Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+6
Liz H
Maria
Gry
Odd Espen
KP
Johan
10 posters
Side 30 av 40
Side 30 av 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Stakkars datteren min, Jeanette nå. Nå har den fantastiske svangerskaps-kvalmen satt inn, og da er det ikke bare bare å jobbe på sykehjem. Mange lekre lukter å reagere på der
Gry skrev:Stakkars datteren min, Jeanette nå. Nå har den fantastiske svangerskaps-kvalmen satt inn, og da er det ikke bare bare å jobbe på sykehjem. Mange lekre lukter å reagere på der
Stakkar..
Har lest litt sånn fødselshistorier på et annen forum jeg er på, og jeg må ærlig innrømme at adoptering høres bare bedre og bedre ut.. :p
Jeg har hatt tre fantastisk rakse fødsler, så det står for meg som bare spennende og positivt. Å gå gravid, spy, besvime og bekkenløsning derimot var ikke noe særlig. Men så var det kos å kjenne babyen sparke og styre i magen selvfølgelig, så det var masse positivt forbundet med det også altså!
Jeg er her, men bare et øyeblikk. Jeg er så forbasket trøtt, og har tidligvakt i morgen. Nå er jeg så ufattelig klar for ferie! Hvordan går det med helsa, Maria?
Maria skrev:Er det virkelig ingen pjattere her i kveld?
Noen da....
Må bare klage litt jeg å, ser at det går sport i det .... :-S
Først ødela jeg det ene karet med påfølgende vannskade, så var jeg på konferanse i Oslo fra mandag-onsdag, og da ville ikke maskinen som holder liv i meg om natta virke lenger, og som ikke det var nok, nå har bilen også konka... :-( arg arg arg.... Nå må det være nok!
Har fått tilbud om et Juwel Vision 260, noen som har noen tanker om dette?
KP- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 268
Registration date : 22.02.2008
Nå våknet sykepleieren her altså! Maskinen som holder liv i deg om natta? Pustemaskin?
Gry skrev:Nå våknet sykepleieren her altså! Maskinen som holder liv i deg om natta? Pustemaskin?
Lever vel strengt tatt uten den også, bare ikke så lenge... :-S CPAP ja...
KP- Viderekommen pjatter
-
Oj, huff da. KOLS du også, eller kanskje en muskelsykdom? Nå må du la være å svare om du synes jeg er for nysgjerrig, og heller be meg passe mine egne saker.
Gry skrev:Oj, huff da. KOLS du også, eller kanskje en muskelsykdom? Nå må du la være å svare om du synes jeg er for nysgjerrig, og heller be meg passe mine egne saker.
Neida, heldigvis ikke KOLS... og det er vel strengt tatt ikke muskelsykdom heller... Får sjekke hva du kan da, OSA?
KP- Viderekommen pjatter
-
søvn apnoe? O.... hmmm.... la meg se... det mest logiske er at det står for obstruktiv?
Gry skrev:søvn apnoe? O.... hmmm.... la meg se... det mest logiske er at det står for obstruktiv?
Flink jo (hvis du ikke har jukset da ;-)) Obstuktiv søvn apne....
KP- Viderekommen pjatter
-
Er ikke så ufattelig mange sykdommer hvor man benytter Cpap, og jeg hadde praksis på lungeavd i Arendal, så her hadde jeg flaks.
Oj, nå er klokka blitt mye mer enn den skulle bli, eller for å si det på en annen måte, jeg skulle lagt meg for lenge siden Talast!
Joa, jeg har det forsåvidt greit.. Bihulene er begynt å åpnes, og øye mitt renner ikke like mye lenger..
Etter dagen i går så fikk jeg et veldig god kick..
1. De trakk ikke skatt på attføringa, viste ikke det..
2. Jeg fikk vite at jeg skulle få 400D
3. Jeg FIKK 400D i går
4. Jeg fikk mail, fra en som ville kjøper skummeren, kommer å henter den på lørdag eller søndag..
Så jeg er litt høy på gledene fra i går enda.. :p Jeg har jo selvsagt klart å forlagt det lokket til linsa.. Jeg har leita ræva av meg.. I hele huset.. Og jeg skjønner ikke hvor den har blitt av.. For jeg hadde den i dag tidlig.. Med mindre mamma har kasta den.. *grin* Heldigvis er ikke noen søppelposer gått i søppelkasse, så skal gå gjennom de og.. (gleder jeg meg? nei! men hva gjør man no? :p )
3. Jeg FIKK 400D i går
4. Jeg fikk mail, fra en som ville kjøper skummeren, kommer å henter den på lørdag eller søndag..
Så jeg er litt høy på gledene fra i går enda.. :p Jeg har jo selvsagt klart å forlagt det lokket til linsa.. Jeg har leita ræva av meg.. I hele huset.. Og jeg skjønner ikke hvor den har blitt av.. For jeg hadde den i dag tidlig.. Med mindre mamma har kasta den.. *grin* Heldigvis er ikke noen søppelposer gått i søppelkasse, så skal gå gjennom de og.. (gleder jeg meg? nei! men hva gjør man no? :p )
Maria skrev:Joa, jeg har det forsåvidt greit.. Bihulene er begynt å åpnes, og øye mitt renner ikke like mye lenger..
