Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+13
Adi
Emma-Louise
Selveste Preben
Birger
Stian og carina
Arne
MalinFP
Johan
Elin
Maria
Odd Espen
bianca88
Gry
17 posters
Side 3 av 40
Side 3 av 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Jo det er Pappa lua hehe.
Vi teller for fire Gry! Er ikke det morro? hi hi
Vi teller for fire Gry! Er ikke det morro? hi hi
Jo, det er det! Vi er helt ! Ser du har bursdag bare to dager etter meg. Stilig.
.
Nå måtte jeg bare prøve noe. Jeg satt et punktim i overskriften, og da kommer ikke den lange hovedoverskriften med i alle innlegg. Bra.
.
hmm trodde jeg hadde skrevet et innlegg her inne jeg,men har vel som vanlig Drømt.
Hopper etter inn på dette nye pjatteforumet.Dette virker mye bedre enn det første pjatteforumet
Ikke så rotete og uoversiktlig
Carina
Hopper etter inn på dette nye pjatteforumet.Dette virker mye bedre enn det første pjatteforumet
Ikke så rotete og uoversiktlig
Carina
Stian og carina- Nybegynner
- Antall Innlegg : 9
Registration date : 02.02.2008
.
Må jeg legge ut bilde av 134 her å Carina
Birger- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 170
Jobb/hobbier : Akvarier ,biler og kvinnfolk :-)
Humor : Eier ikke humor.
Registration date : 03.02.2008
Birger skrev:Må jeg legge ut bilde av 134 her å Carina
Den stygge fisken der
Ja den er så stygg at vi solgte hele gruppen vårStian og carina skrev:Birger skrev:Må jeg legge ut bilde av 134 her å Carina
Den stygge fisken der
Gry skrev:Ja den er så stygg at vi solgte hele gruppen vårStian og carina skrev:Birger skrev:Må jeg legge ut bilde av 134 her å Carina
Den stygge fisken der
Så der ser dere grunnen til at saltvann kom i hus. he he
Vil si det er veldig stille her i forhold til Pjattetråden på NA men det er sikkert like greit, klarer kansje jeg å få med meg hva som skjer også.
Jeg tar på meg litt av skylda for stillheten. Jeg har vært så opptatt av disse nye fiskene mine. Bare sittet og glodd i akvariet..
Pjattetråden på NA er nesten død nå den, så her er det vel i grunn mer liv, men det går i bølgedaler. Odd Espen må være syk siden han ikke er her, Johan er helt fraværende, Ann Helen er syk og Selveste, ja han vet jeg ikke hvor er. I grunn så er det bare Elin og meg og meg og Elin som har vært mest aktive i dag.Arne skrev:Vil si det er veldig stille her i forhold til Pjattetråden på NA men det er sikkert like greit, klarer kansje jeg å få med meg hva som skjer også.
Ops, rabalder fra Maria! Maria er her hun og, hun har vært kjempe ivrig på pjatten i dag.
Gry skrev:Ops, rabalder fra Maria! Maria er her hun og, hun har vært kjempe ivrig på pjatten i dag.
Har du forresten fått noen søknader for å bli medlem fra en Emma? Det er ei vennine av meg som je sendte inn her.. :p
Hun har registrert seg, men jeg har ikke sett noe til henne etter det. Få henne på banen!Maria skrev:Gry skrev:Ops, rabalder fra Maria! Maria er her hun og, hun har vært kjempe ivrig på pjatten i dag.
Har du forresten fått noen søknader for å bli medlem fra en Emma? Det er ei vennine av meg som je sendte inn her.. :p
Nei, nå må kjerringen sove altså. Dere får ha en god natt.
Jeg er her jeg også da,men er fortiden også syk jeg som aldri blir dårlig,nå er jeg helt utslått.kjedlig assa.
Carina
Carina
Stian og carina skrev:Jeg er her jeg også da,men er fortiden også syk jeg som aldri blir dårlig,nå er jeg helt utslått.kjedlig assa.
Carina
Masse god bedring tanker fra meg! Kjedelig å være syk altså
Morn!
Gry: Jeg skal få henne til å komme seg hit å pjatte.. Kansje hun kan bli litt mindre sjenert til neste auksjon.. :p
Gry: Jeg skal få henne til å komme seg hit å pjatte.. Kansje hun kan bli litt mindre sjenert til neste auksjon.. :p
Elin skrev:Ja! Få Emma og inn her. Ho var en koselig jente
Will do!
Men har ikke sett henne pålogget siden jeg ga henne linket. Nå er hun på skolen.. Så hun kommer nok i kveld.. :p
Elin: msn?
Er det bare jeg som har skikkelig trøbbel med å få opp siden som den skal være her eller? Den er helt på trynet i dag, her hos meg..
Sidene her er litt trege hos meg og skrifta kommer litt hultert i bultert innimellom. Er det slik hos deg Maria?
Elin skrev:Sidene her er litt trege hos meg og skrifta kommer litt hultert i bultert innimellom. Er det slik hos deg Maria?
Ja, men iorden nå..
Bare tulla, blir sånn teit vist jeg skriver innlegg..
Side 3 av 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Side 3 av 40