Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+13
Adi
Emma-Louise
Selveste Preben
Birger
Stian og carina
Arne
MalinFP
Johan
Elin
Maria
Odd Espen
bianca88
Gry
17 posters
Side 2 av 40
Side 2 av 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Gry skrev:Ja, denne virker veldig bra. Dersom det viser seg at jeg må betale for å få utvidet serverplass etterhvert som vi vokser og overtar hele internett, så er jeg glad vi har felles kontoArne skrev:Får vel hoppe inn her jeg også for å si at det er liv i meg. Virker som at denne tråden fungerer fint i forhold til andre, å godt er det.
hva er det du sier BETALE
Hehe, vi tar ingen sorger på forskudd her inne. Jeg får bare Statoil/Hydro til å sponse oss
Du? Det tør du vel ikke å spør om, må vel bli Arne som gjør det;)Gry skrev:Hehe, vi tar ingen sorger på forskudd her inne. Jeg får bare Statoil/Hydro til å sponse oss
Gry skrev:Ja, denne virker veldig bra. Dersom det viser seg at jeg må betale for å få utvidet serverplass etterhvert som vi vokser og overtar hele internett, så er jeg glad vi har felles kontoArne skrev:Får vel hoppe inn her jeg også for å si at det er liv i meg. Virker som at denne tråden fungerer fint i forhold til andre, å godt er det.
Hva med å starte opp nye tråder etterhvert og bare slette når plassen blir smal for gratis abm? :)Altså slike pjattetråder..
Det er et alternativ, men nå vet jeg jo ikke om det koster noe etterhvert heller da. virker bare litt rart om man kan lage slikt helt gratis? kanskje man får noen kjempe spennende tillegs duppeditter om man betaler, da er jeg solgt altsåMaria skrev:
Hva med å starte opp nye tråder etterhvert og bare slette når plassen blir smal for gratis abm? :)Altså slike pjattetråder..
Sist endret av den Søn 3 Feb - 16:17, endret 1 gang
Gry skrev:Det er et alternativ, men nå vet jeg jo ikke om det koster noe etterhvert heller da. virker bare litt rart om man kan lage slikt helt gratis? kanskje man får noen kjempe spennende tillegs duppeditter om man betaler, da er jeg solgt altsåMaria skrev:
hehe.. Da får vi kansje bare spleise på det.. Noe så ekstremt dyrt kan det vel ikke bli..
Nei, det blir det nok ikke, for jeg har ikke sett noe ang betaling enda.Maria skrev:
hehe.. Da får vi kansje bare spleise på det.. Noe så ekstremt dyrt kan det vel ikke bli..
Åååå! Kameraet skulle hatt støm nå! Det satt en liten søt flue på hånda mi og poserte så fint, hadde blitt et blinkskudd! men seff så er kameraet tom for strøm akkurat nå
Gå å vask hånden dinOdd Espen skrev:Åååå! Kameraet skulle hatt støm nå! Det satt en liten søt flue på hånda mi og poserte så fint, hadde blitt et blinkskudd! men seff så er kameraet tom for strøm akkurat nå
HahahaGry skrev:Gå å vask hånden dinOdd Espen skrev:Åååå! Kameraet skulle hatt støm nå! Det satt en liten søt flue på hånda mi og poserte så fint, hadde blitt et blinkskudd! men seff så er kameraet tom for strøm akkurat nå
Det endte med at den ble flat
Men god natt da, jeg kommer nok tilbake og skriver imorra
Odd Espen skrev:Ja, nå håper jeg bare at du blir like aktiv her som du er på msnMalinFP skrev:Odd Espen sa jeg måtte si hei.. Så.. Hei
Grattis som Moderator Odd Espen
Ja, Odd Espen er blitt vår første moderator Han er jo som regel pålogget, både på fritiden og når han er på skolen, så det blir hans oppgave å sørge for at dere holder dere i skinnet når katten (jeg) er borte
Vi holder på å lage et mini-reglement på bakrommet, men slapp av, det er mest for formalitetens skyld, og dersom vi alle bruker sunn fornuft og folkeskikk, ja da tviler jeg på at det blir noen grunn til å minne om reglene. Her blir det ikke nazi-modding Vi håper vi på sikt vil trenge mange modder som ikke får noe å gjøre
