Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+6
Liz H
Maria
Gry
Odd Espen
KP
Johan
10 posters
Side 38 av 40
Side 38 av 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Hehe strikke genser av algene..
Jeg har kosa meg på internasjonalt marked i byen i dag (arendal hehe). Veldig god mat!!!
Prøvde ut dette galleriet og. Vet ikke om jeg la bildene inn rett. Kan dere se dem?
Jeg har kosa meg på internasjonalt marked i byen i dag (arendal hehe). Veldig god mat!!!
Prøvde ut dette galleriet og. Vet ikke om jeg la bildene inn rett. Kan dere se dem?
Tror den genseren blir engangsbruk? Eller så må du bære på vannflasker så du holder algene våte
Ser bildene dine Elin
Ser bildene dine Elin
Skjønte feilen I stad stod det 0,00 Mo, men nå står det 16,00 Mo... Ikke det at jeg vet hva Mo betyr daGry skrev:Skal være i orden nå.
Så det klør allerede? Jeg er glad jeg har så tydelig pollenallergi at jeg ikke behøvde å ha slike lapper på meg. Om jeg er allergisk mot husstøv, hund, dyr, fugl osv, så vil jeg ikke vite det, for jeg har ikke tenkt å slutte med dyr uansettLiz H skrev:Da er ryggen ferdig plastra..... hele øvre halvdel av ryggtavla...
Humm... her er det forhold for å klikke i løpet av helga kjenner jeg!
Ja, det var det som var greia. Tror Mo må være noe stort, for jeg har tillat ganske store bilder. Så gjelder det å se hvor mye plass jeg kjøpte, og hvor ofte jeg må kjøpe ny plass. Ser ikke helt vitsen med dette galleriet, for det er jo bare å legge ut bilder i innleggene, men det er jo litt fancy da, og vi må jo ha noe nytt her innimellom.Odd Espen skrev:Skjønte feilen I stad stod det 0,00 Mo, men nå står det 16,00 Mo... Ikke det at jeg vet hva Mo betyr daGry skrev:Skal være i orden nå.
Nå må dere ikke få panikk. Jeg skal bare teste ut nye layouts, så om det plutselig forandrer seg her er det bare meg som styrer.
Å synes dere? Jeg skulle i grunn hatt noe helt annet, men siden hvor jeg finner utseendene er nede nå. Jeg får lete videre senere.
Wææææ! Gjett hvem som fikk panikk da!? Gikk inn på pjatten og ALT var anderledes! Fant så vidt "svar-knappen"
Home-siden var veldig fin, men syns de knappene inne i trådene var litt vanskelige og "usynlige".Gry skrev:Å synes dere? Jeg skulle i grunn hatt noe helt annet, men siden hvor jeg finner utseendene er nede nå. Jeg får lete videre senere.
Hihi, og du som hadde laget sånt fin, sint spørsmål om det var tydelig Fornøyd nå da?
Oi... Man går ut en liten tur og kommer inn igjen til nyoppussa pjatt?
Gry: om det klør allerede: jupp - det plasterlimet som sklir utover ryggtavla er ikke så behagelig akkurat...
Det er heldigvis ikke hundeallergi osv som testes -men kontaktallergier (nikkel, kobolt, parfyme,osv)- og kjemikalier (slipper jeg oppvasken etter dette?)
Gry: om det klør allerede: jupp - det plasterlimet som sklir utover ryggtavla er ikke så behagelig akkurat...
Det er heldigvis ikke hundeallergi osv som testes -men kontaktallergier (nikkel, kobolt, parfyme,osv)- og kjemikalier (slipper jeg oppvasken etter dette?)
Liz H- Viderekommen pjatter
- Antall Innlegg : 268
Registration date : 03.03.2008
Denna var jo bra! Var fornøyd i stad og jeg hehe...
Men nå skal vi ta båten til Risør og spise pizza på Kast Loss(?)!
Oj, den slags allergier har jeg ikke tenkt på! Å slippe oppvasken er jo en kjempe grunn til å finne ut av om man har slik type allergi.Liz H skrev:Oi... Man går ut en liten tur og kommer inn igjen til nyoppussa pjatt?
Ja, men er du ikke enda mer fornøyd med denne?Odd Espen skrev:Denna var jo bra! Var fornøyd i stad og jeg hehe...
Kose dere på kast loss, deilig Pizza der. Men du, det torner her innimellom, dere er sikre på at dere vil ta båten?
pizza????
Ånei.... skulle ikke dele nei? .... jaja... får vel grille vi da... indrefilet.... *slafs*
(Kan vi ikke få en skikkelig slafse-smiley her?)
Ånei.... skulle ikke dele nei? .... jaja... får vel grille vi da... indrefilet.... *slafs*
(Kan vi ikke få en skikkelig slafse-smiley her?)
*Hyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyl*
jeg er sånn vanemenneske, denne nye pjatten kommer til å ta tid til å tilvennes..
OG!! Vi har fått en indisk halsbånd parakitt, type blå, på jobb.. og jeg har SÅ lyst på den, herregud så nydelig.. Skikkelig flott blåfarge, og rødt nebb.. Super fin!
jeg er sånn vanemenneske, denne nye pjatten kommer til å ta tid til å tilvennes..
OG!! Vi har fått en indisk halsbånd parakitt, type blå, på jobb.. og jeg har SÅ lyst på den, herregud så nydelig.. Skikkelig flott blåfarge, og rødt nebb.. Super fin!
Hehe, det er kun fargen som er forandret i grunn, og typene da. Du kommer fort inn i dette. Ja, de er lekre de parakittene altså. Du skulle tatt bilde!Maria skrev:*Hyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyl*
Gry skrev:Hehe, det er kun fargen som er forandret i grunn, og typene da. Du kommer fort inn i dette. Ja, de er lekre de parakittene altså. Du skulle tatt bilde!Maria skrev:*Hyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyl*
Gjorde det! Men det forbanna vista dritet funker ikke med tlf min, så får ikke lagt inn bildene!!
Vista finner drivere på nett helt selv det, så da er det nok noe annet som ikke fungerer. Det er vel det mest positive med vista. Legg det inn via bluetooth da.Maria skrev:Gry skrev:Hehe, det er kun fargen som er forandret i grunn, og typene da. Du kommer fort inn i dette. Ja, de er lekre de parakittene altså. Du skulle tatt bilde!Maria skrev:*Hyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyl*
Gjorde det! Men det forbanna vista dritet funker ikke med tlf min, så får ikke lagt inn bildene!!
Side 38 av 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Side 38 av 40