3. Jeg FIKK 400D i går
Grattis med kamera, fornøyd? Har selv 350D (stort sett det samme) men har ikke nok tid til å lære meg det skikkelig.....
KP- Viderekommen pjatter
-
KP skrev:
Grattis med kamera, fornøyd? Har selv 350D (stort sett det samme) men har ikke nok tid til å lære meg det skikkelig.....
Veeeldig Fikk det i går, så evnene er ikke så mye å skryte av.. Men har no fått til litt bilder.. kan legge ut i morgen, nu er det natta..
Har ikke fått tatt med meg kamera ut noe særlig, siden været har vært helt vilt..
Så da er det visse dyr som får "gjennomgå".. :p
Ble flere bilder av Alex, men legger dem til i tråden hans..
Så da er det visse dyr som får "gjennomgå".. :p
Ble flere bilder av Alex, men legger dem til i tråden hans..
Så fine bilder av alex og pus! Du får det jo mye bedre til enn meg Maria hehe. Jeg har og fått nytt kamera Er så fornøyd for nå tror jeg at jeg klarere å få tatt med meg kamera rundt omkring og faktisk brukt det
Shakira poserte villig første kvelden med nytt kamera:
Så var det slik supermakro som måtte prøves ut, og da ble Caspers nese offer:
Shakira poserte villig første kvelden med nytt kamera:
Så var det slik supermakro som måtte prøves ut, og da ble Caspers nese offer:
Som jeg sa da jeg så de bildene første kvelden, du får bedre bilder med det enn hva jeg fikk med det.. :p Og jeg er bare super fornøyd med hvordan bildene blir med mitt nye..
Bildene er kjempe flotte!
Søss er sjalu på meg.. Hun kom hjem i går, og fikk prøve det.. og det gikk ca 10 bilder så kommer det "mamma, jeg vil og å ha sånt kamera!!" Jeg måtte gnikke meg i nevne og flire litt, fordi mamma har ikke lagt i noe i dette kamera, heller ikke det andre.. Så det er heeeelt mitt..
Men jeg klarte ikke være "ond" lenge, og sa at hun skulle få låne det når hun ville.. *snille maria*
Bildene er kjempe flotte!
Søss er sjalu på meg.. Hun kom hjem i går, og fikk prøve det.. og det gikk ca 10 bilder så kommer det "mamma, jeg vil og å ha sånt kamera!!" Jeg måtte gnikke meg i nevne og flire litt, fordi mamma har ikke lagt i noe i dette kamera, heller ikke det andre.. Så det er heeeelt mitt..
Men jeg klarte ikke være "ond" lenge, og sa at hun skulle få låne det når hun ville.. *snille maria*
Vær hilset alle pjattere:)
Har ikke fått vært innom her på noen dager nå, skjedd noe spennende hos folk? Jeg var på jobb fest i går, så noe redusert blir man jo av det:P hehe...
Ellers så venter jeg på å få kommet meg til Birkeland for og hente resten av reol greiene til meg og elin... men tror ikke jeg orker d i dag får håpe jeg får mulighet til og opp i morra....
Har ikke fått vært innom her på noen dager nå, skjedd noe spennende hos folk? Jeg var på jobb fest i går, så noe redusert blir man jo av det:P hehe...
Ellers så venter jeg på å få kommet meg til Birkeland for og hente resten av reol greiene til meg og elin... men tror ikke jeg orker d i dag får håpe jeg får mulighet til og opp i morra....
Johan- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 296
Registration date : 03.02.2008
Hei, Johan! Du får forsøke å ikke havne på fest i dag da, så er vel sjansen for at du orker reise i morgen litt større?
hehe:P nei i kveld blir det rolig:P hehe
Johan- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 296
Registration date : 03.02.2008
Velkummen tilbakers til pjatten Johan
Jeg lurer på hvor Odd Espen er? Stille fra den kanten gitt...
Har hatt den store vannbytte dagen og nå lager jeg meg lasange for å feire hehe mmmmm
Jeg lurer på hvor Odd Espen er? Stille fra den kanten gitt...
Har hatt den store vannbytte dagen og nå lager jeg meg lasange for å feire hehe mmmmm
Har ikke hørt noe fra han på noen dager. Bare han ikke er syk så Håper han "bare" er uten nett. Her i huset blir det biffburgere i kveld, og for at dere ikke skal tro at vi har blitt sunne, så lager jeg selvfølgelig pomes-frites til.
Side 30 av 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Side 30 av 40