Vi holder på å lage et mini-reglement på bakrommet, men slapp av, det er mest for formalitetens skyld, og dersom vi alle bruker sunn fornuft og folkeskikk, ja da tviler jeg på at det blir noen grunn til å minne om reglene. Her blir det ikke nazi-modding Vi håper vi på sikt vil trenge mange modder som ikke får noe å gjøre
Gratulerer Odd Espen
Har ett utrolig viktig spørsmål hi hi ok det er ikke viktig i det hele tatt, men kan man bytte ut der det står nybegynner med noe anna? Som guru på hold av hybelkaniner? Eller alltid våt på henda? Eller hjelp jeg har akvarie? Eller stolt oppdretter av pestsnegler? Er mange fine titler jeg kunne tenkt meg altså. Eller kan jeg søke på stilling som Klovnemoderator, jeg føler noen bør ha ansvar for at ikke alt blir så fryktelig seriøst Ikke det at jeg kan noen vitser hvor jeg husker poenget eller er så morsom i meg selv, men jeg er stygg god til å sitte og homre ved pc over alt det gøye dere snakker om
Har ett utrolig viktig spørsmål hi hi ok det er ikke viktig i det hele tatt, men kan man bytte ut der det står nybegynner med noe anna? Som guru på hold av hybelkaniner? Eller alltid våt på henda? Eller hjelp jeg har akvarie? Eller stolt oppdretter av pestsnegler? Er mange fine titler jeg kunne tenkt meg altså. Eller kan jeg søke på stilling som Klovnemoderator, jeg føler noen bør ha ansvar for at ikke alt blir så fryktelig seriøst Ikke det at jeg kan noen vitser hvor jeg husker poenget eller er så morsom i meg selv, men jeg er stygg god til å sitte og homre ved pc over alt det gøye dere snakker om
Fy søren.. jeg er helt utslått..
Det føles som om at hodet mitt fremdeles ligger i senga på hodeputa.. Jeg er søren meg glad for at jeg ikke har jobb, akkuratt i dag..
Det føles som om at hodet mitt fremdeles ligger i senga på hodeputa.. Jeg er søren meg glad for at jeg ikke har jobb, akkuratt i dag..
Takk Arne og Elin:D Nå er det slutt på morroa, for jeg er streng! Det er bare Gry som er så snill, men jeg kommer til å slette og herjeElin skrev:Gratulerer Odd Espen
Jeg tror ikke det er mulig, det endrer seg vel etter hvor mange stjerner du har? Gry får svare bedre på detta når ho kommer
Gosh.. Var nede å så til ny fiska. Så min lille L204, den er ca 4 cm. I går da jeg hadde den i en bakk for avklimatisering så den virkelig lei seg ut.. La et håndkle over for å prøve å roe den ned, men den var skikkelig bleik, lys brun i fargen. Tenkte mitt, og ble litt smått lei meg, men holdt motet oppe for den var virkelig rask og virket ikke berørt noe mer enn fargen. I dag, SÅ flott da.. Den henger fremme på en pumpe som jeg har i karret dems. Og er bare heeelt nydelig.. Blir litt overrasket over at disse små søtingene kan være å tidlig i fargen..
Ah, igjen er jeg glad for kjøpet mitt..
Ah, igjen er jeg glad for kjøpet mitt..
Hehe, du må nok leve med "nybegynner" til du har fått lagt inn 100 innlegg Eller, dvs, jeg kan forandre det, men da forandres det på alle de andre som har under 100 innlegg også, og du vil vel være spesiell?Elin skrev:Gratulerer Odd Espen
Regner med at hadde jeg ikke forandret på Elin sin rolle her inne, så hadde hun sabotert hele greiene, så nå har hun ansvar for at det kommer minst et latteranfall fra meg pr dag. Dette er nok den desidert hardeste oppgaven her, for jeg er jammen ikke lett å få til å trekke på smilebåndene altså
Hehe jo takk nå er lista lagt høyt for meg Jeg har kanskje litt for stor munn i blant? Thi hi.
