Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+6
Liz H
Maria
Gry
Odd Espen
KP
Johan
10 posters
Side 40 av 40
Side 40 av 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Jeg har lyst på en stor stim av noe.. Sterbai kansje? Beste hadde vært om jeg kunne oppgradere mengden på weitzmani.. Men jeg tenker sånn typsik 20+, blir.. litt dyrt..
Hm - denne grillkvelden og dette salget av fisk gjør kanskje at vi må møtes snart, Gry. Tåler du at jeg kommer i joggetøy og bustete på håret:). Må kanskje bli grillkveld på slutten av uka, da, så folk får tid til å planlegge? Eller?
Anette
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Siden dere snakker om Corydoraser til salgs, så har jeg en stor stim på 6stk aeneus til salgs 4 voksne og 2 yngel fra samme kull... Skal legge ut salgsanonse her etterpå om hva annet som er til salgs siden jeg skal kvitte meg med noe før jeg drar Jeg legger ikke anonse på Af eller Na, fordi jeg tar med de jeg ikke får ssolgt med på avlutninga Det er bare for å vises hva jeg har tilsalgs...
Elin skrev:Hvor mange sterbai går det i en weitzmani da?
hehe..
Vil ikke selge dem.. :p Som sagt, vil ha fler..
Kommer til å sette dem i eget karr etterhvert og håpe på lek.. Når jeg har fylt min kvote, kan du sikkert stå next på lista.. :p
Hehe jeg håper jeg står på adoptere weitzmaniyngel lista
Fant en adolfoi død nå Så trist med de pene fiskene når de dør. Må ha vært transportskade. En døde på veien etter ca 2 timer i posen. Var pakket 4 og 5 i posene Er ikke fullvoksne så jeg krysser alt jeg har for at resten skal overleve. De ser friske ut, men de har ikke villet spise enda...
Fant en adolfoi død nå Så trist med de pene fiskene når de dør. Må ha vært transportskade. En døde på veien etter ca 2 timer i posen. Var pakket 4 og 5 i posene Er ikke fullvoksne så jeg krysser alt jeg har for at resten skal overleve. De ser friske ut, men de har ikke villet spise enda...
Så trist - men får håpe resten overlever da. Ganske stor sjans for det når de ikke har dødd til nå. Den ene a. panduro-en jeg fikk kan jeg ikke finne. Har ikke sett den siden jeg satt på lyset i karet ett døgn etter de kom hjem. Jenta svømmer blek men i superform rundt i karet, hannen kan jeg ikke finne, men ikke noe fiskelik heller. Og det er bare de to i karet, så hun kan umulig ha rukket å spise han. Jeg har løftet på røtter og leita, men kan ikke finne han eller rester av han noe sted. Ganske frustrerende! Men jeg mistet en øksefisk når jeg hadde hatt den i en måneds tid, og så den ikke på uker. Da erklærte jeg den for død. Så den ikke fra februar til slutten av mai, så gikk ut fra den var død. I det karet er det mange flere som kan spise opp ett fiskelik. Men, så i slutten av mai, hadde jeg med ett seks øksefisk igjen . Håper a.p. hannen dukker opp og - jeg skjønner ikke hvor han kan være.
Anette
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Et par måneder til mnå - så får man nesten kasta c.adolfoi'er etter seg om man kommer på besøk hit, tenker jeg. Vi hadde opprinnelig en stim på 10. Disse har lekt jevnt og trutt, og vi har vel 25 ungdommer som raser rundt i sellskapskaret nå (i tillegg til de 10 originale som går i eget kar)
Og lLike mange er det garantert i oppvekst/-klekketanken....
Liz H- Viderekommen pjatter
- Antall Innlegg : 268
Registration date : 03.03.2008
Liz H skrev:Et par måneder til mnå - så får man nesten kasta c.adolfoi'er etter seg om man kommer på besøk hit, tenker jeg. Vi hadde opprinnelig en stim på 10. Disse har lekt jevnt og trutt, og vi har vel 25 ungdommer som raser rundt i sellskapskaret nå (i tillegg til de 10 originale som går i eget kar)
Er hus og kar innbruddsikkert?
Elin skrev:Liz H skrev:Et par måneder til mnå - så får man nesten kasta c.adolfoi'er etter seg om man kommer på besøk hit, tenker jeg. Vi hadde opprinnelig en stim på 10. Disse har lekt jevnt og trutt, og vi har vel 25 ungdommer som raser rundt i sellskapskaret nå (i tillegg til de 10 originale som går i eget kar)
Er hus og kar innbruddsikkert?
Oi !
(En annen sak er at innbrudd muligens er det eneste som funker - for disse skjønnhetene er jo så utrolig vanskelige å skille seg av med joh! De 25 første var avgjørelsen enkel og enstemmig: "Man selger ikke sine barn!" )
Sist endret av Liz H den Søn 29 Jun - 3:54, endret 1 gang (Reason for editing : trykkfeiltrollet)
er fortsatt interisert i reolen ja Gry sp.black er åsså på sikle lista mi hehe:)
Johan- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 296
Registration date : 03.02.2008
Det er sannelig ganske bra for lommeboka mi at jeg er såpass langt unna dette sommersalget deres jah
3 nye adolfoi har reist til den evige fiskehimmelen Testa vannet grundig, men finner ingenting galt. Er bare dem og en ancistrus i bbtanken og de døde har ingen merker o.l. Trist altså! Transport av coryer er no drid
Synd Elin Lykke til med resten av de hvertfall!
Etterpå skal jeg ta en runde med vannbytting, så jeg kan prøve å ta noen ordentlige fiskebilder før jeg kvitter meg med de Det er så brunt vann i de fleste kara mine nå, så er veldig vanskelig å få bildene fine
Etterpå skal jeg ta en runde med vannbytting, så jeg kan prøve å ta noen ordentlige fiskebilder før jeg kvitter meg med de Det er så brunt vann i de fleste kara mine nå, så er veldig vanskelig å få bildene fine
Odd Espen skrev:
Bruk blå konditorfarge
Nå har jeg sendt ut invitasjon til sommeravslutningen for RAK, så nå håper jeg dere kommer altså. Ta gjerne med småpenger til auksjonen, for det er alltid vansker med å få vekslet når alle kommer med 200-lapper.
-------
Suite à un grand nombre de réponses, ce sujet a été automatiquement divisé. Vous pouvez retrouver la suite de ce sujet ici :
https://pjatten.forumakers.com/viewtopic.forum?t=109
-------
Suite à un grand nombre de réponses, ce sujet a été automatiquement divisé. Vous pouvez retrouver la suite de ce sujet ici :
https://pjatten.forumakers.com/viewtopic.forum?t=109
Side 40 av 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Side 40 av 40