Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+13
Adi
Emma-Louise
Selveste Preben
Birger
Stian og carina
Arne
MalinFP
Johan
Elin
Maria
Odd Espen
bianca88
Gry
17 posters
Side 20 av 40
Side 20 av 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
.
Ja det var kjempe trist at han døde, det er helt merkelig hvor fort man kan bli glad i slike små skrotter.
Jeg kan vel forstå at fetteren din ikke hoppet i taket over pjatten, men det er nok fordi han ikke kjenner noen her.
Jeg kan vel forstå at fetteren din ikke hoppet i taket over pjatten, men det er nok fordi han ikke kjenner noen her.
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Lurer på når nettakvariet skal rette opp i dette:
Du har mottatt en ny privat medling på Nettakvariet
Står det det? Hihi. Har ikke lagt merke til det jeg. Skal nevne det for noen.Elin skrev:Lurer på når nettakvariet skal rette opp i dette:
Maria; ser du skal selge coryer som kanskje er CW021? har du bilde av dem? Kunne kanskje vært interessert i dem jeg vet du.
Korta...:D
GryyyyYYyyy.....Nå har jeg laget 9 kort i forskjellige str..MEN...jeg trenger litt hjelp...jeg hadde tenkt å ha rak logoen på korta, men skriveren har streika...Jeg har snakke snillt til den, kjefta, trua med å bytte ut med en yngre og penere modell, nekte mere papir og blekk, smeika og bedd...men ingenting har hjulpet...såååh...jeg trenger litt hjelp til å få de ut..(har sånn dobbeltsidig teipbiter å sånn)
pluss...jeg har virkelig prøvd...men hvis odd espen gjerne vil hjelpe litt til med korta han å, så må han gjeeerne det...for jeg klarer ikke skrive fint...(har planlagt å ha "takk" eller "thanks" på fremsiden av korta- siden det er takkekort liksom...jeg har prøvd å klippe ut maler, kopiere ferdige bokstaver på matpapir, male osv, men neiiidaaa....)....
såh....hjelp? *dådyrøyne*...
pluss...jeg har virkelig prøvd...men hvis odd espen gjerne vil hjelpe litt til med korta han å, så må han gjeeerne det...for jeg klarer ikke skrive fint...(har planlagt å ha "takk" eller "thanks" på fremsiden av korta- siden det er takkekort liksom...jeg har prøvd å klippe ut maler, kopiere ferdige bokstaver på matpapir, male osv, men neiiidaaa....)....
såh....hjelp? *dådyrøyne*...
hva er det du trenger hjelp til? Å skrive de, og å skrive de ut?
Gry skrev:hva er det du trenger hjelp til? Å skrive de, og å skrive de ut?
ja, altså...trenger hjelp til å skrive ut logoen, og å skrive det som skal stå i korta....kunne tatt bilde av korta så dere kunne sett de, menne...ale kameraene her er totalt tomme for strøm....
Da kan vi jo skrive ut logoen her på neste medlemsmøte, og det er sikkert noen som kan skrive pent også. Det finnes jo ellers slike små bokstav-klistremerker i scrapbook-butikker og bok-butikker, det kan jo brukes. Jeg kan heller ikke skrive pent, så der kan jeg ikke hjelpe deg.
Gry skrev:Da kan vi jo skrive ut logoen her på neste medlemsmøte, og det er sikkert noen som kan skrive pent også. Det finnes jo ellers slike små bokstav-klistremerker i scrapbook-butikker og bok-butikker, det kan jo brukes. Jeg kan heller ikke skrive pent, så der kan jeg ikke hjelpe deg.
ja, men har gått tom for de bokstavene... har fått "thanks" på et av korta....
Hmmmmm et alternativ er jo å bare å la være å lage de. Det har jo gått ganske lang tid fra treffet nå? Hva mener dere andre medlemmene i RAK. De kortene Ann Helen snakker om skulle være takkekort til de butikkene som sponset oss med gave til auksjonen på treffet. Blir det litt dumt å komme med de nå så sent etterpå?
Jeg tror kanskje det er litt sent, jeg syns hvertfall det vil virke litt teit om vi gjorde det nå. De skjønner sikkert at vi er takknemlige uansett?
