: Han må være en mann med mye fritid, tror jeg:). Du hadde nok blitt minst like flink, om du hadde gått inn for det.
Ps! s'en på tastaturet er "ødelagt" i dag, så hvis det mangler en s her og der så er det grunnen
Du kunne blitt like flink, om du hadde interesse og tid - for du har øye for det. Men da blir du flink til noe annet i steden Jeg hadde heller ikke orket det pirket:)
Anette
Anette
-
Drømmen er å bli like flink, bare i større format hehe...
Vet du hva Anette? Idag sa jeg nei takk til flere slag apistoer, bla den munnrugende typen.
Birger- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 170
Jobb/hobbier : Akvarier ,biler og kvinnfolk :-)
Humor : Eier ikke humor.
Registration date : 03.02.2008
Sa du nei takk til det? Du er rar . Når får jeg snart reolen, så da hadde jo jeg hatt plass
Har du reist langt i dag? Du har ikke vært mye på nett.
Anette
Har du reist langt i dag? Du har ikke vært mye på nett.
Anette
-
Oslo.... Men di apistoene kan jeg hente når jeg vil
-
Munnrugende apistoer har jeg aldri vært borti - har du noen navn på dem så jeg kan lese meg opp litt?
Anette
Anette
-
-
-
-
Side 3 av 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Side 3 av 40