Jeg tar oppgaven alvorlig, men lover ingenting. Satser på hjelp av alle brukere til å holde en humoristisk fin tone her på pjatten. Her ler vi aldri av hverandre, men med hverandre! Lille Kylling nikker og er helt enig, for ho er kliss våt og pjusken bare til ære for pjattens brukere. Ho tok seg ett lite bad for å feire at ho er oppe i stua, mens Aadne er nede i akvariekjelleren. Nå sitter ho og tørker på skuldra mi. Søte Lille Kylling som er like blind og døv som meg. Vi er ett radarpar. (skal legge inn ett sitat som min søster syns passer perfekt for meg). Er ikke bare bare å temme undulater som egentlig er tamme, men har en kravstor mor som vil at de ikke skal kun leke med hverandre. Undulater lukter godt igrunnen.
Jeg tar oppgaven alvorlig, men lover ingenting. Satser på hjelp av alle brukere til å holde en humoristisk fin tone her på pjatten. Her ler vi aldri av hverandre, men med hverandre! Lille Kylling nikker og er helt enig, for ho er kliss våt og pjusken bare til ære for pjattens brukere. Ho tok seg ett lite bad for å feire at ho er oppe i stua, mens Aadne er nede i akvariekjelleren. Nå sitter ho og tørker på skuldra mi. Søte Lille Kylling som er like blind og døv som meg. Vi er ett radarpar. (skal legge inn ett sitat som min søster syns passer perfekt for meg). Er ikke bare bare å temme undulater som egentlig er tamme, men har en kravstor mor som vil at de ikke skal kun leke med hverandre. Undulater lukter godt igrunnen.
De lukter kjempe godt! Hver morgen går jeg inn på kjøkkenet til Ludde og Lillle Gul. så setter jeg munnen helt inn mot sprinklene i buret, og Ludde hopper opp og presser brystet inn mot munnen min. Der prater jeg masse med han, og det er vår morgenkos. Han lukter også nydelig. Jeg har begge fuglene sammen nå, og selv om Lille Gul ikke er like tam som han, så kommer han flygende etter Ludde å setter seg på dataen, og hodet mitt. Om jeg derimot forsøker å ta han på fingeren, eller kose han, ja da er han borte på et blunk! Regner med at dette kommer seg etterhvert. OJ!! Akkurat da jeg satt punktum her, så kom han helt alene å satt seg på meg Det blir jo litt annerledes hos deg, Elin, for der må jo i allefall en av dem bli slik at den kommer mer enn gjerne å setter seg på deg, før de bør settes sammen igjen. Jeg synes du er kjempe flink og tålmodig.
Lille Kylling sitter helst på meg og Aadne lander masse på meg så de er gøye å "jobbe" med. Bare morsomt med dem. De har kjempe forskjellig personlighet
Flinke Lille gul altså, han kommer nok til å bli en klåde akkurat som broren sin.
Hvordan får man slik stjernetegn greie under avataren?
Flinke Lille gul altså, han kommer nok til å bli en klåde akkurat som broren sin.
Du legger inn fødselsdato i profilen din. Den hanen jeg har fått, må være fra den kinesiske kalenderen. Blir foresten i veldig godt humør av bildet ditt. Tenker på Blåfjell-kalenderen.Elin skrev:
Hurra jeg tror jeg fikk det til.
Ja, den lua er rar. Kan sikkert minne om Blåfjell hehe. Har laga den selv og den ville ikke tove så den ble kjempediger! Men selvlagd er vellagd, eller noe i den duren. Glad jeg ikke angripes av lageting galskapen ofte.
Ja, den lua er rar. Kan sikkert minne om Blåfjell hehe. Har laga den selv og den ville ikke tove så den ble kjempediger! Men selvlagd er vellagd, eller noe i den duren. Glad jeg ikke angripes av lageting galskapen ofte.
OMG, du er tvillilng du og!! Ikke rart det er festlig! To splitta personligheter på samme forumElin skrev:Hurra jeg tror jeg fikk det til.
det er jo pappa-lua, er det ikke det da?
Side 2 av 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Side 2 av 40