Ps! Jeg kan heller ikke skrive noe fint, så der er du ikke alene
Ps! Jeg kan heller ikke skrive noe fint, så der er du ikke alene
Då var det hvertfall liten vits å ringe å mase om de jævla korta i helga!! Faens for et satans surr! Hilsen Johan
Ærlig talt Johan! Jeg ser ingen grunn til at du reagerer på denne måten?! Kortene burde vært ute for lengst, og når de enda ikke er ferdige må det være lov å spørre om vi bare skal droppe dem. Neste møte er ikke før den 2 mars, og da vil det si at kortene blir sendt ut ca 8 uker etter at treffet var, noe som begynner å bli veldig lenge.bianca88 skrev:Då var det hvertfall liten vits å ringe å mase om de jævla korta i helga!! Faens for et satans surr! Hilsen Johan
Butikkene har vel en mail?
Send en fin mail med takk og logo, og beklag at det var litt sent... Så ordner alt seg!
Send en fin mail med takk og logo, og beklag at det var litt sent... Så ordner alt seg!
Gry skrev:Ærlig talt Johan! Jeg ser ingen grunn til at du reagerer på denne måten?! Kortene burde vært ute for lengst, og når de enda ikke er ferdige må det være lov å spørre om vi bare skal droppe dem. Neste møte er ikke før den 2 mars, og da vil det si at kortene blir sendt ut ca 8 uker etter at treffet var, noe som begynner å bli veldig lenge.bianca88 skrev:Då var det hvertfall liten vits å ringe å mase om de jævla korta i helga!! Faens for et satans surr! Hilsen Johan
Johan has left the building...menne...for min del er det akkurat det samme om dere vil sende ut korta eller ikke...korta kan jeg bruke senere engang, eller om de blir brukt av klubben senere...
jeg vet ikke hva som ble sagt i telefon samtalen i helga, så kan liksom ikke uttale meg der, men...jeg syns det får være opp til dere i styret om dere vil bruke korta, eller ikke..eller om dere evt vil ha de til en senere anledning...De kan jo bli brukt til ganske mye nå, ettersom det bare står "takk" på et av korta...
Her var det ampert
Birger- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 170
Jobb/hobbier : Akvarier ,biler og kvinnfolk :-)
Humor : Eier ikke humor.
Registration date : 03.02.2008
Vet heller ikke hva som ble sagt i telefonen, men regner med at kortene ble etterlyst, for vi trodde at de var ferdige, men at du bare ikke hadde fått dem ut enda, men nok om det. Kortene kan sikkert brukes etter neste treff, men jeg synes du skal spørre sjefen i klubben om hva han synes med hensyn til å sende dem ut nå? Jeg har jo ikke sagt at de IKKE SKAL sendes, bare lurte på hva dere andre synes.bianca88 skrev:
Johan has left the building...menne...for min del er det akkurat det samme om dere vil sende ut korta eller ikke...korta kan jeg bruke senere engang, eller om de blir brukt av klubben senere...
jeg vet ikke hva som ble sagt i telefon samtalen i helga, så kan liksom ikke uttale meg der, men...jeg syns det får være opp til dere i styret om dere vil bruke korta, eller ikke..eller om dere evt vil ha de til en senere anledning...De kan jo bli brukt til ganske mye nå, ettersom det bare står "takk" på et av korta...
Sett meg sur noen gang Like blid selv om jeg kjører bil med lys og lyd også jeg. Godt humør er god medisin, og livet er ALTFOR kort til å henge seg opp i bagateller.
-
Det er sant, og nei, jeg har ikke sett deg surBirger skrev:Sett meg sur noen gang Like blid selv om jeg kjører bil med lys og lyd også jeg. Godt humør er god medisin, og livet er ALTFOR kort til å henge seg opp i bagateller.
hmm..noen som har tips til hva jeg kan ha til kylling filèt og "barnesaus" når ikke har ris, eller nok poteter?....
Rundstykker, eller vanlige skiver?bianca88 skrev:hmm..noen som har tips til hva jeg kan ha til kylling filèt og "barnesaus" når ikke har ris, eller nok poteter?....
Gry skrev:Rundstykker, eller vanlige skiver?bianca88 skrev:hmm..noen som har tips til hva jeg kan ha til kylling filèt og "barnesaus" når ikke har ris, eller nok poteter?....
men hvis jeg verken har brød eller rundstykker i hus da?`....
Da regner jeg med at du må ta noe av det du har. Litt vanskelig for oss å vite hva du har i hus.
Da må du sulte
-
Side 20 av 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Side 20 av 40